dat dacht ik al ja, dat 't inwendig zou zijn . Ach ja, daar draaien wij onze hand inmiddels ook niet meer voor om 8) :lol:
en grrrrrrā¦ik heb NU dus de erge buikpijn die ik ānormaalā ook had. Dus normaal gesproken zouden we vanavond een keertje extra klussen, maar dat hebben we door die stomme test dus gisteren al gedaan. En nog een keertje extra is gewoon niet meer zo leukā¦naja, we zien het wel 8)
Mayo, huur een dvdātje, kaarsje aan, wat lekkers erbij, sfeertje creeeren en dan maar zien of jullie het toch nog wel een keer leuk vinden.
Het mag heā¦het moet niet! :-*
Mayo, verwacht je dan dat die buikpijn komt omdat je nĆĀŗ je eisprong hebt? Dan zit je toch juist helemaal goed wat betreft het klussen? :thumbup:
Jakkes, ik nam net een hap toetje, slik hem door en proef ineens schimmelā¦ en het spul was nog dicht en ten minste houdbaar tot morgen!! Zou het kwaad kunnen? :think:
Getver Tierrr! Maar neeā¦ik denk niet dat het kwaad kan. Hooguit vindt jouw maag het niet zo leuk :sick:
Sja, nouja, mijn maag vindt wel meer niet leuk momenteelā¦
En er heerst ook nog buikgriep op het werk, dus wel kans dat mijn maag echt raar gaat doen straks. Maar ik baal gewoon: doe ik extra voorzichtig met wat ik eet en dan heb je ineens zoietsā¦ :sick:
Ja, logisch dat je baalt! Dat zijn van die dingen heā¦wil je graag alles goed doen, blijkt dat je soms gewoon dikke vette pech hebt.
Ik hoop maar dat je er in ieder geval niet te beroerd van gaat worden.
Meiden, ik heb verder nog ff een vraagje voor jullie. Ik zit al een paar dagen met behoorlijke pijn. Nou jaā¦pijn is overdreven, maar het voelt vervelend. Het lijkt op bandenpijn, dus alsof ik wat spieren verrekt heb ofzo.
Herkent iemand dat toevallig in het kader van een miskraam die op gang moet komen? Of is dit nog een āmijn lijf denkt echt dat het nog zwanger isā gevalletje?
Ik had het niet Debke, maargoed, mijn lichaam bracht dan ook geen miskraam op gangā¦
Wel vervelendā¦ hoop dat het snel beter gaat! :hug:
En ik weet het dus gewoon niet meer van de vorige keerā¦stom!
Vicky, hoe laat mag jij morgen?
Debke, herken ik ook nietā¦ begon gewoon als weeachtige pijnen :hug:
Ik mag om 14.30u gaan en moet derna terug naar het werk tot 18.15, dus jullie blijven even in spanning :think:
hoop dat ze al iets zienā¦ :shifty:
Ik heb manlief net andijvie met gekookte eieren voorgezet , hij riep meteen 'neeeeeeheeeeeeee niet wĆĀ©ĆĀ©ĆĀ©r :mrgreen: ā
We zien het welā¦
Ik weet dus niet wanneer ik die erge buikpijn heb, voor-na-tijdens de eisprongā¦vandaar dus die testen deze maand. Maar ik snap er nu nog minder van :think: . Waarschijnlijk is het dan tijdens, aangezien ik nu 2 dagen positief test. (maar KV testen schijnen echt bagger te zijn als je internetervaringen mag geloven )
Ik herken je buikpijn ook niet, maar ik had natuurlijk geen echte MK . Is je lijf niet gewoon aan het werk :hug: ???
Vicky, mijn duimpjes draaien voor jou!
Oooow en ik denk niet dat die schimmel kwaad kan voor frumke, 't is alleen wel erg :sick: :sick:
bij alle 3 de keren had ik niet zon buikpijn maar wel weeenpijn. in de zw had ik wel een soort bandenpijn. miss dat je lichaam het echt nog niet wil afstoten :hug:
Yessss Jane!!! Go frummel!! :inlove: :dance:
Vicky oooh jij zit ook lang in spanning zeg met een late afspraak en dan daarna nog werken ook! :o Al hoop ik dat je NIET eerder komt melden omdat alles gewoon helemaal super is en je met een big smile gaat werken!
Deb hier weinig buikpijn gehad van de laatste miskraam. Gek heā¦was een soort āuitvergrote menstruatieā maar met minder buikkrampen dan ik ānormaalā heb tijdens mijn menstruatie. Ik zei nog (tja je meent er natuurlijk geen drol vanā¦ :silenced: ) dat ik ādieā buikpijn van een miskraam liever elke maand zou hebben. :wall: Het kan dus alle kanten op, incl spanningsbuikpijn. :-
Mayoā¦je kunt ook buikpijntjes hebben net na je eisprong. Je eitje springt nl, gaat dus op pad naar je baarmoeder. Maar het schilletje zeg maar (follikel) blijft nog in stand. Daar loopt weer vocht in en ook dat kun je voelen. Ik denk dat er al wel wat zaadjes (ahum een boel :lol: ) op de loer liggen maar een keertje extraā¦kan nooit kwaad of je moet echt geen zin hebben.
Tierr schimmeltje is gewoon blegh, maar zolang je niet dagelijks rauwmelkse kaas eet met schimmel Hopelijk heb je er zelf geen last van, je beeb zal het ws niet merken hoor. :-
Hier hebben we spuitje 2 erbij gekregen op de dagelijkse agenda. :dance: Ong een weekje of 2 vermoed ik dan zullen we ws een punctie hebben. De 9e iig eerste controle om te gaan tellen.
Heeeey Vickyā¦ik bedacht me ineens als de echo goed is krijg jij toch zsm daarachteraan al verlof op je werk ivm CMV?? :o Dus morgen mss al je laatste dagje werken? 8)
@Memmie wrote:
Jane, ook hier een hele dikke felicitatie van mij! :dance:
Ben heel erg blij voor je! :thumbup:
:-*
'k Duim ook voor de andere meiden!
(lees vaak mee, omdat er 2 meiden van āmijnā topic hier schrijven en omdat ik zelf ook 2 :: :: heb en het heel herkenbaar vind wat jullie schrijven)
dat hoeft toch niet in kleine letters :hug:
Ik mag om 14.30u gaan en moet derna terug naar het werk tot 18.15, dus jullie blijven even in spanning :think:
je mag me wel sms :mrgreen:
bah schimmel gek ook he dat we weten hoe dat smaakt :sick:
kan geen kwaad tierr alleen idd voor je maag
de mijne doet niog steeds gek maar met een bewegende frum in me buik is het te doen :inlove:
jane ook hier GEFELICITTEERD met de mooie echo :-*
Nou meidenā¦ik denk dat het gewoon niet lang meer duurt. Daarstraks al wat bloedverlies gehad. Niks heftigs, maar duidelijk aanwezig.
Ik zeg ālaat maar komenā!
Deb je lijf is er dus ook klaar voor. Ik hoop voor je dat net zo āmakkelijkā gaat als mijn laatste miskraam. :-*
Dat hoop ik ook Rhi! Of in ieder geval dat het niet zo heftig wordt als de vorige keer (want daar heb ik best nog weleens zweterige nachten vanā¦).
Pffff neeee niet zooo heftig idd! Klinkt enorm raar maar de laatste keer hier was een āeitjeā lichamelijk, als het dan toch āmoetā dan maar zo nietwaar? :hug: