zwanger worden na een ma of mk deel 3

Yes :dance: :dance: :dance:

Er zit een zwangerschap, en het zit op de juiste plek (ook erg belangrijk :cry: )

Helemaal perfecto dus :dance: :inlove: :dance:

Supernieuws!!! Nu morgen Marieke nog :pray:

Mag je trouwens binnenkort nog een keer, voor hartactiviteit te bekijken??

Pfew weer goed nieuws :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ze konden nog geen hartje vinden begrijp ik? Is het ook nog te klein voor, maar het zit in ieder geval op de goede plek :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Ach Mayo :hug:

Yesssss! Mooi zo Vicky! :dance: :dance: :dance:

Ik kom vanavond even wat uitgebreider terug, maar ik begrijp dat ik Vicky mag feliciteren met een mooie zwangerschap :inlove: :inlove: :inlove: Ik moet me verder nog even inlezen in jullie historie, dan begrijp ik wat beter wat er bij iedereen “speelt” :shifty: Maar nu zijn de kinderen allebei druk en aan het spelen, dus kan ik niet even rustig inlezen :wink:

En bedankt voor jullie lieve welkom, al hadden we liever inderdaad geen van allen bij dit topic geschreven :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Ik weet ook niet hoelaat ik morgen kan komen posten, vriendlief is vrij en best kans dat we daarna even de stad ofzo in gaan. Ik stuur anders wel iemand een sms. Tierrr ben jij vrij morgen?

Ja, gelukkig ben ik morgen vrij… pfff, ben ik ook wel aan toe… ik kan mijn ene voet amper nog voor de andere zetten… :roll:

En dan kletsen jullie zo ontzettend veel! :shock:

Gaat echt niet lukken daar allemaal op te reageren… :oops:

Wil alleen kimmie hier helaas welkom heten… :hug:

En vicky feliciteren!! Dit is alvast een goed bericht, super!! :-*

Marieke, ik ga heel hard voor je duimen morgen… pff, ben er gewoon zenuwachtig van… :roll:

oef…succes Kim! :mrgreen:

De afgelopen 46 pagina’s zijn van de afgelopen 3 weken…dus…

Ik denk dat niemand het je kwalijk neemt als je dat niet bijbeent hoor! :wink:

Pfoeee :shock: :shock: :shock: Die had ik nog niet door gehad :shifty: Dan ga ik idd even snel doorlezen denk ik :shifty:

Ow Tierrr…ben je zo moe meis? :hug: :hug: :hug:

:hug: :hug: Tierrr, vermoeiend he die eerste weken :zzz: :zzz: :zzz: Ik viel ook om van de slaap steeds :shifty: Heb ik bij die andere 2 ook gehad, echt niet normaal :lol: Lekker dus nu die vrije dagen voor je :hug:

Ja, echt niet normaal meer… :shock:

4 dagen achter elkaar elke dag op een andere (nog vrij onbekende) groep als invaller achter kindjes met een beperking aanvliegen is sowieso al pittig, maar nu… weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet…

Heb gisteren toen ik thuis kwam ook alleen maar even gecomputerd en verder niks meer gedaan… mijn man het eten laten maken enzo… en ik lag om 9 uur al op bed… waar ik vervolgens dus niet eens goed kan slapen… continu nachtmerries, steeds wakker… pfffff… :?

Nouja, het is voor een goed doel, dus we houden even vol! Maar als dit lang zo blijft, ga ik op mijn werk zeggen dat ik voortaan alleen nog maar mijn 2 dagen volgens contract wil werken, want dit is niet leuk meer…

Gelukkig nu lang weekend!! Dat is no nooit zó welkom geweest!! :mrgreen:

Jullie nog paasplannen?

Ja kan me voorstellen dat dat heftig is :hug: Ik werk hier niet buitenshuis, hoef alleen achter mijn 2 eigen bloedjes aan te rennen :lol: Maar ik lag ook de laatste weken heel vaak al om 8 uur op bed hoor :shifty: Heel ongezellig voor Tim (mijn vriend :wink:) maar ik trok het gewoon anders niet :hand:

Hier ondanks deze week, morgenochtend even naar Ikea… Er moeten even 2 opbergkasten met van die bakken erin op de jongens hun kamers komen voor Lego, Duplo en andere meuk, ik word er helemaal gestoord van :roll: Dat wordt dus echt alleen even op en neer, want ik merk dat ik van steeds lopen toch wel veel buikpijn heb nog :shifty: Zaterdag even niks en dan zondag gourmetten bij so (even rust voor mama want de kinderen kunnen zich buiten uitleven :silenced: ) en tsja maandag is mijn moeder jarig… Eerst gaan we daar eieren zoeken en daarna komt de visite, maar denk niet dat ik dan nog lang blijf, heb niet zo’n zin in veel visite zoals ik nu ben eigenlijk :? Maar goed, wie weet gaat het maandag allemaal heel goed en vind ik het wel gezellig, who knows?!

Hier zit ik nu te wachten tot hub gaat koken :lol: Hij zou gaan koken, maar hangt met een oud collega aan de telefoon, het zijn 2 kerels maar het lijken wel wijven :mrgreen: Ach we verhongeren nog niet, dus het valt mee :wink:

Nou tot later :-*

thx meiden :-*

Tierr, erg he die vermoeidheid, bij M.ea was ik te moe om te liggen :roll:

Geniet van het verlengde weekend, wij hebben een weekje verlof vanaf morgen :slight_smile:

Voor wie het vroeg, weet het ff nie meer: ik moet volgende week terugkomen om verder te kijken, hopelijk is er dan een hartje :shifty:

Mayo :hug:

Kimmie, helaas welkom hier, maar het is een leuke groep hier 8)

Oh lekker Vicky een hele week vakantie :thumbup: :dance: En spannend weekje zo nog weer om te moeten wachten :pray: Ga hard duimen en hopen op een mooi knipperlichtje :pray: :-*

Kim helaas welkom hier :hug: :-

Vicky een beginnende zwangerschap op de goede plek :inlove: :dance: :dance: Yes!! :-

en meiden , jullie weten toch wel dat als jullie zoveel kletsen deze moeie jane het niet bijhoudt :naughty: :zzz:

dus dikke :-* voor iedereen

Ik wil morgen niet naar de echo, ik durf niet :oops:

Het is net of ik nu ineens van alles fouts in mijn buik begin te voelen
:frowning:

zeker leuke groep helaas slechte reden :cry:

vicky gefeliciteerd wanneer mag je nu weer?

marieke voor morgen :pray: hoever ben je morgen? :-*

idd helaas welkom kimmie!! ik zie aan je banner dat je een prematuurtje hebt gehad. gaat het verder goed met hem? qua ontwikkeling enzo?

Marieke muts das de spanning! :-*

Vicky yesssss een mooi prutske in de maak! Volgende week weer en hopelijk dan nog mooier!

Tierr en jij was toch degene die laatst aan had gegeven op het werk dat je wel even meer wilde werken nietwaar? 8) Nou lekker aan toegeven prutskes maken is zwaar werk. :thumbup: Enneuh nachtmerries en raar dromen etc is ook echt een kwaaltje!

Mayo heb je geen paashazenoren in huis? :lol:

Jane ook moe, goeie moe want je wordt moeder zeg ik maar en daarna wordt je nog moeierder of zo! :wink: :lol:

Euhm over moei gesproken heb ook een dutje gedaan op de bank. Maar…een welverdiend dutje hoor (zoonlief heeft me nog een lief kusje gedaan hihi) want heb het bed boven afgehaald en opgemaakt. Een was gevouwen en opgeruimt, een nieuwe gedraait tot drogen die ga ik straks nog vouwen (na House) en een nieuwe draait voor morgen.

Vind het wel even weer best. Straks lekker even bankhangen voor de tv en dan mooi op tijd slapen. Arme Mayo niet begreep ik… :angel:

Jullie kletsen lekker door hier :wink: .

Ik ga eerst maar weer even alles doorlezen…pffff… :smiley:

Ik reageer morgen weer hoor meiden!

Ook nog even wat quality time met hub :inlove:

Ik ga voor je duimen Marieke :pray: :pray: :pray: