Bianca, ondanks dat het vandaag toch extra pijn zal doen, wens ik je vandaag een hele mooie Noah-dag toe :-*
Bianca, maak er maar een mooie dag van vandaag meis. Sterkte… :hug: :hug: :hug:
Meiden, even snel…hier geen bloed meer gezien, maar ik ben er echt absoluut niet gerust op om eerlijk te zijn. Zal zeker ook te maken hebben met het feit dat de echo nu wel dichterbij komt en dat ik daar eigenlijk hartstikke bang voor ben. Maar goed…ik tel gewoon af en we zien het wel. Het is niet dat ik ergens ook maar iets aan kan veranderen immers.
Als jullie even niks van me horen, zit ik in mijn grot…Kus!
He Debke, wat vevelend dat je zo bang bent… maar kan het me zo goed voorstellen… sterkte meid, ik voor je… :hug:
Bianca, de uitgerekende datum… pff, moeilijk hoor… daar zie ik ook wel tegenop. Maar gelukkig zijn we allebei weer zwanger. Dat scheelt wel, vind ik. Niet dat we onze nooit geboren ukkies vergeten, maar onze droom voor een nieuw ukkie komt wel uit! :-*
k heb net gebeld voor een afspraak voor een echo en die heb ik 15 april… over iets minder dan 4 weken dus… ben dan 8 weken en 1 dag… pfff, duurt nog lang… :roll:
Tierrr, wat goed dat je al een afspraak hebt staan! Vier weekjes zijn echt echt echt zo voorbij hoor. Het lijkt allemaal zo lang te duren, maar straks zul je zien dat het “opeens” half april is.
Klinkt heel stom (zeker uit mijn toetsenbord nu), maar het is echt waar!
:-*
Ik geloof er niks van… :silenced:
Vorige keer vond ik het al lang duren en nu heb ik ook die angst er nog bij…
Wel knap dat jij het zo lang volhoudt!! :thumbup:
:lol: :lol: :lol:
Dat kan ik me voorstellen, maar echt…over een paar daagjes begint het “gewone leven” toch weer voor je. Nu moet het goede nieuws nog even bezinken enzo, maar na het weekend gaat het allemaal weer wat “makkelijker” om je gedachten even te verzetten hoor.
En van mij is het niet knap hoor. Ik ben gewoon aan het struisvogelen… :oops:
Debke, goed dat er geen bloed meer was, maar kan begrijpen dat je bang bent :hug:
Bianca: moeilijk, de uitgerekende dagen… had er zo drie, nog eentje te gaan, in juli…
Bij Mau.d :vlinder: ben ik naar haar grafje gegaan en heb bloemetjes gebracht op de uitgerekende dag…
Tierr, kan me voorstellen dat het lang lijkt, 4 w…
Zeg Vicky…zou jij niet testen vandaag???
Ik geloof dat ik alleen maar even een paar dikke :hug: kom uitdelen…
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Vicky,
Ja Vicky of heb je toch besloten iets langer te wachten? Op de een of andere manier verdring ik uitgerekende data. :think: De enige die ik nog weet was geloof ik dat ik in april ooit uitgerekend ben geweest maar welk jaar… :oops: Geloof 2006 mijn geheugen is soms echt een zeef (af en toe wel prettig hoor!).
Bianca Noa(h)s dag gisteren dus. :-* Wensballonnen roeleren! Pannenkoeken ook overigens :drool:
Debke had ik toch helemaal ‘gemist’ dat je bloed bent verloren tsss. Shame on me. :oops: En tja die echo dichterbij, je kunt nu af en toe ook nog doen alsof alles ‘gewoon’ is (zeg maar lekker doen alsof je niet zwanger bent, ontkenningsfase ) maar als je daar eenmaal ligt niet meer. En het brengt behalve moois (goeie echo’s) ook weer de vervelende ervaringen boven. Ik duim heeeel hard dat het deze keer zo’n mooie ervaring wordt waardoor de minder mooie iets minder heftig worden. :-*
Mayo ovu werkt iets anders dan zwangerschapstesten. Op sommigen staat zelfs dat je bv geen ochtendurine mag gebruiken. Via internet is overigens voordeliger dan de winkel en die van Kruidvat schijnen bagger te zijn. Ik gebruik ze wel eens als heeeel vroege zwangerschapstesten, verder tja heb ik totaal nutteloze zeer stipte eisprongen. :wall:
Pffff mensenkinderen ik ben afgepeigert! Even gekeken bij de sponsorloop van de kleuters op de school. Dochter van mijn vriendin liep mee (en wordt ook door ons gesponsort uiteraard :lol: ) haar buurjongetjes deden mee en een buurjongetje hier uit de straat. Gezellig maar ook vermoeiend zo’n kippehokkie vol kleuters :mrgreen: . Casper heeft zich briljant vermaakt, glijden van de glijbaan uiteraard, rondlopen, kijken en nog meeeer kijken. Hij heeft zelfs meegeklapt hahaha. Nu ligt ie lekker in zijn bedje bij te komen. Ik doe het maar niet anders wordt de puinzooi die nu hier thuis heerst niet meer opgeruimt. :shifty:
voor ons kindje Noa(h)*
bianca,wat een mooi geschreven briefje…
toch ook heel dubbel om te doen,sterkte…
:hug:
Bianca, wat mooi gedaan :thumbup:…
:-*
Bianca erg mooi :hug: :-*
Mooi hoor… :-*
Heel mooi Bianc! :-*
@Debke wrote:
Zeg Vicky…zou jij niet testen vandaag???
euh, ik had donderdag al getest 8) … en …neg…
vrijdag, gisteren dus… toch nog maar eens getest, op dag 25 dus enne …
Pos! :shifty:
meteen naar de HA gebeld, ik mocht een paar uur later al komen, want hij moest me tonen hoe ik de spuiten zelf moet zetten… en hoe vlugger ik daarmee begon hoe beter natuurlijk…
daarna naar de gyn gebeld, en ik mag over 2w komen …
heb de test maar telkens opnieuw bekeken, kan het nog altijd niet goed geloven en ben nu heel bang…
vanmorgen maar opnieuw getest 8) , was de streep nu toch niet lichter zekers… :think: word ik weer zo onzeker van…
loop de hele tijd naar toilet… begrijp dat gevoel van onder een rots of steen gaan zitten nu heel goed… :?
AAAAAAAAAAHHHHH VICKY !! :shock: :dance: :dance: :inlove: :inlove: :dance: :inlove: :dance: Wat super!! gefeliciteerd!!! :dance: :inlove: :-*
Danku Jane, is dus nog maar heel pril… een banner durf ik nog niet te zetten hier 8)
@Vicky S wrote:
Danku Jane, is dus nog maar heel pril… een banner durf ik nog niet te zetten hier 8)
Super nieuws! Ik hoop dat het dit keer goed blijft gaan