Ik weet het, ik weet het… Maar toch he… Ach, je kent het vast wel!
Maar goed, ik til er niet al te zwaar aan hoor! Ukkie is nog wel heel erg klein nu. Het had alleen wel “fijn” geweest om de rest van de wachttijd tot de echo wat “draaglijker” te maken.
En morgen is (qua zwangerschapsduur dan) de dag dat het hartje van vorig ukje stopte, dus dat maakt het ook wel een beetje extra spannend nu.
He wat jammer Debke… kan me voorstellen dat dat geen leuk gevoel is… nouja, nog even 11 daagjes volhouden meid!! :-*
Mij lukt het niet meer om onder mijn steen te blijven zitten, kan me er haast niet van weerhouden te testen… :roll: donderdag NOD…
Die dagen kom ik wel door hoor Tierrr!
Donderdag NOD zeg je? Ik kan me voorstellen dat je testdrang dan langzaamaan op begint te komen! Het kan twee kanten op he…Da’s het vervelende van nu al testen. Een negatieve test nu zegt ook nog niks tenslotte.
Ik ga nog even een beetje harder voor je duimen! :-*
debke wanneer krijg je een echo?
De 26e Lotte!
ow nog ff geduld dus. lastig he? maar waarom krijg je dan geen vroegere echo? o f wil je dat niet? als ikweer zw ben dan krijgik met 8 weken al een echo omdat ik 3 miskramen heb gehad.
Ik wilde geen vroegere echo Lotte. Vorige keer is het hartje van ukkie met 9w5d gestopt. Een echo eerder dan die termijn zegt (voor mijn gevoel dan he) niet zoveel. Vandaar dat ik nog even geduld moet hebben.
kan ik me wel voorstellen dat je dan geen vroege echo wilt.
Aah Debke, jammer dat ze het hartje nog niet kon vinden…maar zoals gezegd, da’s eigenlijk helemaal niet vreemd. Ik weet nog dat we Isa met 11 weken hoorde, en de HA vond het al vrij vroeg. De echo komt al wel lekker dichtbij :thumbup: . Knuf voor deze dagen, ik denk dat je nu veel terugdenkt aan de MK of niet? :-*
Tierrr, ik zou het liefst ook weer onder mijn steen kruipen…ik heb denk ik vrijdag mijn NOD. Eigenlijk wil ik het gewoon NU weten (maar eigenlijk ook niet :shifty: ). Ben er voor mijn gevoel ook weer veels te veel mee bezig :wall:. :hug: voor jou, ik heb er gewoon hoofdpijn van…
Ik probeer er eigenlijk maar zo min mogelijk aan te denken nu Mayo…Lukt ook wel aardig, want afleiding genoeg, maar het schiet wel af en toe door mijn hoofd ja.
Maar goed, ik ga me nu gewoon richten op de 26e. Op naar goed nieuws!
Trouwens…hopelijk over een paar daagjes voor jou ook goed nieuws! Duimen draaien hier hoor!
Kan me je gevoel ook wel voorstellen…Het wel willen weten, maar toch ook weer niet… :hug:
Maar ik ga nu aan het werk. Hopelijk gaat mijn hoofdpijn dan ook langzaam weer weg (zal de spanning wel zijn denk ik).
@mayo28 wrote:
Tierrr, ik zou het liefst ook weer onder mijn steen kruipen…ik heb denk ik vrijdag mijn NOD. Eigenlijk wil ik het gewoon NU weten (maar eigenlijk ook niet :shifty: ). Ben er voor mijn gevoel ook weer veels te veel mee bezig :wall:. :hug: voor jou, ik heb er gewoon hoofdpijn van…
Ook een dikke :hug: voor jou! Lastig he dat wachten? Pfff…
Heb je ook kwaaltjes? Ik meen af en toe wat misselijk te zijn, maar durf niet op mijn waarnemingsvermogen te vertrouwen wat dat betreft, haha.
Verder niks nergens last van, dus ja… :think: pff… nog 3 dagen en dan is het donderdag… en de dag daarna vrijdag!!
Neeeuh, niet echt kwaaltjes als toen bij Isa (toen was ik de dag na de bevruchting al meteen duizelig, heeft ook 9 maanden geduurd)
Misselijk werd ik bij Isa ook pas na een week of 7, en ook tijdens de EUG werd ik pas de laatste week een beetje misselijk.
Ik ben hondsmoe, slaap slecht, plas ook veel (maar dat kan ook komen omdat ik er op let :roll: ), en heb weer spanningspijn in mijn nek.
Kortom, combinatie van winterdip en stress…niks te maken met zwangerschap lijkt me.
Stom lijf…Nog een paar daagjes geduld…
Sja, moe, slecht slapen en veel plassen kunnen alledrie tekenen zijn van zwangerschap… maar helaas ook van heel veel andere zaken… :?
Bah, ik vind dat het heel lang duurt voordat het donderdag is…
Nouja, eerst morgen maar eens naar mijn temp kijken… ik hoop zooooo dat ie hoog is!!
Ik wou dat ik de tijd een paar dagen vooruit kon spoelen voor jullie meiden…Oh oh oh, wat zijn de erg…die laatste wachtdagen…
Knuf!
He bah dames wat lijken dagen dan lang te duren he… :silenced: ik zal stevig doorduimen voor jullie. Tijd voor weer een aantal mooie positieve testen hier! :thumbup: En Debke succes met wachten op de echo! Dat hartje euhm over een aantal dagen kan de VK het misschien zomaar wel vinden! :thumbup: :-
Ik zit ook al half onder een steentje. Het is maar goed dat ik flink wat dingetjes te doen heb de komende week. Donderdag CB, vrijdag doet het dochtertje van mijn vriendin een benefietje op school dus even kijken. Zaterdag de grote KOK meeting in Utrecht. Allemaal leuke afleiding! Dat gun ik jullie ook! :-
ooooh ja, de grote KoK-meeting. Dat lijkt me nou ook echt hartstikke leuk! Alleen…ik ben een muts in dat soort dingen :oops:, wij hebben zelfs met onze maandmama’s nog nooit ge-meet…mede doordat we verspreid zitten van de kop van Noordholland, naar Limburg en weer naar Groningen 8)
En Tierrr…er is weer bijna een dagje voorbij 8) …
dames ik duim voor jullie allemaal
voor debke een goede echo
en voor mayo,tierr,lotte,Rhiannon op straks een positieve test
en daarna goede echo’s
als ik iemand vergeten ben sorry :oops:
@mayo28 wrote:
En Tierrr…er is weer bijna een dagje voorbij 8) …
Ja, en de temp is nog steeds hoog…
Meeten lijkt me hartstikke leuk! Maar dan met een klein cluppie zoals deze of de maandstoppers! :mrgreen:
Ja Bianca foei, je bent mij vergeten :mrgreen:
Nog gefeliciteerd trouwens meis, fantastisch nieuws!!!
Tierrr wat zegt je lichaam? je verstand?
Morgen naar de gyn, begin een beetje de bibbers te krijgen geloof ik :roll:
Nou ja, gewoon maar even afwachten.
Oja zaterdag komt mijn lieffie weer terug uit Ghana dus wij hebben dan andere dingen te doen dan een kok-meeting