hoi Kim :-* !!
Welkom is hier niet echt het goede woord hè, we zouden hier allemaal liever niet willen schrijven . Maar ondanks alles is het hier ook vaak heel gezellig hoor!!
Wat fijn dat je bijna niet meer vloeit! Ik heb de eerste dagen echt met kraamverband rondgehobbeld :roll: , daarna werd het inderdaad snel minder. Volgens mij heeft het vloeien net iets langer dan een week geduurd. De gyn heeft tegen ons niks gezegd over het afwachten van 1 cyclus, toen ik mijn ei voelde hebben we 1 poging gewaagd…niet heel actief maar het ei ook niet voorbij laten gaan zeg maar 8).
Hoe voel je je verder?? Nuchter, emotioneel…alles tegelijk?
:hug:
oooeeee Efteling :dance: . Isa is daar zo ontzettend gek op! Jammer dat het zo verrotte duur is :evil: . Wij gaan 11 april met kaartjes van de zaak (reisburo), ik moet dan een rondleiding volgen maar manlief kan met Isa al op pad (lees: 300x in het poppentheater :mrgreen: )
Deb, heb je een opdracht? Of ga je freubelen om je gedachten te verzetten?
:-*
En yep, ik doe vandaag ook vrij weinig…wat niet zo handig is, want ik zit tot aan mijn nek in het werk
Buikpijn wordt nu minder, dus ik denk dat we te laat gaan zijn voor het ei…en misschien waren we dinsdag dus wel te vroeg :wall: . We zullen het wel zien over een week of 2
Het is hier veel te gezellig Deb…volgens mij krijgen vooral gezellige dames miskramen of zo. Oneerlijk verdeeld :silenced:
Kim hoe nuchter je ook bent dat veranderd de situatie niet. Was het maar waar. Je kunt hier (zoals je hierboven ook al kunt lezen ) elk ei kwijt. :mrgreen:
Deb mag ik ruilen met jouw jongste? 8) Nah het weertje vind ik niet super voor de Efteling, is het ws juist wel lekker rustig. Eerst zo maar eens een boterham. Zonder brandstof kan ik schoppen wat ik wil maar krijg ik denk ik vooral een blauw gat… :shifty:
Ga jij even lekker marspeinen! :drool:
Ik zit wel in de eieren hè…
Ik word gek van mezelf, ik zou er minder mee bezig gaan zijn…nou ik ben er dus de laatste dagen echt 24/7 mee bezig 8) …grrrr
ach het is bijna pasen, ik denk dat ik eitjes ga zoeken vanavond 8)
Hier begint het weer lekker op te knappen. Het is nog steeds koud en grijs, maar stukken minder nat dan vanochtend!
Efteling duur? Jep… Wij hebben dit jaar maar weer voor een abonnementje gekozen. Vakantie zit er voor ons niet in dit jaar ivm het starten van een eigen bedrijf, dus nu maar zo opgelost. Heerlijk hoor! Schoonmama heeft al jaren een abo en neemt Finn ook met regelmaat mee. Vinden ze alletwee geweldig!
Mayo ik heb een opdrachtje voor zaterdag. Niks bijzonders, een taartje waar ik niet al te veel moeite voor hoef te doen. Precies goed voor nu!
Oh…wat betreft er mee bezig zijn Mayo…Ik kan me voorstellen dat je dat eigenlijk niet wilt, maar toch he…Die dagen dat het erom gaat is dat makkelijker gezegd dan gedaan. Ik hoop vooral voor je dat je er niet al te lang zo mee bezig hoeft te zijn, maar dat je heel snel weer hele andere dingen hebt om je druk om te maken! :-*
Ik ga nu eerst een heule grote bos tulpen in het water zetten. Werden bezorgd net. Van een paar hele lieve dinnetjes. :inlove:
Vicky, duimpjes draaien
Deb, lieve dinnetjes heb jij :thumbup:!!
Dat klopt Mayo! (zijn meiden die ik stuk voor stuk ook via KOK ken trouwens)
Vicky, hier ook hoor!
Zou het dan aan het weer liggen dat ik zo moe ben, net weer op de bank in slaap gesukkeld :oops:
Kim helaas “welkom” hier meis :hug: :hug:
Hier kun je gewoon lekker alles van je af praten, wat het ook is, we begrijpen elkaar.
En het zijn stuk voor stuk ontzettend lieve meiden hier :-*
Vicky
Mayo jij moet geen eieren gaan zoeken, dat moet je vent doen :mrgreen:
Mij werd trouwens beide keren na de curettage wel afgeraden om het gelijk weer te proberen, eerst 1 menstruatie afwachten. Ook niet in bad gaan!!
