mayo wat lief dat je dat vraagt!! tja gaat wel goed hoor. beetje vol van de zenuwen hahahah. ik doe morgen een test want ik heb mijn ei 5 dagen later gehad. dus morgen ben ik 4 dagen voor nod. maar ik denk niet dat het gelukt is hoor want ik voel verder niks. maarja afwachten. hoe is het met jou?
Ik moet nog bijna een week Lotte…ik denk dat ik woensdag ongi ga worden.
Ik voel niks nog, en verwacht er dus ook niet al te veel van (al heb ik bij Isa en de EUG ook niks gevoeld hoor 8) )
Het wordt echt spannend dus! Hoe test je 4 dagen voor NOD :think: ?? Met een supergevoelige speciale test ofzo??
ja een gevoelige test die kun je 4 dagen voor nod al doen.
voor hele ongeduldige mensen zoals ik hahahah.
ooo aha! :mrgreen:
Ik heb altijd pas getest met 1 week overtijd, maar ik geloof dat ik dat nu niet meer kan 8)
Mayo, de CB digitaal (die zonder indicator in ieder geval) zegt 4 dagen voor NOD al positief te KUNNEN testen. Uit ervaring kan ik zeggen dat dat waar is (bij mij was ie zelfs 5 dagen voor NOD al positief). Ik heb toen (bij de eerste ma was dat) getest omdat ik heeeel zeker wist zwanger te zijn (door de voor mij zo bekende innestelingsbloeding). Anders zou ik hem dus echt nog niet gebruikt hebben. Zou ik niet aangedurfd hebben en buiten dat…ik geloof niet meer zo in zo vroeg testen. Het zegt zo weinig. Hij kan negatief zijn, maar nog positief worden en hij kan positief zijn en een week later wordt je dan toch nog ongi (vroege mk ofzo).
Lotte, ik vind het dapper dat je al gaat testen hoor. Ga voor je duimen! :-*
hahah nee is ook moeilijk he? ik duim voor je dat je toch wel zw bent!!
ik ben erg moe maar ik wil iedereen die wel een knuffel kan gebruiken een :hug: geven!!
ook voor jou :hug: , slaap lekker vanacht!
Ik verwacht toch echt wel ongi te worden volgende week, 'k ben nu al chagerijnig 8) …
Al wakker Lotte?
joehoe…Lotte???
Lotte waar ben je???
meiden jullie zijn lief maar ik heb helaas een negatieve test :x ik baal er best van. ik denk dat ik maandag of dinsdag wel ongi word.
mayo voor jou is het ook spannend he?
:hug: :hug: :hug:
Maar, je zit nu toch 4 dagen voor NOD??? Dan kan 'ie dus ook nog hartstikke positief worden…
Tja, bij mij spannend? Ik zit nu op CD24, vorige cyclus was 26 dagen. Daarvoor altijd 29/30. Ik voel me niet ‘anders’, behalve chagerijnig…kan een voorteken van een ongi zijn, maar ook moe/spanning…
Ik denk er allemaal nog maar niet over na :roll:
:hug: :hug: :hug: maar inderdaad, het kan nog
Ik ga toch eens even terugzoeken wanneer Vicky haar echo heeft.
Jammer lotte, maar het kan nog alle kanten op he.
Mayo, makkelijker gezegd dan gedaan he…er niet over nadenken… :hug: :hug: :hug: hoor! Ik duim!
Hmm Vicky schreef dat ze volgende week terug moest, deze week dus maar geen idee wanneer :think:
Kim hoe is het nu met jou?
Debke en met jou? Is het vloeien gestopt?
Gisteren had ik eventjes een wat mindere dag, onzekerheid won het even van de zekerheid :?
Gisteravond werd ik weer kotsmisselijk en vanmorgen ook weer dus dat is weer goed voor mijn zekerheid. Ik denk maar zo, ik zou toch niet elke dag meer misselijker worden als het niet goed is?
Maar het duurt nog heeeeeeeeel lang hoor tot de 21e :roll:
Als het dan nog goed is gaan we dus voor de combinatietest, mogen we lekker nog een keertje gluren :mrgreen:
Marieke, we tellen gewoon braaf met je mee af tot de 21e hoor. Je zult zien dat je de 22e vindt dat het al met al nog best snel gegaan is (maar daar heb je nu geen fluit aan natuurlijk…).
Hier gaat het vandaag weer goed. Gisteren dus even wat minder. Het vloeien is gestopt geloof ik ja. Nog wat “spotting” maar daar kan ik best mee leven hoor. In ieder geval lijkt het erop dat mijn lijf het dit keer stukken beter oppikt dan de vorige keer en dat voelt goed moet ik zeggen.
Deb daar ben ik blij om!!
Zo rot om dan later alsnog een curettage te moeten ondergaan.
Ik heb bij mijn eerste ma in totaal bijna 6 weken gevloeid en dat gaat je niet in de koude kleren zitten. Mijn ijzer was drastisch gedaald waardoor je lichamelijk dus echt een “oude dweil” :mrgreen: bent.
Ik merk wel dat ik er de laatste dagen meer aan denk, een jaar geleden was ik nog gelukkig zwanger en de ma werd toen vastgesteld op 4 mei, echt zo’n dag om nooit te vergeten :?
Ja, bij mij vorige keer dus een soortgelijke ervaring. Daar vreesde ik nu dus weer voor, maar het lijkt gelukkig mee te vallen (al hou ik nog altijd een slag om de arm hoor…).
Rot he…om door vanalles en nog wat toch steeds weer met je gedachten terug de tijd in getrokken wordt…
Ik ken het hoor. De meibaby’s (waar ik er dus ook een van zou moeten hebben) worden bijna 1. Da’s ook even confronterend (hoe blij ik ook voor al die meiden ben). Dat zal ik komende oktober ook weer hebben. Dan zou eerst mijn uitgerekende datum voor deze keer voorbij komen en ook nog de datum waarop we te horen kregen dat de eerste ma een feit was.
Er blijven steeds weer van die confronterende momentjes opduiken. :hug: :hug: :hug: