zwanger worden na een ma of mk deel 3

tampontest???

Je hebt gelijk, ene kant is het struisvogelen maar aan de andere kant moet ik gewoon door, verandert het niks.

hi hi…ja, tampontest! Als in tampon erin, uurtje later er weer uit en als hij schoon is was het vast geen bloed :mrgreen:

Ik ga gelijk het badkamerkastje induiken :wink:

Succes meis! Komt vast goed! :-* :-* :-*

ja je moet ook door ,maar toch gaat niet in de kouwe kleren zitten ,heel sterk meid :thumbup:

En goeie tip over die tampon ,nooit eerder gehoord eigenlijk .

hier buikpijn en ook hier radaren op scherp en angstig ,maar kan er niks mee .

Ben blij dat dit hier bestaat ,ondanks de mindere dingen ,dank jullie

ursula

:oops: ik deed de “tampontest” regelmatig als mijn ongi er aan zat te komen. Om mezelf hoop te geven of juist te stoppen met hopen, maar net hoe mijn pet stond :wink:

oke ,wel enorm handig hoor :slight_smile: zo leer je weer eens wat van anderen.

en ja als het de onzekerheid wegneemt ,lekker idee ja

Ursula ik zei toch dat het lieve meiden zijn hier :wink:

Wat voor buikpijn heb je, waar voel je het? :hug:

Nou de kruisraket is gelanceerd :?

Zou je dan zelfs nu nog bloed kunnen traceren want dat “bloedverlies” was vanmorgen.

Volgens mij wel hoor Marieke. Zit aan je baarmoedermond dan echt nog wel een restje wat je zo met afvegen bijvoorbeeld dus niet meer terugziet.

marieke

Ursula ik zei toch dat het lieve meiden zijn hier

ja idd heb je gezegt top hoor :mrgreen:

Beetje zeurderige buikpijn ,en half periode gevoel ,voel me dom hoor dat ik gewoon weg vergeet hoe ik me voelde,en de gevoelens erbij :oops:

Ben ook enorm moe nu ervan :?

tussen buik en schaambeen zeg maar :roll:

Ursula, het kan vanalles zijn meis, en dat weet je zelf ook denk ik. In jouw geval zal het naar alle waarschijnlijkheid gewoon bandenpijn zijn. Er is verder toch geen reden om aan te nemen dat het niet goed zit?

Erg he…dat gestress… :hug: :hug: :hug:

Soort van menstruatie-achtige pijn/gezeur?

ja heel erg dat gestress,word soms dol van mezelf,en huilbuien hahah oioi

en weet je heb 2 kinderen op de wereld gezet,en echt geen idee meer wat bandenpijn enzo is :oops: erg he?

de vorige keer had ik steken en ook meteen gaan zoeken wat het kon zijn ,ook dus banden pijn :doh:

En ik dacht ook dat de moeheid overging na 9 weken :roll: nou voel me net een beginnende moeder eigenlijk :oops:

bedankt voor de reacties :-*

ja marieke dat gevoel :roll:

He jak meiden wat een onzekerheid. Buikpijn, krampen etc kunnen echt van alles zijn. Organen die aan de kant gedouwt worden, darmen die trager werken, bandenpijn. Bloed? Zelfs een heel klein beetje rood kan een gesprongen adertje zijn etc. Maar damn wat het ook is je angst wordt pas weer minder na nog een goeie echo, en nog 1, en daarna nog 1 etc tot die kleine op je buik ligt ipv erin zit. En zelfs dan is er altijd nog een stuk bezorgdheid want je kunt niet 24 uur per dag je oog erop houden (dan slapen zij niet en jij ook niet :silenced: ) been there done that.

Ik hoop zo dat jullie straks beide na een goeie echo weer gerustgesteld zijn en weer een beetje durven te genieten. :-*

Bian jeeeemig alsof er maar 1 soort vrouw bestaat met allemaal dezelfde ‘handleiding’ :wall: hebben ze nog nooit een vrouw gezien die 9 maanden potjeknuffelt? :silenced: Hopelijk kan je VK je een handje helpen want ook dat brengt onzekerheid want je wilt alles doen om het goed te laten gaan. :hug:

Ursula zo’n gevoel heb ik nu dus ook op dit moment, niet continu maar wel afentoe tussendoor zeg maar.

Pffff belt net ook nog de juf van Nathalie, 12 mei gaat ze voor het eerst wennen op school :shock: word er even emo van :cry:

ja kan me voorstellen dat het ff te veel word,hier dus ook :cry:

Net wat rozige afscheiding,en ben zo bang dat het weer zo over is ,bah

marieke ik had nog niet van de tampontest gehoord maar het is miss wel een goed idee!! of heb je hem al gedaan? meissie ik hoop zo dat het een adertje is of dat het geen bloed was :pray: :kaars: meis ik denk aan je!!

tier heel veel succes morgen met de echo!! :pray:

mayo ik hoop voor je dat het de volgende ronde wel raak is :pray: :kaars: :thumbup:

hier ben ik ook maar ff onder de bekende steen gekropen :oops: kben erg bang en onzeker. bah bah!!

Jane heeft vandaag de echo vicky…

Dus Jane: heel veel succes! Ik hoop op een heel mooi plaatje!! :-*

Ik ben vandaag 8 weken en heb morgen de echo! :slight_smile:

Voor de onzekeren onder ons een hele dikke :hug: