ooow marieke, ik hoop dat het niks is hoor,en dat je snel zekerheid hebt.
En snap best dat je je ff terugtrekt ,angst en emoties weer zucht :-*
Ja doe je goed met je rosbief :lol: slim aangepakt hoor,en ja je hebt je familie zeker nodig dus logisch dat het verteld is .
Op mn werkt moest ik het vertellen ,mn zusje werkte erook ,dus kwam er niet omheen ,aan de ene kant zag ik er tegenop om het te vertellen dat het mis was,maar heb ook enorm veel steun gekregen
en ja hoor mn dochter heeft het tegen de juf gezegt :shock:
ps denk dat ik dalijk een nieuw account Moet maken grrr :thumbdown: mn email is veranderd en hier kan je je pasword veranderen maar geen optie voor email,en nu krijg ik geen berichten :?
Kan een van de modies je daar niet mee helpen dan Ursula?
heb vraag gesteld maar nog steeds geen reactie ,geen idee of het mogelijk is ,ik hoop van wel :think:
Gewoon even een van de modies een pb sturen. Komt het vast snel in orde.
bedankt zal ik doen
ursula
Welkom Ursula, spannende tijd zit je in! Maar je hebt het al gelezen alle onzekerheid mag je hier tikken.
Marieke tsss we willen nix roods meer zien! Kun je niet stoppen met naar de toilet gaan? :shifty:
Mayo ooooh rosbiefbroodjes wat gemeen! :shock: Ze zouden het van mijn familie ook kunnen doen hoor maar dan met filet american.
Alhoewel ik ook weinig keuze heb in de zin dat ik geen puncties kan verzwijgen want Casper kan echt niet mee.
Debke struisvogelen? Dat kan nie hoor, je moet bakkenā¦feestje bouwen zondag! Alvast gefeli :-* en hopelijk lukt het genieten van zijn feestje.
Hier krijgen we morgen het laatste nieuws. We denken allemaal incl gyn dat we vrijdag gaan āoogstenā. Dus mijn ouders vast voorbereid dat Casper donderdagavond komt logeren. Iig zou dat betekenen dat ik vanavond de laatste āgewoneā spuitjes zet en morgenavond al de Pregnyl. Als ik het altijd vooraf op papier zet lijkt het zoooo lang te duren maar nu lijkt het me wel weer mee te vallen. Zal met de wachtweken wel anders zijn. :silenced:
Marieke? Hoe is het nu? Ik denk dat je nog onder je steen zit heā¦
Hoe dan ookā¦ik maak me stiekum zorgen. Of neeā¦zorgen is niet het goede woord, want dat impliceert dat ik van een foute uitkomst uit zou gaan en dat is niet zo. Laten we het er op houden, dat ik heel de middag al aan je zit te denken en dat ik enorm met je meeleefā¦
Dikke kus! :-* :-* :-*
hallo Rhiannon
dank je wel voor je woorden.
En zal wel ff duren voor ik jullie allemaal beter ken :roll:
En zie dat we allemaal 1 ding gemeen hebben ,enkel onze verhalen varieren .
Ik heb idd een moderator gemaild en die zou mn email aanpassen :mrgreen:
groetjes ursula
Ooooh meiden⦠wat hebben jullie veel gepraat!! Heb alles gelezen, maar kan ĆĀ©cht niet overal op reageren hoor⦠mooooooeeee⦠:roll:
Wil alleen Marieke een dikke knuffel geven⦠het betekent vast niks lieverd⦠:-* En anders gewoon de gyn bellen hoor!! Dan gewoon direct weer een echo!
Ursula, helaas welkom hier⦠maar gefeliciteerd met je nieuwe zwangerschap! Ik ben dus Tierrr, 24 jaar en heb in oktober een MA van 2 kindjes gehad⦠en nu dus opnieuw zwanger!
Morgen 8 weken en overmorgen de echo! Jeetje, wat spannendā¦
hallo tierr
ooow wat spannend morgen al :mrgreen: erna lekker genieten hoor als het goed is ,lijkt me heerlijk ,een druk die van je afvalt suces morgen
denk mee hoor :-*
ursula
Deb ik zit heel erg onder mijn steen ja. Vriendlief probeert me ook goede moed in te praten maar ik weet het niet, dat gevoel heā¦
Je vroeg of mijn buik rustig is, tja ik weet het niet, enerzijds wel ja maar anderzijds ga je nu natuurlijk overal op letten.
Ik heb verder geen bloed verloren maar het voelt niet goed
Eerder een echo nog maar even niet, ik wacht het af. Het zou zowiezo moeilijk worden deze week omdat ik ook met mijn gastkindjes zit. Morgen zou kunnen maar dan zit vriendlief de hele dag op Terschelling voor zijn werk en ik wil hem er dan wel beslist bij hebben.
Tranen zitten hoog, heel hoog. Vriendlief is nu een fietsje voor Naatje ophalen die we op MP gekocht hebben en als Naat zo op bed ligt denk ik dat ik eindelijk even die tranen los kan laten, eerder sta ik mezelf dat gewoon niet toe. Zo maar even een lekkere douche nemen, knap ik hopelijk even van op.
