zwanger worden na een ma of mk deel 3

het is inderdaad nog heel pril maar het moet ergens beginnen :inlove: :-*

nog een zwangere Deze keer komt het bij ons allemaal goed :pray:

VICKY GEFELICITEERD :-*

Dank voor de reacties :-* Ik hoop ook voor ons allemaal dat alles nu goed komt :pray:

JAAAAAAAAA :dance: :dance: :dance:

Tjeee, wat een goed nieuws hier allemaal zeg :thumbup: !

Vicky, dit wordt toch de eerste keer met de wetenschap dat je een afwijking aan de bloedstolling hebt? Nu kan er wat aan gedaan worden meis :-

Ik duim voor je, het komt goed!

:-

inderdaad, mayo :slight_smile: het vertrouwen hierin is dan ook gevaarlijk… :?

Maar ook, ik denk dan, dat ik los hiervan evenveel kans maak op een mk dan anders… ik heb al zoveel pech gehad …

ik moet eigenlijk pos blijven :roll:

Vicky!! Jeetje, wat goed meis! Gefeliciteerd!!

Natuurlijk is het nog heel pril en doodeng, maar de eerste stap is gezet!! :-* :dance:

Kruip er maar gezellig bij onder onze steen… :-*

jaaaaaaaaaaa vicky gefeliciteerd meis!! gaaaaaaaaaaaaaaaffffffffff!!

vicky wat cool

proberen er van te genieten,liefs

bianca ben je de dag een beetje doorgekomen? ik vond de uitgerekend datum van mijn 1ste mk ook heel moeilijk. ik was toen 11 weken zw toen ik een mk kreeg. gelukkig was ik op de uitgerekende datum wel weer opnieuw zw. geen vervanging maar het scheelde wel enorm. nu zitten er nog 2 uitgerekende data aan te komen. 30 juni en 22 september.

Ego:

ik blijf bruinverlies vinden, met sliertjes, het is niet veel maar toch :cry: wordt er zo onzeker van :cry:

He jakkes, wat eng… hoeft natuurlijk helemaal niks te betekenen, dat weten we allemaal, maar kan me voorstellen dat het je onzeker maakt… dikke :hug:

Oo gats, wat eng… :frowning:

Bah, we weten allemaal dat het niets HOEFT te betekenen. Hou moed meis!

:-*

(als je in dit topic een paar bladzijdes achter elkaar leest, dan word je van de ene emotie naar de andere geslingerd. Blijheid, verdriet, onzekerheid en weer blijheid…echt bizar. Moet je nagaan wat er allemaal in onze koppies gebeurd :angel: )

Lakeisha, hoe is het nu met jou? :-*

Is het vloeien inmiddels al gestopt?

:hug:

lotte ja het is gegaan zoals we wilde,

brrrr van jou berichtje wordt ik weer bang met 11 weken ik kon vandaag het hartje niet vinden en woensdag wel

brrrr vind eng en durf niet meer maar rustig onder de steen bij tierr afwachten tot woensdag 14.00 :pray:

jane :hug: het hoeft niks te betekenen maar snap dat je het eng vind :hug:

jane :hug: :pray:

Mayo, inderdaad, een heavy topic hier… :?

jane :pray: :thumbup:

lakeisha ben je nog aan het vloeien?

ik begin morgen met ovutesten en met klussen. wel weer spannend hoor!! dit is mijn laatste kans om in 2010 nog een kind op de wereld te zetten!!

Oooh Vicky wat spannend idd!! Maar helpt het wel dat je weet dat je nu (samen met de artsen) iets kunt doen tegen je bloedstolling? De kans op een miskraam om die reden dus stukken kleiner is? We duimen net zo lang door als nodig is hoor!

Jane pffff ook zoooo stressig! Kruip onder je steentje (af en toe) en probeer de moed te houden (geen rood = vers bloed = moed!) :pray:

Lotte wie weet nog 2010!! Hopelijk gaat je wens in vervulling meid! (en anders in het kersverse nieuwe jaar een kersverse nieuwe beeb?)

Hier afgepeigert na een tigtal kilometers achter Casper aanlopen in Utrecht op de meeting. Maar zooooo gezellig en zo heerlijk dat die kleine man zich al zo lekker kan vermaken! Dat koppie af en toe en dan sjansen met Bianca :lol: kleine charmeur is het. Krijg zo lekker een kopje koffie :drool: en denk dat ik zodra ik mijn kussen straks zie ook al slaap. Kind heeft echt 0,0 willen slapen daar alleen op de heen en terugweg in de auto (en verrek alsof hij het kan ruiken wordt ie net voor de Mac wakker :lol: ).

ik heb vanochtend een ovutestje gedaan!! een heeeeeeeeeeeel licht streepje. een paar dagen geleden heb ik er ook 1 gedaan en toen was er geen streepje dus het gaat de goede kant op hahahha. wie heeft er nog meer ervaring met de ovutesten van sensitest?

Ik gebruikte ook ovutesten van sensitest… en ik had bijna altijd wel een hel licht streepje, en op de dag voor de eisprong een donkere streep, ongeveer even donker als de controlestreep.

ik had geen streep een paar dagen geleden. maar nu heel licht. hoe kan dat dat jij altijd al een licht streepje hebt? heb jij miss altijd iets van dat hormoon in je zitten?