zwanger worden na een ma of mk deel 3

Molly lief! :inlove: En voor jezelf een grote geniet ze! :-*

Marieke al die testen geven je ook geen 100% zekerheid. Althans dat was hier mijn motto. Ik ‘mag’ ze ook niet zozeer vanwege leeftijd (ben nog een ukkie met mijn bijna 33 :angel: ) maar vanwege voorgeschiedenis en IVF combinatie. Het enige wat ik altijd laat doen is de nekplooi. Als daar iets drastisch mis is (down meestal) dan kunnen ze dat relatief eenvoudig zien. Evt daarop baseren we meer testen. Dus je hebt nog echt een stuk tijd om erover na te denken en de afspraak af te wachten. Voor nu nog een keertje een :dance: :mrgreen:

Lotte oef 5 dagen later je ei das wel jammer dat je dan idd langer moet wachten. Maar hopelijk was het niet alleen een latertje je ei maar ook een blijvertje :mrgreen:

Ik ga zo eens een bakkie pleur zetten. Heb alweer genoeg gedaan vandaag. Ramen gelapt op de slaapkamer, stofvrij gemaakt alles daar, 2 wassen gedraait en gevouwen (tja krijg je met beddegoed) en boodschappen gedaan. We hebben wat lekkers meegenomen voor bij de koffie (stoofperenroombotercake :drool: ) dus die ga ik zo eens snijden.

Heb zoooo’n zin in 2e paasdag! Hebben de kleine man opgegeven bij ons buurmeisje die een eierzoekactie opgezet heeft voor de buurt. Zo lief! Het is natuurlijk nogal voor spek en bonen met die kleine maar tradities kun je maar beter op tijd mee starten. :lol:

marieke WAUWWWWWWWWWWWW

Molly, wat lief!! :slight_smile:

Hoe gaat ie met jouw zwangerschap? :-

Marieke, dan loop je net een paar daagjes achter op Jane en een paar daagjes voor op mij… grappig! :slight_smile:

Rhi, klinkt leuk!

Iedereen fijne paasdagen! :-

Hier hoef ik me in elk geval niet meer druk te maken over ontbrekende misselijkheid… 't is vandaag echt erg… nog niet overgegeven, maar wel de hele tijd kokhalzen… :roll: En eten… bah!

Even klagen…

Meiden, gisterenavond dus al wat bloedverlies. Vanavond nog meer, zoveel meer zelfs dat ik dacht dat het door zou gaan zetten…maar helaas…het is gewoon weer opgehouden. Is dat iets normaals of doet mijn lijf gewoon achterlijk?

Zucht…

Lig nu dus in mijn bed, met een kraamverband en een dikke handdoek. Just in case. Maar man oh man, dit is ook niks hoor…

Even snel nog voor ik naar bed toe ga…

Marieke, GEFELICITEERDDD :-* :-* :-* Wat een heerlijk en goed nieuws joh :inlove: :inlove: Op naar de volgende echo :inlove:

Morgen ga ik proberen wat verder te reageren, maar heb een onwijze kltedag gehad, veel gehuild en wil weer terug onder mijn steen :cry: :cry: Laat de wereld maar even zonder mij zijn rondjes doen :cry:

Hopelijk tot een zonniger morgen allemaal :-

Ow Kim… :hug: :hug: :hug:

Ik maak er verder maar geen woorden aan vuil. Helpen toch niet. Gewoon nog maar een berg :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-*

molly wat super lief :-

hoe gaat het met jou?

kimmie :hug: :hug: lekker huilen laat het er maar uit komen meid :hug:

en als je onder je steen vandaan komt dan zijn we er voor je :-

debke :hug: bah balen dat het niet doorzet hoe is het nu? :hug:

heb zo met jullie te doen :hug:

He jakkes meiden… dikke knuffel voor jullie… :hug: :hug: :hug:

Ah Molly wat ben je een schatje! :-

Marieke wat super!! het begin is er :dance: :dance: :inlove: :inlove:

Ah debke wat een gekl**t, nog een hele dikke :hug: :-

ah kim :hug: :-*

hoe gaat het met de klussers? :inlove: :pray: :pray:

mijn duimen draaien! :pray: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:

debke het klonk goed dat het bloedverlies was begonnen maar wel balen dat het is gestopt :hug: ben je ook stolsels verloren?

Rihannon, hmmmmmm klinkt goed!!

hoe is het met de andere zwangere meiden?

mijn schoonzusje en broer kwamen gister met het goede nieuws dat ze zw zijn van hun 1ste kindje!! wel gaaf hoor!! het zou toch wat zijn als we straks tegelijk zw zijn hihi. ik wil iedereen hele fijne paasdagen wensen!! hopelijk met mooi weer!!

Nee lotte, geen stolsels. Wel van die “flubbertjes”…(wat een rare taal slaan we uit op zo’n forum he… :mrgreen: ).

Maar goed, mijn lijf is duidelijk druk bezig in ieder geval. Heb ook gedurende de dag wel wat krampjes moet ik zeggen, maar niks heftigs nog. Ik wacht gewoon weer verder af. Baal wel, want nu durf ik helemaal niet lang meer de deur uit :roll: (gelukkig is het ook helemaal geen lekker weer om de deur uit te gaan dan maar…)

Kim, hoe is het vandaag meis? :-

Meiden, allemaal fijne paasdagen hoor! :-
:-* :-*

och Debke en Kim…kom jullie weer even een hele dikke :hug: geven!!

Deb, ik hoop echt dat het snel doorzet :pray:…zodat jullie weer naar de toekomst kunnen gaan kijken. Gaat zoiets eigenlijk gepaard met wee-achtige krampen ofzo :think: :think: .

Andere meiden, dikke :-*

Ik ben nu lekkere lasagne aan het bakken :drool: …nou ja, de oven dan hè 8) . En bij Mexx net een paar zomerjasjes voor Isa besteld, in de sale :dance: . Nu maar hopen dat ik kan kiezen en straks niet met veels te veel jasjes aan de kapstok zit :lol:

O jakkes mayo… wil je het alsjeblieft niet meer over lasagne hebben? Daar ging ik tijdens mijn vorige zwangerschap van over mijn nek en nu weer… zelfs als ik er alleen al aan denk… :roll:

Ben sowieso sinds gister ineens heel misselijk en bijna alles staat me tegen… :sick: Nouja, ik heb nu waar ik om gevraagd had, haha… :roll:

Voor iedereen een dikke :-*

Tierr toch! Zo misselijk? Lijkt me zo belabberd, ik kan niet tegen misselijkheid… :shifty: en nee tijdens mijn zwangerschappen dus ook niet geweest gelukkig. Hopelijk nog ‘maar’ een weekje of 6/7 meis voor het weer over is. :-

Kim baggerdagjes moet kunnen meis! :-
Je mag het best in stukjes verwerken het hoeft niet in 1 dag.

Sjeees Deb wat stom dat het niet doorzet zeg. Weet je wat trouwens bij mij wel eens heeft geholpen. Misschien was het een soort placebo-effect dus garantie tot de deur; maar ik ging wel eens in een lavendelbadje. Dan nog een extra dosis door lavendelkaarsjes of wierrook erbij en dan in bad dobberen. Geen lauw badje maar warm, lekker warm. En nee ik weet het het mag niet als je al ruimschoots aan het bloeden bent, maar nu het bij kleine beetjes blijft mss nog een optie? Hopelijk ben je niet de sjaak net met de paasdagen.

Mayo aan het klerenshoppen! Zoooo leuk! En 1 jasje, 1 jasje, je kunt straks in de nog veeeel grotere uitverkoop vast nog iets vinden, heb je nog wat te kopen over :wink:

Lotte wat leuk dat ze zwanger is! De eerste blijft bijzonder! Hopelijk mogen jullie lekker nog samen zwangeren. :mrgreen:

Die stoofperenroombotercake is zoo lekker. Niemand weet geloof ik van het bestaan af. Sterker nog we kopen dat altijd bij de AH en in Hengelo bv wisten ze niet eens dat ze het in de winkel hadden! :lol: Met de kerst hebben we iedereen een stuk gekocht. En mijn vader bv is helemaal niet zo van de cake maar deze kan hij zelfs waarderen. Vanavond dus weer een stukje, heb de tafel al afgeruimd, de vaatwasser ingepakt, de kamer aan kant gemaakt, een wasje gedraait en gedroogt etc zelfs nog even snel verduisterende rolgordijnen gekocht voor op Casper zijn kamer. Dat gaat deze zomer zoooo schelen in de hitte! Samen met het dubbele glas vast nog veel meer. :dance: Nu maar hopen dat manlief het ook wil helpen ophangen. Hij had geloof ik moeite toen ik hem vroeg 2 gaatjes te boren voor onze buitenlamp (die lag al een jaar of 3 te wachten om opgehangen te worden :oops: ). Soms…pffff.

rihannon ik hoop idd dat we nog samen kunnen zwangeren!! ze is ongeveer 8 weken dus nog lekker pril!!

:dance: :dance: :dance: Oh marieke wat goed!!!

Ik ben zo blij om te lezen dat al je spanning voor niks is geweest?!

Er valt zeker een hoop last van je schouders af hè meid :hug: .

Tierrr; Wat balen dat je zoveel last hebt van die misselijkheid… :sick: .

Meer dan afwachten kan je inderdaad niet doen…jammer dat het erbij (kan) horen hè.

Op je werk wordt het ook al vermoeiender? Je doet er misschien wel goed aan te gaan minderen ipv meer werk op je nemen. Zo meteen ben je bekaf nog voordat je je verlof in gaat. Kan ook niet de bedoeling zijn denk ik.

En je hoeft het natuurlijk niet meteen op je zwangerschap te gooien. Niemand houdt zulke heftige werkweken vol lijkt mij :naughty:

Lotte; Wat leuk dat je een neefje of nichtje gaat krijgen :dance: Spannend hoor!

Kimmie; hele dikke knuffel voor jou… :hug:

Rhiannon; Stoofperenroombotercake… :shifty: gewoon bij de AH??? :drool: :drool: Ik moet zo toevallig nog snel even naar de AH (ben natuurlijk weer eens vergeten voor de paasdagen :doh: ).

Vandaag lekker het huis doorgewerkt. Nou ja lekker?!

Als het allemaal gedaan is geeft het wel weer een goed gevoel!

Het was toch pokke weer vandaag dus lekker op mijn balkonnetje van het zonnetje genieten zat er ook niet in :? .

Morgen krijgen we visite voor de brunch. Mijn beste vriendinnetje met haar vriend :dance: . Zó gezellig altijd!

Nou meiden, hele fijne paasdagen alvast!

stoofperenroombotercake bij de AH :think: ???

die staat alvast op het lijstje voor volgende week

Ik ga vanavond een tulband bakken. Nog nooit gedaan, maar het zal vast niet moeilijker zijn dan een cake :mrgreen:

Tierrrr, zo misselijk meis :hug: . Het is voor een goed doel, maar het o zo vervelend! Ik werd vanaf een week of 8 pas goed misselijk, echt met emmers onder mijn bureau gezeten op het werk :oops: . Het was met een week of 14 opeens over, behalve als ik chinees gegeten had 8)

(deed ik dus ook nooit :wink: )

@mayo28 wrote:

stoofperenroombotercake bij de AH :think: ???

die staat alvast op het lijstje voor volgende week

jaaaaaa die is erruuug lekker :drool: :drool:

Fijne Pasen meiden :smiley:

Deb hoe is het nu?

Die flubbertjes herken ik wel, ik kreeg dat de ochtend van mijn tweede curettage, ik kan dus niet zeggen hoe het erna gaat omdat ik dus al naar het ziekenhuis moest.

Lakeisha er is zeker wel een last van mijn schouders gevallen maar nog lang niet alles hoor, onzekerheid is er nog steeds omdat het de eerste keer pas na 8 weken misging.

Tierrr oh meis zo misselijk :hug: Ook met overgeven erbij?

Meestal gaat het inderdaad na de 14 weken voorbij.

Ik heb er bij Naat wel de hele zwangerschap last van gehad, kwam uiteindelijk via de vk ook bij een homeopaat zodat ik de laatste weekjes een beetje minder beroerd door kon komen.

Vanmorgen een beetje die “enge” folders doorgelezen.

Voor nu gaan we alleen voor de combinatietest, mocht daaruit blijken dat er een verhoogd risico is gaan we verder met de vlokkentest maar komt er niets uit die combinatietest dan gaan we ook niet verder testen. Kreeg al buikpijn van het idee alleen al.

:-*

Middag allemaal (zei zij in haar ochtendjas :shifty: ) Vrolijk Pasen allemaal :-

De stoofperencake van Ah is idd heul errug lekker :drool: :drool: :drool: Heb hem ook kort voor afgelopen kerst voor het eerst gezien en gegeten en ben verslaafd :drool: :drool: Moet oppassen dat ik hem niet te vaak meeneem, want dat is weer niet zo goed voor de kilootjes he :wink:

Tierrr, wat vervelend dat je zo onwijs misselijk bent joh :hug: Anderzijds is het idd een zeer welkom kwaaltje he :wink: Lastig zijn wij vrouwen toch he, niet met en niet zonder :lol:

Mayo, is je tulband nog gelukt? :thumbup: Ik bak hier eigenlijk bijna nooit cake :shifty: Ze hebben ze al veel te lekker kant en klaar bij de AH dus het hoeft ook niet :mrgreen: Maar wil het wel wat vaker zelf gaan doen, is wel leuk met de jongens natuurlijk :inlove: Leuk he jasjes shoppen, sowieso shoppen :lol: Heb hier ook meestal 2 a 3 jasjes per kind per seizoen, dan kunnen ze lekker ravotten en kan ik gewoon wassen zonder stress :wink:

Lakeisha, ik vind dat ook altijd zo’n lekker gevoel geven als je huis weer helemaal aan kant is :thumbup: En zeker met dit takkeweer is het een dankbaar klusje :lol: Wij hebben hier 2 van die Ikea opbergkasten met bakken gekocht vrijdag die Tim gisteren in elkaar gezet heeft. Die staan nu op de kamers van de jongens en goh zeg wat ruimt dat heeeeerlijk op beneden :dance: Ik werd echt helemaal gek van al die auto’s en bergen Duplo en Playmobil door mijn hele tent heen :roll: Steeds stofzakken leeghalen omdat er weer van die kleine rotzooi opgezogen was :shifty: Dus hier op een andere manier opgeruimd, maar wel lekker :thumbup: En je brunch zal nu wel nog in volle gang zijn, maar toch nog veel plezier ermee :thumbup:

Rhi, heb je Daan al zover kunnen krijgen om het rolgordijn te helpen ophangen?! Of ben ik nu veeeeel te vroeg :lol: Ik wil dat soort dingen ook altijd graag NU gedaan hebben, beetje met alles zo :wink: Ik kan daar ook niet zo goed tegen als het dan lang blijft liggen :oops:

Deb, hoe is ie nu meis :hug: Komt er al wat meer los of nog steeds minimaal? Heb je voor jezelf een termijn gesteld waarin het los moet komen of heb je van de vk een termijn gekregen waarin het moet loskomen voordat je naar het ziekenhuis gaat? Lijkt me ook niet niks om er maar zo mee rond te blijven lopen met steeds dat minimale bloedverlies en alles :hug: Hoop dat je ondanks alles toch een beetje kunt genieten van de paasdagen :-

Hier alles wel oké, gisteren ook een gatverdegatverdag gehad en vandaag erg veel hoofdpijn… Ik slaap erg slecht en lig dan steeds te malen :roll: Maar ja, komt allemaal wel weer goed, het gaat in elk geval beter met me dan van de week :thumbup: Vanmiddag naar mijn so om daar te gourmetten met zwager en zijn gezin en morgen is mijn moeder jarig en mijn zussen en ik komen dan met onze gezinnen voor alle visite er is en dan gaan de kinderen allemaal eieren zoeken :wink:

Volgens mij vroeg iemand hier “laatst” :shifty: iets over Valentijn in verband met mijn onderschrift van hem? Nou hij is dus idd te vroeg geboren en ook nog te klein voor de zwangerschapsduur, maar hij is nu boven het gemiddelde met lengte en gewicht (wel in propportie hoor :wink: ) en heeft ook geen enkele andere achterstand aan het hele gebeuren overgehouden gelukkig :thumbup: Het is een lekker gezond en lief (en ook erg eigenwijs :roll: ) kind van net 4 :inlove: :inlove: :inlove:

Zo nu ga ik nog even de rest afstruinen en dan eens even douchen en aankleden :lol:

:-* Kim