zwanger worden na een ma of mk deel 3

Marieke :pray:

Marieke, ik denk aan je! :pray: :pray: :pray: [/i]

marieke succes vandaag en je hebt me nr :-*

Ook hier wordt aan je gedacht vandaag… :pray: :-*

Ik heb de posts van gisteravond nog niet doorgelezen, ben nu weer even druk.

Mennnn wat gaat het hard hier :dance: :thumbup: :mrgreen:

ooowww en gister dus toch nog geklust, was eigenlijk helemaal niet leuk meer, maar ja…voor het goede doel :pray:. Ben er nu wel weer even klaar mee geloof ik :shifty:

Lotte, wanneer is jouw NOD??? Duurt niet zo lang meer toch?

marieke,hoop dat je met een mooie echo foto straks thuis komt…

heel veel geluk,liefs

Jaaaaaaaaaaaaaa, ze hebben een klein kloppend hartje!! Hoera hoera hoera!! Ooh, wat een opluchting, zeg!! :dance: :-* :inlove:

oef… :inlove:

Jaaaaa ik ga weer adem halen!! :inlove: Marieke ik snap helemaal dat je stress en spanning nog niet voorbij zal zijn tot je voorbij de 12 weken bent dus ik blijf gewoon doorduimen! :-*

Mayo jullie hebben nu gewoon paasvakantie!! :mrgreen:

Jaaaaa :dance: :inlove: :dance: !!!

Wauw, een knipperlichtje :inlove:

Natuurlijk weten we allemaal dat dit de onzekerheid niet weg gaat nemen, maar het is toch een bevestiging dat het voor NU helemaal super is. Stapje voor stapje komen we er wel :-*

wauw marieke wat een goed nieuws :dance:

hoever ben je nu?

geniet :-*

Oef Marieke! Gelukkig! :inlove: :inlove: :inlove:

Dat was de eerste hobbel meis! We duimen door! :-*

mayo mijn nod is 5 dagen later :oops: ik heb nl 5 dagen later mijn ei gehad hihi.

ik ga volgende week vrijdag testen. dat is 4 dagen voor nod.

marieke wat gaaf een kloppend hartje. ik ben zoooooooooo blij voor je!!

Jullie zijn zooooooooo lief, dankjulliewel voor alle duimen etc. :-* :-* :-* :-

We hebben inderdaad een klein kloppend hartje gezien. Was gelijk duidelijk :inlove:

Het hartje klopte goed snel en stevig. Volgens de gyn is er nog maar een hele kleine kans dat het nu nog misgaat.

Ik ben zeker een stukje meer gerustgesteld maar ik ben er nog niet hoor.

21 April weer een echo en als die goed is op 26 april naar het prenataal screeningsspreekuur ivm mijn leeftijd. Ik weet nog niet of ik al die testen wil maar daar krijg je er meer info over voor je een keuze maakt.

En als de echo op 21 april goed is mag ik terug naar de VK.

Maar voor nu doet ons kleine frutseltje het :inlove:

De echo gaf 6w3 aan maar de computer van de gyn 6w4 dus daar gaan we vanuit. Uitgerekende datum 22-11.

En mijn hemel wat heb ik vanmorgen al een tranen gelaten zeg :oops:

:-

wat gaaf marieke. heb je van je 1ste zwangerschap een vlokkentest of vruchtwaterpuntie laten doen? ach ja zon gesprek is natuurlijk nooit verkeerd he? krijg je zon gesprek standaard als je 36+ bent?

weetje dat het mis gaat is neit altijd leeftijdsgebonden. daar gaan heel veel mensen maar gewoon van uit. ja ok je hebt meer risico op een mk of een kindje dat niet gezond is. maar ja ik ben 27 jaar en heb al 3 miskramen gehad dus het zegt echt neit alles. we :pray: gewoon dat het bij jou allemaal goed gaat komen!!

Lotte ja vanaf 36 krijg je die testen standaard aangeboden. Toen ik zwanger was van Nathalie kreeg ik er ook al info over, was toen 35, maar ik kreeg al buikpijn toen ik al die informatie alleen maar las. We hebben toen dus besloten om het niet te doen.

En nu? Ik weet het niet, eerst maar eens afwachten allemaal.

En inderdaad, leeftijd zegt bij lange na niet alles!!

breekt weer s in

lieve Jane,wat fijn ,wat fijn!!! weer een dikke klapzoen!

Lotte,mn duimen draaien!

en vicky, jou "ken"ik van het engeltjes topic…ik hoop en duim dat dit het begin is van een mooie zwangerschap!!

Dat hoop ik ook voor jou Bianca! :-

en marieke jou ken ik niet,maar door al het meelezen… :-

En nu ik toch bezig ben…Tierrr :-

En Debke een knuffel voor jou :hug:

en verder zijn jullie een heel lief topic,waar ik graag mee meeleef,ook de anderen die ik nu niet noem :-

breekt uit

ooooooooh molly wat ontzettend lief van je!! dank je!! :hug:

Inderdaad heeeeeeel erg lief van je molly! :-* :-* :-

Marieke, ik moet eerlijk zeggen dat er echt wel een zucht van verlichting door me heen ging toen ik daarstraks las dat jullie pukkie het goed doet hoor! En als ik dan bedenk wat dat met jullie zelf gedaan moet hebben vanochtend…ja, traantjes! Maar meis, meis…wat gun ik het je! :-
:-* :-*