De eerste keer heb ik nog zeker anderhalve week gevloeid na de curettage de tweede keer was het na een dag of 3 wel over.
Uhhuh…ja Marieke…dat komt vast door het weer! :liar: :liar: :liar:
Tuurlijk Marieke, jij bent zo moe omdat het weer er naar is :liar: :liar: :liar:
da’s waar ja, mijn vent moet eitjes zoeken :mrgreen: . Zal ik dan maar zo’n bunnypakje ergens op gaan duikelen 8) ???
Deb, wat leuk dat je echt dinnetjes hebt via KoK :thumbup: . Ik schrijf ook al zo’n 2 jaar met dezelfde meiden, ik schaar ze ook wel onder ‘vrienden’…maar we hebben elkaar echt nog nooit gezien :shock: . Zo jammer…we wonen echt allemaal veels te ver uit elkaar en nu wordt ons topic ook wat rustiger, heel erg jammer .
“Mijn cluppie” is heel hecht. We hebben samen geschreven in een stopperstopic hier (waarvan ik 2 van de meiden al kende via een andere weg trouwens) en da’s uitgegroeid tot een groepje van 6 meiden. We zien elkaar niet heel veel (inderdaad…ver van elkaar af enzo). Nee…ze zijn me erg dierbaar geworden. Ondertussen kletsen we heel wat af op ons eigen besloten forum.
Zo heb ik nog een cluppie van KOK trouwens. Ook uit een stopperstopic (uit 2006 alweer!). Wij hebben elkaar ook nog nooit in het echt gezien. Mede door het feit dat 1 van de meiden in Amerika woont en dat dus lastig meeten is. Maar ook daarmee wordt was afgekletst op ook al zo’n besloten forum.
Sjonge…ik heb het maar druk eigenlijk he. Met al dat geklep! :mrgreen:
Bunnypakje? Proest! Ik ben erg visueel ingesteld Mayo… :lol:
Dan wel zo’n playboy bunny-pakje he?
En dan je man in zo’n satijnen ochtendjas als die playboybaas (kom even niet op zijn naam) :mrgreen: :mrgreen:
Wat een pokkeweer zeg, ik hou Naat mooi thuis van gymnastiek, meiske is afwisselend warm en dan weer niet.
Hugh Heffner Marieke! :lol:
Hier waait het nu alleen nog maar hard. En het is koud, dat dan wel…Maar de boel is in ieder geval weer opgedroogd buiten!
Ah ja Hugh dat is 'm
Hier regent het dus nog steeds of liever gezegd weer en het waait ook behoorlijk ja.
Hoelaat moest Vicky nu precies?
@Vicky S wrote:
Ik mag om 14.30u gaan en moet derna terug naar het werk tot 18.15, dus jullie blijven even in spanning :think:
hoop dat ze al iets zien… :shifty:
Ze is dus al geweest ondertussen. Spannend hoor…
Heel spannend, ik ben benieuwd wat ze al konden zien want ze is nog geen 6 weken he?
Ik weet ook niet hoelaat ik morgen kan komen posten, vriendlief is vrij en best kans dat we daarna even de stad ofzo in gaan. Ik stuur anders wel iemand een sms. Tierrr ben jij vrij morgen?
@Marieke_5000 wrote:
Heel spannend, ik ben benieuwd wat ze al konden zien want ze is nog geen 6 weken he?
Ik weet ook niet hoelaat ik morgen kan komen posten, vriendlief is vrij en best kans dat we daarna even de stad ofzo in gaan. Ik stuur anders wel iemand een sms. Tierrr ben jij vrij morgen?
je mag mij wel sms ik ben vrij
@Debke wrote:
Nou Rhi…ik moet me momenteel uberhaupt voor ieder klusje onder mijn kont schoppen…
Nu mag dat ook even van mezelf hoor.
Schoonmama komt zo de jongste halen. Efteling is vandaag weer open dus die gaan weer lekker op pad samen.
Ik ga tot mijn ellebogen de marsepein in vanmiddag.
En wat opruimen…
vraag eens aan je sm of ik ook mee mag
ik ben verliefd op de efteling als ik dichterbij had gewoont had ik elke dag gegaan :inlove:
ff vlug vanop mijn werk :oops:
er was een vruchtzakje te zien en een “structuurtje” :inlove: , meer kon ze nog niet zien, maar dat is normaal he, ben nog geen 6w
Maar het is goed begonnen zei ze. Als mijn borsten minder gevoelig worden, moet ik niet ongerust worden, want dat kan vlug over zijn 8)
thx voor de
:-*
pb je nummer dan maar :mrgreen: