Absoluut!
Ik ga langzaam aan mijn bedje opzoeken. Eens zien wat de nacht brengt. Of niet…
Tot morgen meiden!
Vicky, nog een keer, heel veel succes morgen! :-*
Ik hoop dat het allemaal ‘rustig’ mag verlopen Deb… :-*
Onze dochter heeft besloten dat er niet geklust gaat worden vanavond :wall: . Ze ligt nu net pas op bed na een avondje gedrein en gejammer…geen kaarsjes, romantiek of what so ever. Ik ga naar bed, manlief zit nog voetbal te kijken. Nu maar hopen dat er nog ergens een fit zaadje verstopt zit . We zullen het over 2 weken weten
Oeee Rhi, spuitje erbij :dance: . Weer een stapje voorwaarts :thumbup:
Heb je daar overigens bijwerkingen van??? Ik weet nog dat mijn vriendin aan de hoogste dosis Clomid zat…die was echt soms zichzelf niet
En Debke, is er iets gebeurd vannacht? :-*
Mayo, lastig he dat je niet precies weet wanneer je ei is… maar zaadjes kunnen lang overleven hoor! En jullie zijn redelijk vruchtbaar volgens mij, dus jullie maken best wel kans!
Goedemorgen,
Deb hoe is het nu meis? Is het doorgezet?Ik hoop echt dat het meevalt deze keer. Raar om dat zo te zeggen, hopen dat het meevalt, nou ja, je begrijpt me wel :hug: :-*
Rhiannon ik miste je al hier :D. Spannende tijden voor jullie, ik hoop zo dat het allemaal gaat lukken
Vicky heel, heel veel succes vandaag!!!
Mayo dus niet kunnen klussen maar wat Tierrr ook al zegt, zaadjes kunnen lang overleven, wordt het waarschijnlijk wel een meid :mrgreen:
Jane nog op je roze wolk?
Bianca hoe is het nu met jou meis, hoe voel je je?
Tierrr al goed misselijk aan het worden?
En ik ga weer even struisvogeltje spelen
Struisvogel ze Marieke! :-* Nog maar heel eventjes!
Hier is het dus niet doorgezet… :roll:
Voor nu hou ik het er dus maar op dat mijn lijf in ieder geval druk doende is.
Vicky! Jouw dag meis! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Haaaiiii
Deb, jammer dat het niet doorgezet heeft. In zoverre dat je er natuurlijk blij mee zou zijn . Wel fijn om te ‘voelen’ dat je lijf in ieder geval bezig is!
Ik weet niet hoe het de vorige keer verlopen is, maar zo te lezen erg heftig :hug:
Nou, ik loop nog steeds krom van de buikpijn, dus ik kan nu al voorspellen dat die stomme test over een uurtje gewoon weer positief is 8) . Vanavond is er geen escape mogelijk, al moet ik er de wekker voor zetten :mrgreen:
Ooooeee, en een meid…het zou me natuurlijk niks uitmaken, maar een klein zusje lijkt me wel helemaal geweldig :shifty: :inlove:
Marieke, nog maar 1 nachtje. Vandaag lekker kop in 't zand, en morgen voor goede moed naar de echo!
Vicky, denk aan je meis :-*
Jane, al uitgestuiterd :mrgreen: ?
Tierrr, gaat 'ie nog? Moe waarschijnlijk hè :hug: …
Hier weer aan het werk, dus drukdrukdruk…maar kom vast nog wel een paar keer spieken of er goed nieuws is voor Vicky!
En jaaaa hoor…de teststreep knalt er weer vanaf :roll: 8)
Ik krijg dus binnen 24 uur mijn 3e ei in 3 dagen :mrgreen:
Vanavond maar weer een nieuwe poging :mrgreen:
Die stomme testen zijn nu op, dus daar ben ik klaar mee…die hoef ik niet meer hahaha
1 ei is geen ei
2 ei is een half ei
3 ei is een paasei
:mrgreen:
:lol: :lol: :lol:
marieke lief dat je het vraagt het gaat redelijk vandaag een slechte dag en heb me ziek gemeld
maar ik hou de 16 weken maar aan EN vanmorgen weer het hartje gehoort dus dat maakt een hoop goed :inlove:
en met jou? trek je het nog een beetje :hug:
vicky succes :-*
mayo klussen vanavond
hah 3 eieren dan heb je 3x zoveel kans
:lol: :lol: :lol:
Ik heb gewoon echt een hele paastak :mrgreen:
En ja, we gaan dus nog maar even door met klussen
Bianca, ik hoop echt dat je je snel beter voelt! Was je met Nikki ook zo vreselijk misselijk??
Goed hoor meis! (blijft stom klinken…).
Ik wacht gewoon af, voel me prima en ik zie het wel. Lang zal het wel niet meer duren denk ik, maar goed, wie weet ook wel.
Het gaat me deze keer in ieder geval op emotioneel gebied “makkelijker” af dan de vorige keer.
De hele situatie om me heen nu is ook gewoon anders dan de vorige keer. Vorige keer was echt mijn hele leven een puinhoop. Nu is het “alleen” de ma maar die roet in het eten gooit. Dat scheelt moet ik zeggen. En dan alle steun vanuit hier nog…Nee, met mij komt het goed hoor!
Deb sjips dat het niet doorzet, maar zal ook wel met kleine stapjes gaan of zo. Nu ja als het maar helemaal zonder verdere complicaties gebeurd.
Vicky spannend dagje vandaag, hopelijk gaat de tijd een beetje snel voor je en krijgen jullie goed nieuws!
Marieke oeh nog 1 dagje struisvogelen mijn duimen draaien alvast voor morgen!
Mayo jemig je hebt een paasbos in je buik :lol: Als er iig maar 1 ei is wat bevrucht wordt
En nee hier geen Clomid aan mijn lijf, weinig bijwerkingen hoor. Alleen de eerste spuit betekend voor mij meestal hoofdpijn een tijdje. Dat stopt zodra de 2e spuit er een paar daagjes bij zit. Dan kom je wat meer in een soort balans. :thumbup:
Bian blegh dat je je blegh voelt zeg. Hopelijk idd met een weekje of 16 is het weer over. :thumbup:
Ik duik langzaam de kamer door, even wat opruimen en wil zo dweilen nu de kleine man weer even in bed ligt. Ben zo verkouden grrrr. Heb zo’n irri hoestje wat niet weg wil omdat er slijm vastzit. :wall: Dus ben maar even aan de hoestdrank en vitaminesapjes. Mss vanmiddag nog wel even een dutje aangezien manlief toch thuis is.
Hey lieve meiden, mag ik mij hier ook aansluiten?? Ben zoals een aantal van jullie hier weten gisteren gecuretteerd met een zwangerschap van 12 weken maar een kindje van 9 weken Vloeien is minimaal en ik hoop er met 1 a 2 dagen helemaal vanaf te zijn :shifty: Geen idee meer hoe lang dat de vorige keer heeft geduurd :think: Er is mij niks gezegd dat ik 1 menstruatie moet afwachten, dus als ik stop met vloeien willen wij toch weer aan de klus voor een kindje :inlove: Gelukkig hebben wij al 2 mooie, lieve en gezonde zonen dus gezegend zijn we sowieso al :inlove:
Hi Kim! :-*
Hi Deb :-* Heb zitten twijfelen of ik zou gaan schrijven, maar merk dat ondanks dat ik me “goed” voel ik wel behoefte heb om erover te praten :shifty: En jullie weten allemaal wat het is helaas :hug:
Hai Kim, verrot dat je ook in dit ‘uithoekje’ komt, dat je ook maar snel weer weg bent 8)
Klets maar raak kost je geen knaak. :thumbup:
Heb zelf trouwens ook gemerkt dat nu Casper er is de klap wat minder lang ‘nadreunt’ of zo. :think:
Hebben jullie vandaag ook last van het weer? :shifty: Ik moet mezelf voor ieder klusje onder mijn gat schoppen :oops:
En buiten dat Kim…Het is hier buiten het soms wel erg vervelende nieuws vaak ook heel gezellig! Het relativeert zo lekker…
Tuurlijk moet je erover praten. Je hoofd is nuchter genoeg natuurlijk, maar leg dat je hart maar eens uit.
:hug: :hug: :hug:
Nou Rhi…ik moet me momenteel uberhaupt voor ieder klusje onder mijn kont schoppen…
Nu mag dat ook even van mezelf hoor.
Schoonmama komt zo de jongste halen. Efteling is vandaag weer open dus die gaan weer lekker op pad samen.
Ik ga tot mijn ellebogen de marsepein in vanmiddag.
En wat opruimen…