zwanger worden na een ma of mk deel 3

He ben ik heel snel, blijf wat bruinig maar komt er niet echt meer uit :shifty:

mijn lichaam is ook weer even rustig, hopelijk blijft het zo en is er niets aan de hand :pray:

lotte ik gebruik(te) ook sensitest, bij mij zag je dus ook helemaal geen streep als er geen ei aan zat te komen. dus als er een streepje verscheen zat er binnen 5 dagen ongeveer mijn ei wel aan te komen :inlove: hopelijk werkt het bij jou ook zo goed :pray: :-

ik ga er weer vandoor, lekker van het weer genieten! :inlove:

dikke :-

@lotte82 wrote:

hoe kan dat dat jij altijd al een licht streepje hebt? heb jij miss altijd iets van dat hormoon in je zitten?

Sja, bij iedereen werkt het weer ietsje anders. Geen lichaam is hetzelfde natuurlijk. Maar als jij een paar dagen geleden geen streepje had en nu wel, zal je ei er vast bijna aankomen! Elke dag testen hoor, want het kan heel snel gaan. Was bij mij ook zomaar uit het niets van een heel licht streepje naar een donkere streep.

Ik heb trouwens nog een testje ertegenaan gegooidā€¦ en gelukkig duidelijk donkerder dan de vorige!! :dance:

En Jane, fijn dat je lichaam weer rustig isā€¦ is een heel goed teken!! :thumbup:

Heb jij ook meerdere tests gedaan, of niet?

En ja, wat een heerlijk weer he? Wij zullen er straks ook even op uit! :inlove:

jane wat fijn dat je geen bruinverlies meer hebt. nu de dagen aftellen tot je echo he?

dames bedankt voor de info. ik denk dat ik morgen ff oversla met testen en dan vanaf dinsdag elke dag omdat ik nog maar 4 testen heb hahaha. maar ik vind het wel fijn om nu te weten dat mijn lichaam zich voorbereid op een eisprong!!

bij mij betekende een licht streepje een komend ei

en begin maar vast met klussen want bij mij werd de test streep niet eens zo donker als de controle streep en ineens de dag erna was ie nog lichter :think:

me ei gehad :dance: en kijk me banner :wink:

wij hebben het om de dag gedaan en dat helpt hier heel goed

ik ga vanavond ook klussen hihi.

bij mij was de website van predictor een goeie :wink:

He Vicky! Gefeliciteerd meis!!! Ik kan me voorstellen dat je het enorm spannend vindt, maar deze keer sta je er stukken beter voor dan de vorige keren he! Je weet nu wat er ā€œmisā€ is en daar wordt actie op ondernomen. We duimen gewoon heeeeeel hard voor je! :-*

Jane, ik weet zoooooo wat je voelt nuā€¦Sterkte lieverd! Ik kan hier hele bergen bemoedigende woorden neerzetten, maar die ken je allemaal al. En eng blijft het gewoon. Ik duim, dat weet je!

Dikke :hug:

Hier alles oke. Aftellen tot vrijdagā€¦Nagels zijn al opā€¦

Oh Jane wat een ongerustheid weer meis, ik kan me alleen maar bij de rest aansluiten bij wat ze al gezegd hebben. Maar ik wil je wel even een megadikke knuffel geven :hug: :hug:

Vicky gefeliciteerd meis :inlove:

Het moet gewoon goed komen nu!!! :pray:

Iedereen goed weekend gehad?

Mijn ventje is gelukkig weer thuis, Naatje en ik weer helemaal blij :smiley:

Ik heb trouwens het idee dat ik met de dag misselijker wordt en plassen is ook een van mijn favoriete bezigheden op het moment.

En dan denk ik, nou dat is toch goed maar dan begin ik gelijk weer te doemdenken van wat nou, is toch goed, zegt niks :oops:

Niet goed deze onzekerheid :?

voor iedereen een rustige week hoop ikā€¦

die spanningen is ook erg he?!maar kan jullie allemaal begrijpenā€¦

ik denk aan jullie,en hoop op een goede zwangerschap voor jullie,zonder gekheid :frowning:

hier nog wachten,maar voel me buik al dus zal dr wel aan zitten te komen 1 deze dagen,dus denk dat ik niet hoef te testen :x maar ja,niks aan te doen.liefs allemaal

mama van patty hmmmmmm je voelt je buik al? het kan natuurlijk ook wat anders zijn :lol: maar dat zul jij natuurlijk het beste voelen. ik :pray: iig wel voor je!!

mijn vruchtbare dagen komen er weer aan :dance:

lotte ja dat is waar,wachten duurt lang,maar me vorige zwangerschappen was ik duizelig daar voelde ik het altijd aan,en nu voel ik niks,ja me buik hahaā€¦

en eh klus ze hahahaha

@mayo28 wrote:

Lakeisha, hoe is het nu met jou? :-*

Is het vloeien inmiddels al gestopt?

:hug:

Ik kreeg geen meldingen meer van hier :think:

Sinds gisteren vloei ik bijna niet meer. Kan nu gewoon een inlegkruisje gebruiken, heb het alleen nog maar bij afvegen zeg maar :shifty:

Ben wel blij dat het bijna over is, want ik gebruik normaakl nooit maandverband, maar nu moest het van de dokter, mocht geen tampons gebruiken :? En ik heb zo een hekel aan maandverband.

Zit nu op mijn werk en heb totaal geen zin. Kon vannacht niet in slaap komen, met gevolg dat ik nu dus echt moe ben :zzz:

Ik zal proberen wat vaker te posten hier :shifty:

ik heb net een ovutest gedaan en de lijn is ietsje donkerder dan die van gister. maar hij is nog wel heel licht hoor. maar het geeft me een goed gevoel dat die wel donkerder word. ik heb gister per ongeluk mijn ovutest weggegooid ik kan merken dat ik geen ovutesten gewend ben want nu kan ik niet vergelijken. maar ik herinner me nog dat ik gister een schaduw van een lijn zag zo licht was ie. en nu is ie wat duidelijker ahahha. maar deze gooi ik niet weg hahaha.

ha, weer wat geleerdā€¦niet weggooien dus :mrgreen:

(wist ik ook niet hoor, ik ga ze deze maand misschien ook gebruiken. Al ben ik dan nog meer mee bezig, en dat wil ik eigenlijk niet :think: )

Lakeisha, fijn dat het bijna over is! En inderdaad erg smerig dat je dan geen tampons mag gebruiken, ik heb in totaal 6 weken met die lappen in mijn broek gelopen :wall: (4 weken toen ik dacht de MK te hebben, en nog 2 weken na de operatieā€¦al waren dat ook kraamverbanden in het begin :shock: )

Debbie, nagels nu pas op 8) . Misschien is het vlees ook wel lekker :wink: .

Jane, hoe gaat het nu met je? Zit je nog in de grot (met Debke, Tierrr en Marieke 8) )

Hier gaat het allemaal wel, rustig weekje voor de boeg. Niet meer ongi, geen vruchtbare dagen en geen wachttijdā€¦kortom even rust in de tent :angel:

Mama van Patty, jammer dat je het al aan voelt komen. Maar dan ga je ook gewoon door voor een feestdagenkindje (wij kerst, jij oud/nieuw 8) )

Lotte, veel plezier deze week :lol:

mayo ben je al lang bezig met zw worden? ik wou eerst ook niet aan de ovutesten maar ik merk dat het me toch wat meer rust en vertrouwen geeft. wie weet klus je wel elke keer op he tverkeerde moment!!

Lotte, nee hoorā€¦in principe zijn we nog maar een half jaar bezig, inclusief de EUG. Na het stoppen met de pil (ergens eind september) hebben we de eerste maanden niet eens heeeel erg ons best gedaan (niet echt een klusweek, maar meer een klusdag 8) ) Eigenlijk hebben we dus maar 2 echt serieuze pogingen gedaan (1x voor de EUG en nu 1x erna).

Ik mag dus helemaal nog niet klagen, alleen duurt het voor mijn gevoel gewoon veels te lang. De EUG :**: heeft gewoon best veel tijd gekost, van half november tot half februari ongeveer. Ik merk dat nu na de operatie mijn cyclus best wel van slag is, en ik vraag me af of de eisprong nog wel goed gaat :think: . De eileider aan de rechterkant is best wel beschadigd, en mijn eisprong kwam afgelopen keer ook van rechts. Ik hoop dat 'ie deze maand van links komt :pray: :angel:

mayo lijkt me wel heftig een eug. :hug:

ik begin weer afscheiding te krijgen. samen met mijn banner en ovutest klopt het dus dat ik bijna mijn ei krijg. wel fijn hoor die inzicht.

heb ik f zin in een beifstukje met kruidenboter :drool:

niet zwangere genieten jullie daar nog maar f van

ik zou de slager zo aanvliegen :oops:

en filet american met ui en ei :drool:

erg he :oops:

o ja en carpaccio :drool: