de streep is wat donkerder geworden dus ik hoef niet meer naar buiten hahahha. ik heb nog wel een test maar ik weet nog niet of ik dinsdagochtend of woensdagochtend ga testen
:inlove: :inlove: :inlove:
Dus toch nog een kerstkindje!!!
hahaha ja ik hoop het mayo!!
ik heb de gyneacoloog gebeld voor de uitslagen. van de bloedstolling en die andere stofjes waren wel binnen maar nog niet van het chromosomenonderzoek. de assistente mag de uitslag neit vertellen. 21 april heb ik een belafspraak met de gyneacoloog dus dan hoor ik de uitslagen. ben wel benieuwd hoor!!
Whaaaaaaaa Lotte :inlove: :dance: :inlove: :dance: :inlove: :dance:
Ik heb vanmiddag samen met Naatje van half 2 tot 4 uur op bed gelegen :oops:
Lotte!! Ooooh, wat spannend zeg!! Ik hoop het zooo voor je!! :-*
Marieke, haha, ik ben dus niet de enige luilak gelukkig! :mrgreen:
Mayo, het is ook gewoon allemaal rot. Zeker omdat je gewoon al zwanger wás… en dan ineens niet meer en dan duurt het gewoon allemaal erg lang… :hug: Als je een lf van 11 dagen hebt zou ik me nog niet teveel zorgen maken, hoor… maar wel gewoon even in de gaten houden!
Oh, enne… ja, ik vertel het sowieso pas ná de echo. Die heb ik donderdag. Maar ik wilde het eigenlijk de week daarop pas vertellen omdat ik dan bij mijn familie ben… die wonen ver weg namelijk. Maar nu ben ik dus bang dat mijn moeder donderdag gaat bellen en vragen hoe het bij de gyn was… :?
Tierrr kan je niet een smoesje verzinnen, een heel klein leugentje om bestwil, het is toch veel leuker om het je moeder in het eggie te vertellen
Enne… ik ben 's middags echt vreselijk moe op het moment
Dus dan maar samen lekker luilakken :mrgreen:
Mayo :hug: :hug: :hug: ik zou bijna een glaasje roosvicee voor je inschenken en zeggen, het komt wel goed schatje :hug:
ik hoop het Marieke, ik hoop het…
Tierrr, ik zou ook een leugentje verzinnen en dan een lekkere taart bakken met roze en blauwe muisjes volgende week! In het echt vertellen is veeeeeel leuker :mrgreen:
(ik herinner me spontaan mijn moeder : ooo…echt…goh…oooo…eehmm…en toen janken 8) )
Lotte, spannend ook van die uitslagen . Gezien je onderschrift zou je toch bijna geen ernstige afwijking kunnen hebben??? Je hebt 2 kindjes op de wereld gezet, maar ja ook 3x mis…moeilijk hoor! Jij bent trouwens wel jong moeder geworden, tenminste als die 82 uit je nick je geboortejaar is 8) …Die 28 van mij is dat overigens niet
ahhh lotte :shock: :inlove:
:-
Mayo :hug: :-
ik had standaard zo’n beetje een cyclus van 25 dagen :mrgreen:
had altijd keurig mijn ei op dag 13/14 maar werd gewoon sneller ongi, en dus sneller nieuwe kansen :inlove:
en inderdaad zie het resultaat :inlove:
tierr nog een paar dagen :dance: :mrgreen:
Debke :hug: :hug: :-*
@mayo28 wrote:
Tierrr, ik zou ook een leugentje verzinnen en dan een lekkere taart bakken met roze en blauwe muisjes volgende week! In het echt vertellen is veeeeeel leuker :mrgreen:
Je hebt helemaal gelijk! :thumbup:
Denk dat ik maar gewoon vertel dat de gyn zei dat ik nog een poosje zo door moet gaan ofzo... :think:
De vorige keer heb ik het ook al telefonisch verteld, wil het nu wel eens echt leuk vertellen! Maargoed, eerst de echo maar eens donderdag... ik word nu nerveus... :roll: :pray:
@Tierrr wrote:
@mayo28 wrote:
Je hebt helemaal gelijk! :thumbup:
Denk dat ik maar gewoon vertel dat de gyn zei dat ik nog een poosje zo door moet gaan ofzo... :think:
De vorige keer heb ik het ook al telefonisch verteld, wil het nu wel eens echt leuk vertellen! Maargoed, eerst de echo maar eens donderdag... ik word nu nerveus... :roll: :pray:
dat is inderdaad het leukste, hoop dat het lukt :inlove:
kun je zo lekker genieten van die uitdrukkingen op de gezichten :inlove:
kan me voorstellen dat je nerveus bent, ben ik ook alweer :shifty: :doh:
lotte heb je foto van de test? :inlove:
Tierrr komt helemaal goed die echo!!!
Jane die van jou ook!!!
En die van mij ook!!!
Maar mijn hemel ik ben er nu ook al zenuwachtig voor :roll:
Vandaag weer de hele dag misselijk, ik hoef niet over te geven maar het is gewoon aanwezig :sick:
Woensdagavond moet ik voor het eerst van 7 tot 10 naar school ivm de opleiding voor gastouders, ik hoop dat ik het een beetje volhou :mrgreen:
Goh Mayo, is 28 niet je geboortejaar? :mrgreen: :lol:
Marieke wanneer mag jij weer? :oops: volgens mij ben ik zwanger (of gewoon vergeetachtig :think: :oops: :wall: ) :-*
mayo ja ik was idd jong toen ik mijn eerste kreeg!! ik was 18 :oops:
Jane ik moet de 21e weer dus volgende week woensdag
Lotte mijn moeder was 19 toen ik geboren werd :mrgreen:
Alleen is ze helaas ook te jong overleden
oh nog een weekje :mrgreen: :dance:
:hug: :hug: :-*
Ja nog een heeeeeeeeeeeeeele lange week (en 2 dagen :mrgreen: )
Jihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wij gaan op 3 oktober naar K3 :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
marieke :hug: je moeder moeten missen :hug: en vooral op zulke momenten is het zwaar :hug:
lotte je banner wat gaaf :dance:
nou als het nou bij alle dames goed blijft gaan
2010 wordt ons jaar dames :dance:
hier ons schatje half mei komt ie bij ons wonen
Yari wilde rick voor een jongen en ik vind niet leuk nu gaat de kat zo heten :oops:
Aaaaaah gusjie!! :inlove:
Lotte die banner :inlove: :inlove:
ahhhh bianca wat een schatje :inlove: