Even klein dipje hier.
Gisteren zat ik op de termijn waarop het de eerste keer is misgegaan en dat doet toch wel wat hoor.
Samen de echofoto bekeken van Frumke en dan zeggen dat dit kleintje er nu ook zo uit moet zien.
En of je wilt of niet dan komt toch weer die angst om het hoekje kijken :?
Heel bekend Marieke… :hug:
Bij mijn vorige zwangerschap had ik bij de termijn van gisteren de echo en is het bij de termijn van vandaag fout gegaan… een heel erg raar idee… :?
Helaas, geen kerstkindje voor ons
weer een cyclus van 26 dagen :think: , dat heb ik normaal echt nooit.
Da’s eigenlijk wel erg kort of niet?
He jakkes wat jammer mayo… :hug:
Enne… Jane had ook heel vaak van die korte cycli en die is nu ook zwanger! Het hoeft ds op zich niks uit te maken. Maar misschien komende ronde wel even kijken wanneer je eisprong precies is en of je luteale fase dan wel lang genoeg is? Die moet namelijk minimaal 11 dagen zijn, geloof ik… anders wordt zwanger worden wel lastiger.
Trouwens: mijn werkgever belde me net om te vragen of ik bepaalde data extra kon werken… en toen heb ik direct maar gevraagd om het extra werken tot een minimum te beperken… Ik heb namelijk een contract voor 2 dagen in de week en had gezegd dat ik wel graag extra werkte. Maar de afgelopen weken viel het werken van 4 dagen me best wel zwaar… best wel stom, maarja, die zwangerschap kost me echt zoveel energie… vanaf nu word ik dus maximaal 3 dagen per week ingepland en dat geeft toch wel wat rust!
Ook stom: mijn moeder vroeg me net aan de telefoon of ik alweer een aspraak met de gyn had staan… :roll: Heb gezegd dat ik die toevallig donderdag had staan… maar dan gaat ze er dus wel naar vragen waarschijnlijk… en ik wilde het graag volgende week vrijdag vertellen als we daar zijn met de echofoto… lastig!! :roll:
@Tierrr wrote:
He jakkes wat jammer mayo… :hug:
Enne… Jane had ook heel vaak van die korte cycli en die is nu ook zwanger! Het hoeft ds op zich niks uit te maken. Maar misschien komende ronde wel even kijken wanneer je eisprong precies is en of je luteale fase dan wel lang genoeg is? Die moet namelijk minimaal 11 dagen zijn, geloof ik… anders wordt zwanger worden wel lastiger.
dan wordt het inderdaad een probleem hier denk ik, ik had een positieve ovulatietest op dag 14,15 en 16 (toen waren ze op 8) ). En de buikpijn nam na de 16 dag af, dus ik gok dat ik op dat 15 of 16 dan mijn ei gehad heb. Dan zou die fase 10 of 11 dagen geduurd hebben.
Gats, ik word er echt een beetje moedeloos van

(al weet ik natuurlijk ook dat jullie er allemaal veel langer op gewacht hebben…)
Tierrr, ik zou het gewoon pas na de echo echt vertellen :think: . Je kunt misschien nog wel iets verzinnen als smoes toch?
Maar wel lastig inderdaad!!!
mayo balen man van je ongi :hug:
mayo balen man van je ongi :hug:
En hoe is het bij jou???
Mayo… :hug: :hug: :hug:
Ik dacht trouwens dat een lf minstens 8 dagen moest zijn.
Hier ook een cyclus die varieert tussen de 26 en de 27 dagen. Altijd al zo geweest en er lopen er hier toch echt 3 rond. En verder ook nog 2 keer zwanger geweest natuurlijk.
Lotte,
Ik kom later terug hoor. Voel me beroerd vandaag. Ben zo misselijk als een pad en hondsmoe. Te druk geweest dit weekend denk ik.
mayo hier zijn gangetje hoor. ik ga morgen als ik nog niet ongi ben een testje doen. ik denk niet dat eht raak is maar 100% zeker weet ik het natuurlijk niet dus daarom morgen maar ff een tesjte hihi.
mayo ik denk dat zon korte lf nog wel kan hoor :hug:
debke hoe gaat het met je ondanks dat je je ff beroerd voelt?
tier nog 3 dagen!!
ik kon mezelf niet bedwingen en heb toch een testje gedaan :oops: en er was een heeeeeeeeeeel licht streepje te zien. ik moest zelfs ff naar buiten om het goed te zien maar hij staat er wel ik heb morgen of overmorgen mijn nod want ik heb 2 weken geleden dinsdag of woensdag mijn ei gehad!! ik sta op het moment ff te trillen :oops:
Lotte, nu maak je het wel heeeeeeeel spannend meis! :mrgreen:
Wat voor test heb je gebruikt trouwens?
En…je hebt nu geen ochtendurine gebruikt he…
Ik duim heel hard!
ik heb een gevoelige test van sensitest gedaan. en morgen of overmorgen is mijn nod. en het is niet met ochtendurine maar toch een licht streepje. ik hoop echt dat het zo is.
Oh, en verder gaat het hier echt wel goed hoor. Alleen vandaag dan ff wat minder. Zeg maar gerust dat ik even teruggefloten ben door mijn eigen lijf :roll:
Maar goed, beetje rustig aan doen, vanavond op tijd mijn nestje in…Komt vast goed!
- breekt in*
oooooooooooooooh lotte!!!
ik tril met je mee!
breekt uit
Sensitest is wel betrouwbaar geloof ik he? En inderdaad…nu niet met ochtendurine en toch een licht streepje…
molly dank je meid!! ik sta echt helemaal te shaken!!
ooooh Lotte…zou het??? Ik hoop het voor je meis :-*
Heb je nog een testje over voor morgenochtend???
bah, ik baal eigenlijk toch wel vandaag…ben zo bang dat er ‘iets’ na de EUG niet helemaal goed gaat. Na Isa’s geboorte spraken we over een eventuele 2e, 2010 leek ons een mooi jaar. Het feit dat 2010 nu echt onhaalbaar is, hakt er toch wel in. Al is 2011 natuurlijk ook een mooi jaar…