:-*
even heel ego sorry kom later reageren maar ben wel beetje boos :twisted:
ben bij de arbo geweest en mag gaan opbouwen deze week nog 5 uur week erna 6 enz tot 8 uur.
want wat de vk zegt heeft zij geen boodschap aan.
en ze wilde dat graag even zelf van de vk horen NOU PRIMA
en ze zegt volgende week ben jij niet meer misselijk want ik heb nog nooit iemand gezien die na de 16e week nog misselijk is :think:
mag ik alle dames van het forum die dat wel hadden even oproepen om een hantekening te zetten.
ston wijf :evil:
en ze vond het raar dat ik bij nikki vanaf 18 weken harde buiken had want dat kan pas vanaf 24 weken dus ik zal wel ergens anders last van hebben gehad.
nou mijn klomp breekt en zal bij de vk dit allemaal op tafel gooien en kijken wat zij zeggen.
en dan belt ze maar naar de vk :evil:
bah wat wordt ik boos alsof ik hier alles bij elkaar zit te liegen
sorry moest het even kwijt
marieke lieverd :hug: hopelijk heb je snel een goede echo :hug:
Wat onzeker allemaal he Marieke? Maar kun je nou echt echt echt niks regelen voor een echo? Je zit jezelf zo gek te maken op deze manier⦠die onzekerheid is killing⦠:hug:
Bianca, nou zeg⦠lekker dan⦠tss, die ARBOartsen soms⦠kan me voorstellen dat je boos bent. Laat haar inderdaad maar contact opnemen met je vk hoor! Hoe gaat ie nou trouwens met je? :-*
echt hoop dat alles in orde is met de kleine ,en ja kan me goed voorstellen dat je dalijk als alles onder de wol is en je alleen bent je tranen de vrije loop laat hoor hoop dat je snel een echo krijgt om zekerheid te krijgen meid
en oooooooooh wat erg zeg die arbo arts,grrrr :twisted: sommige denken algemeen zonder de persoon te bekijken en eens navraag te doen voor ze praten ,gewoon lomp :thumbdown:
Nou idd je vk even af laten handelen,enne weet je iemand op mn werk is ook de hele periode beroerd geweest en die kreeg wel aangepaste tijden .
Dus die arbo arts daar moet eens wat meer informatie aanvragen ,wat een .ufter :snooty:
ursula
dank jullie wel dat kon ik wel gebruiken :-*
en tierr ik ben nog steeds misselijk maar het gaat beter het is te doen zeg maar.
soms een slechte dag.
en verder ookal doe ik niet zoveel last van me buik geen harde buiken maar wel last ervan en als ik straks weer ga werken en krijg dat zoeken ze het maar lekker uit want DIT kindje staat nu op nr 1
wil niet nog een kind verliezen :snooty:
@Marieke_5000 wrote:
Deb ik zit heel erg onder mijn steen ja. Vriendlief probeert me ook goede moed in te praten maar ik weet het niet, dat gevoel heā¦
Je vroeg of mijn buik rustig is, tja ik weet het niet, enerzijds wel ja maar anderzijds ga je nu natuurlijk overal op letten.
Ik heb verder geen bloed verloren maar het voelt niet goed
Eerder een echo nog maar even niet, ik wacht het af. Het zou zowiezo moeilijk worden deze week omdat ik ook met mijn gastkindjes zit. Morgen zou kunnen maar dan zit vriendlief de hele dag op Terschelling voor zijn werk en ik wil hem er dan wel beslist bij hebben.
Tranen zitten hoog, heel hoog. Vriendlief is nu een fietsje voor Naatje ophalen die we op MP gekocht hebben en als Naat zo op bed ligt denk ik dat ik eindelijk even die tranen los kan laten, eerder sta ik mezelf dat gewoon niet toe. Zo maar even een lekkere douche nemen, knap ik hopelijk even van op.
:-*
Oh my oh myā¦meis wat een herkenning in heel je post⦠Ik wou dat ik meer voor je kon doen dan āalleenā maar duimenā¦heel hard duimen dat je je zorgen maakt voor niks. Dat over 8 dagen blijkt dat jullie frumke het meer dan prima doetā¦
Ik leef met je mee meis⦠:hug: :hug: :hug:
Tierrr, nog maar 2 nachtjes slapen meisā¦

Bianca, :hug: :hug: :hug:
En het lullige van alles is dat ik er net wat vertrouwen in begon te krijgen :?
Tierrr ik zou wel kunnen bellen naar de gyn en eventueel ook naar piepklein maar wat schiet ik er mee op, morgen overdag kan dus niet en morgenavond moet ik met de opleiding voor gastouders beginnen. Donderdag en vrijdag zit ik met een huis vol kindjes dus dat wordt hem ook niet. Mocht ik meer gaan verliezen of echt steken/kramp krijgen dan trek ik wel aan de bel hoor maar ik heb van dat alles eigenlijk geen last.
Volgens mij was het een druppel bloed maar ik weet het gewoon niet zeker, het was niet overduidelijk bloed zeg maar, misschien heb ik ook wel niet goed afgeveegd na mijn andere wc-bezoek zeg maar :oops:
Ik verzin ook maar wat, weet het anders ook niet :?
Maar jij overmorgen en Jane morgen toch
Bianca zij kent niemand die na de 16 weken nog misselijk was? Wil ik weleens met haar praten, ik ben bij Naat bijna 43 weken misselijk geweest!!! :hug:
Marieke⦠:hug: :hug: :hug: Je zou nog de ātampontestā kunnen doenā¦Gewoonā¦om te achterhalen of het inderdaad bloed- of bruinverlies is geweest.
Maar goed, ik vind je heel sterk dat je er zo ānuchterā mee omgaat nog. Ik bedoelā¦dat je ondanks het feit dat de paniek toeslaat toch eerst aan anderen (je gastkindjes en hun ouders) denkt en dan pas aan jezelf. Ik begrijp ook dat het een vorm van struisvogelen is (been there, done that), maar ik weet ook dat je ondanks het struisvogelen toch maar ādoorā moet en jij doet dat ook. Beetje warrig verhaal, maar ik denk nu even heel erg terug aan mijn eigen gevoelens en mijn verstand en alles eromheen een aantal weken terug.