He meiden, het is erg uitgelopen. moet nog. zal waarschijnlijk tegen half 5 wat laten weten
Ow wat wordt jouw (en ons!) geduld op de proef gesteld Jane…
We duimen door!
:-* :-* :-*
Dan ga ik gewoon vrolijk door met duimen, Jane!
:dance: :dance: :dance: :dance: Het hartje klopt van ons, naar schatting, precies 7 weken oude kindje :inlove: het ziet er echt nog niet echt uit als een kindje :lol: al kon ik af en toe wat hompjes van armpjes identificeren :mrgreen: :lol: Manlief en gyn zagen het ook :inlove: ('t waren niet alleen moeders trotse oogjes :lol: )
ze kon in principe nog iets verder meten maar je kon niet goed zien wat nou 't stuitje was dus ze heeft het tot ongv 0.89 cm gemeten, als ze iets verder zou trekken als dat je ook nog iets kon zien zou het op 7.3 uitkomen(mijn 25 dagen cyclus) maar voorlopig houden we het lekker zo bij de precies 7 weken, volgende keer kunnen we hopelijk wat beter meten :inlove:
kom zo ff showen :-
lief dat jullie zo meeleven, ik kon het niet laten jullie snel te laten weten dat ik nog zat te wachten :-
oh ja over 2 weken we weer :inlove:
gyn begon zelf over dat ze me over 2 weken wel weer terug zag :inlove:
Yes wat ben ik blij, en opgelucht lag helemaal te trillen toen ze zei dat er een hartje klopte, en zover ze kon zien is het er maar 1 :inlove:
ik vroeg nog net op tijd een plaatje :shock: :oops: :lol:
ooo wat goed…zucht van verlichting
meisje, ga genieten :-*
Pfjieuw…veegt stiekum toch wel zweet van voorhoofd…
JANE, GEFELICITEERD MEIS!!! :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik ben zoooooo blij voor je! Echt!
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Oh Jane meis wat ben ik ontzettend blij voor jullie :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
En over 2 weken zul je al een veel duidelijker kindje zien :inlove:
Bedankt meidne, jullie zijn lieverds :-*
jullie mogen meegenieten :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Oh ja hoor! Dat wordt (of is eigenlijk) een prachtexemplaar! :-*
Dat is zeker een prachtexemplaar en een jongen, dat zie je zo :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Jane…hier een meelezer die ook opgelucht is over je goede echo! Super meid, heerlijk verder genieten nu! :dance: :dance:
jaaaaaaaaaa jane wat gaaf. ik ben zo blij voor je!!
mooi hoor!!! :inlove:
(hebben ze die echo dan inwendig gedaan? gezien het perspectief zeg maar :think: )
topper jane
Jane :thumbup: , zo opgelucht moet je je voelen:-)
en nu genieten :inlove:
En nu jij morgen Vicky
JAAAAAAAAAA!!! Jane! Gefeliciteerd!!
Oh, wat ben ik blij dit te lezen, zeg!! Echt helemaal super!! :dance: :-*
Nu morgen en overmorgen ook wat van die mooie echo’s!
Bedankt Meiden, het is zeker een opluchting, lief dat jullie zo meeleven :inlove: :-*
Mayo ja het is inwendig
Marieke, Waarom denk je dat? :shifty:
ik heb juist een heel ander gevoel bij dit kindje :shifty:
Jane, ook hier een hele dikke felicitatie van mij! :dance:
Ben heel erg blij voor je! :thumbup:
:-*
'k Duim ook voor de andere meiden!
(lees vaak mee, omdat er 2 meiden van ‘mijn’ topic hier schrijven en omdat ik zelf ook 2 :: :: heb en het heel herkenbaar vind wat jullie schrijven)
@Memmie wrote:
Jane, ook hier een hele dikke felicitatie van mij! :dance:
Ben heel erg blij voor je! :thumbup:
:-
'k Duim ook voor de andere meiden!
(lees vaak mee, omdat er 2 meiden van ‘mijn’ topic hier schrijven en omdat ik zelf ook 2 :: :: heb en het heel herkenbaar vind wat jullie schrijven)
:mrgreen: :- :-*