debke :hug:
ik ben misselijk. ik ga vrijdag testen :lol:
Deb ouwe dweilen doen het vaak het beste en zo oud ben je nu ook weer niet! Kleine stapjes en een dagje nixen is ook best eens goed, al is de reden niet tof, even een pas op de plaats. :-*
Lotte spannend!
Oh guts dit rustige weekje lijkt een heeeel stuk drukker te worden. En eigenlijk heb ik daar niet zo’n zin aan. Ben net lekker bezig geweest met het ophangen van nieuwe jaloeziën in de keuken samen met manlief, boven een rolgordijn op maat gemaakt en opgehangen (nog 4 te gaan!) en gewoon lekker prutsen. Nu een lekker wijntje na een ‘snaaidagje’ ipv uitgebreid warm eten etc. Morgenvroeg krijgen we de dochter van vrienden om even op te passen ivm een crematie. Wel gezellig maar ze is zeg maar ietsje drukker dan Casper :lol: . Dan is het vrijdag vroeg al naar het ziekenhuis, door om een kadootje te kopen en die avond een verjaardag. Dat weekend op zondag een verjaardag van familie waar ik dus echt helemaal niets mee heb. :silenced: Ik neig ernaar om Daan maar lekker te laten gaan met zijn moeder en dan mag ie Casper ook wel meenemen die redden zich wel samen. Doe ik een dagje rustig aan in huis. Maar eens even rustig over nadenken deze week en dan zie ik het weekend wel of ik meega of niet. Altijd zo raar eigenlijk in die schoonfamilie van me. Je wordt bijna ‘verwacht’ naar verjaardagen van die ooms en tantes te gaan. Ze komen niet kraamschudden hier, geen verjaardagen etc. Mijn eigen ooms en tantes gaan we ook niet heen, als er iets heel bijzonders is sturen we een kaartje oid en de relatie is er niets minder om. Mijn oom bv heeft vorig jaar een hartinfarct gehad, op zulke momenten sturen wij wel een kaart en houdt mijn moeder ons wel op de hoogte. Maar er komt altijd wel een clubje van mijn eigen familie kraamschudden bv. Het zal mss wel aan mij liggen. :shifty:
Even snel voor het slapengaan ook hier nog even een hele dikke knuffel voor jou Deb :hug: :hug: :hug: Doe lekker rustig aan voor zover het gaat en geef je lijf de rust die het vraagt. Het is toch een bevalling geweest en daar moet je ook weer van bijkomen :hug: Maar ben wel “blij” voor je dat het nu in elk geval lichamelijk voorbij lijkt te zijn, is toch een stukje onzekerheid wat je steeds met je meedraagt… Nog een dikke :hug: dan maar voor jou!!!
Rhi, klinkt leuk zo eitjes zoeken met de hele buurt :thumbup: En wat tof dat de lokale super dat sponsort joh :thumbup: Heb je nog wel even flink terug gesponsort met je boodschappen :lol:
Lotte, spannenddddddd :dance:
Wat klinkt vrijdag nog ver wegggggggggg :roll:
Morgen kom ik wel even bijbeppen, maar ga nog even snel mail checken en dan naar bed
:-* Kim
Goedemorgen meiden :-*
Het wordt mooi weer vandaag :dance:
Kim hoe is het nu met je?
Kun je het een beetje een plekje geven?
Deb jij oude dweil :mrgreen: hoe is het met jou? Denk je dat je alles kwijt bent nu?
Tierrr hoe is het met je misselijkheid?
Ik ben in die mate misselijk dat ik spontaan kokhalsneigingen heb afentoe en zo’n heerlijk weeïg gevoel in mijn maag en keel :?
Bij Nathalie was ik dus heel erg misselijk de hele zwangerschap en daar hielp toen vrij weinig tegen, ja verdeeld over de dag kleine beetjes eten maar dat duurde maar even bij mij. De vanillevla hielp bij mij meer tegen het maagzuur toen.
Rhiannon drukke dag dus, veel plezier met je gastje vandaag :lol:
Leuk he familie :lol:
Lotte spannend
Ik zit te twijfelen of ik een banner durf aan te maken :oops:
@Marieke_5000 wrote:
Deb jij oude dweil :mrgreen: hoe is het met jou? Denk je dat je alles kwijt bent nu?
Ik zit te twijfelen of ik een banner durf aan te maken :oops:
8) Het gaat goed! Ja, ik kan echt oprecht zeggen dat het goed met me gaat. Ik voel me alweer stukken minder dweilerig, het zonnetje schijnt…Nee, dit wordt een goede dag!
En ja, ik geloof dat ik alles kwijt ben. Bloedverlies is namelijk nog maar beperkt tot af en toe een paar druppies. Zou het deze keer dan toch in 1 keer goed gaan?

Wat je banner betreft…Ik zou hem denk ik wel aanmaken. Waarom niet? Die banner verandert niks aan je situatie, maar je kunt er wel iedere dag weer een stukkie hoop uit putten. Kom op meis! Je durft best! :-* :-* :-*
He verdikkeme het zal wel door de hormonen komen (geef dat maar de schuld) maar je laatste woorden maken me aan het huilen, zo lief gewoon :inlove:
Ik ga me eens orienteren op banners of ik een leuke kan vinden.
Deb ik ben heel blij dat je je beter voelt nu. Ik hoop zo voor je dat het in 1 keer “goed” gegaan is nu. Willen jullie het snel weer proberen? Hoe jong ben je eigenlijk als ik vragen mag?
Ik zie een banner :inlove: ik zie een banner :inlove: ik zie een banner :inlove:
goed gedaan meis :thumbup:
stapje voor stapje :-*
Deb, ik ben blij te lezen dat het ondanks alles toch goed gaat :-* !
Hoe lang duurt het navloeien na een MK ongeveer?? Ik weet alleen dat het in ieder geval geen 4 weken moet duren :roll: …
Fijne dag! Ga je nog taartjes bakken???
Mayo :-* :-* :-* :-* :-*
inderdaad stapje voor stapje en dit was weer een stapje, hoewel voor mijn gevoel een hele flinke stap!!
Jaaaaa! Een banner! Goed zo meis! :-*
Wat voor een oude dweil ik ben? Nou…niet zo oud hoor Ik word dit jaar 33.
Mayo, het vloeien na een miskraam zou ongeveer tot een week duren las ik. Maar als de mk eenmaal achter de rug is, zou het vergelijkbaar moeten zijn met de laatste dagen van een menstruatie. En dat is het bij mij. Spotting kan wel nog even aanhouden, maar goed, als dat alles is…
En ja, ik ga nog taartjes bakken. Maar echt alleen bakken, want komende zaterdag komen er 5 meiden workshoppen.
we komen er wel :-* !
Inderdaad Mayo…we komen er wel! :-*
Yep we komen er wel :-*
Deb, ik hoop echt dat het nu in 1x gewoon klaar is
!
ooe leuk, workshop! wel spannend of niet?
Kimmie, hoe gaat het nu met jou??? Ik las in je onderschrift dat dit de 2e keer is voor jou . Ervaar je het dit keer anders? En willen jullie er meteen weer voor gaan? Ik wilde er na de operatie meteen weer voor gaan, maar merk nu toch dat de angst voor herhaling echt heel groot is…en dat het verdriet van de EUG juist nu erger is dan vlak na het hele gebeuren. Ben er nu ook meer mee bezig in de zin van ‘we hadden nu de 20 weken echo moeten hebben’ en ‘We zouden nu een andere kamer voor Isa aan het freubelen moeten zijn’.
Ben nu ook een vakantie aan het boeken voor augustus, terwijl me dit eigenlijk ontzettend pijn doet.
sorry, is het toch weer ego geworden :oops:
Workshops geven blijft spannend Mayo! (volgende maand geven we er overigens een bij jou in het dorp!)
Ik herken de rest van je verhaal ook wel geloof ik. Aan de ene kant zeg ik nu, we gaan er weer voor. Aan de andere kant ben ik nu toch wel merbaar “opgelucht” even van alle spanning verlost te zijn. Het is gewoon zo enorm eng, zo’n volgende keer. Ik weet ook niet (gebrek aan referentiekader helaas) of ik me ook zo onzeker zal voelen als het wel goed zit allemaal. Ik weet het gewoon niet. Ik weet niet of ik deze keer zo bang was, omdat het niet goed was en ik dat onbewust wel wist of dat het toch aan de ma-ervaring lag.
Moeilijk is het he meis…Dikke knufs voor jou hoor! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Knetters wat doet dit weer een mens goed zeg! Hier staat heel de middag de schuifpui al wagenwijd open. Heerlijk!
Heb gestofzuigd en gedweild beneden, de bovenverdieping inclusief badkamer gepoetst, met Finn naar de speeltuin geweest…Heerlijk!
Ik heb het ook gezien ja, door mijn raam @work :roll: :wall:
Hopelijk is het morgen ook nog lekker…heb stoepkrijt gekocht :mrgreen:
Marieke :inlove: staat je goed :inlove:
Dit weer is heeeeeerlijk! :inlove: En ook zo’n mooie banner zien doet een mens goed. :thumbup: Goeie en stoere zet Marieke!
Mayo (en Deb ook) het blijft gewoon eng dat zwanger zijn. Je hangt de hele tijd tussen genieten en spannend in. Vanaf de eerste schopjes is de angst iets minder groot, maar dan heb je weer die 20 weken die weer even wat extra spanning brengt. Daarna ook een stuk opluchting hoor. Niet al te lang daarna gaan er weer dingen door je hoofd spoken over ‘enge’ bevallingen. Zolang niemand de mogelijkheid om je brein te resetten bedenkt vermoed ik dat dat blijft. Het onbezorgde is er wel af. Maar ik hoor sowieso van veel moeders die van een tweede zwanger raken dat dat al totaaaal anders is dan de eerste. Je ziet dan het resultaat van die eerste x rondlopen, ziet de kwetsbaarheid en je bent dus zelf ook kwetsbaarder. Lastig uitleggen en natuurlijk voor mij ook weer anders omdat mijn referentiekader totaal verkl**t is. :shifty:
De grootste drukte is hier weer klaar vandaag. Was reuze gezellig, lekker naar de speeltuin geweest, buiten gespeeld. Toen kwamen we een (buur)meisje tegen op de terugweg bleek bij de dochter van mijn vriendin op school te zitten en ze kenden elkaar van de BSO. Dus ouwe jongens krentebrood. Uiteindelijk ondanks het heerlijke weer het huis vol met vriendin’s dochter, vriendinnetje en iets later ook haar broertje. :lol:
Toen kwam mijn vriendin terug, maar het was nog zo gezellig en de kids waren zo lekker aan het spelen dat ze zijn blijven hangen. De andere kids werden opgehaald voor de lunch (toen hadden ze hier al 2 appels gedeeld met zijn 3en, een knijpfruitje gehad (gni gni eig voor babies maar dat maakte ze nix uit), wat drinken gehad en nog wat meloen gedeeld samen. Ander buurjongetje was heel lief wat minipaashaasjes komen brengen. Huis weer half leeg en toen hadden wij ook wel zin aan brood. Dus ik stelde voor om lekker de croissantjes die we eerste paasdag niet hadden gebakken in de oven te doen. Tafel gedekt, brood erbij. En gezellig met zijn allen aan tafel geluncht. De kleine meid die meestal niet zo’n goeie eter is heeft geholpen met croissantjes rollen en uiteindelijk heeft ze er 1 gegeten en 2 boterhammen! :shock: Zal wel een combi zijn van aan tafel zitten en de lekkere buitenlucht. :thumbup: En normaal vraagt ze wel een keer om een snoepje maar heb het geen 1 x gehoord. 8)
Nu zo even wat avondeten klaarmaken.
debke wel een beetje kunnen genieten dan van het weer? hoe is het met het vloeien?
rihannon je typt altijd zulke heerlijke stukken tekst. leuk om te lezen altijd weer!! hoe is het met je?
voor alle dames ff een :hug:
gister had ik nog kwaaltjes dat ik dacht zou het? maar vandaag weer niks hoor dus dat zet me meteen weer aan het twijfelen.