zwanger worden na een ma of mk deel 3

Rhiannon weet je zeker dat jou geen toekomst als apotheker wacht? :mrgreen:

Ik wacht het allemaal gewoon maar eventjes af. Eerst maar het bezoek aan de gyn afwachten. Ik voel me lichamelijk verder prima.

Maar Rhi er komen voor jou ook weer spannende tijden aan zie ik? :pray:

meiden de :evil: zijn gearriveerd. ik ben eigelijk wel opgelucht want dat weet ik dat mijn lichaam het nog doet :dance: ik ga volgende week weer veel klussen.

@lotte82 wrote:

meiden de :evil: zijn gearriveerd. ik ben eigelijk wel opgelucht want dat weet ik dat mijn lichaam het nog doet :dance: ik ga volgende week weer veel klussen.

:hug: :hug: had liever een late eisprong gehoopt :-

maar 't geeft wel weer zekerheid, blij voor je meis :hug: :-

Hahaha nee de bonusregeling is geloof ik niet meer zo tof daarbij weet ik alleen iets over dingetjes die ik zelf heb gebruikt ed :wink:

Een hartpatient krijgt van mij ws zo het verkeerde spul mee 8)

Ik las dat je vriendin met je meegaat Marieke, heel fijn! Als je twijfels hebt kun je met een simpele keer bloedprikken er precies achterkomen hoe het ervoor staat met je eitjesvoorraad. Ik weet dat ze op FSH zo kunnen kijken en ook een hormoon dat AMH of zo heet en er bestaat iets waardoor ze via een echo zo kunnen zien hoeveel eitjes je nog op voorraad hebt (is geen ingrijpend iets maar een relatief simpele inwendige echo). Maar je cyclus van de rel is nog niet de meest sterke aanwijzing voor de overgang meis. Vaak komen er eerst de opvliegers :angel: en nog een aantal aanwijzingen en pas daarna begint je cyclus ermee op te houden. Twijfels zijn zoooo niet tof, soms kun je dan maar beter zekerheid hebben toch? :-* Zelfs al mocht je ergste scenario uitkomen en je zou aan het begin van de overgang staan dan zijn er nog mogelijkheden, zolang ze maar een eisprong kunnen ‘kweken’ heb je nl ook een kans op zwangerschap.

Ppppfjew Lotte, an sich fijn dat ze er zijn maar balen DAT ze er zijn. Hopelijk iig een mooi voorteken voor de aankomende maand, dat dit maar de laatste keer mag zijn dit jaar!! :pray:

Lotte, ik snap je dubbele gevoel…ik was ‘blij’ dat de boel weer werkte, maar tegelijkertijd baalde ik dat ik ongi was :?

Nu maar hopen dat het voorlopig ook meteen de laatste ongi van 2010 is :pray:

Lotte :hug: , maar goed dat alles weer “werkt” … een nieuw begin dan maar :wink:

die banners met de redday en al, daar doe ik niet aan mee :wink: , ben daar te bijgelovig voor… ik hou het maar zo en weet jullie het wel te vertellen :wink:

Die banner wil ik ook niet Vicky…dan ben ik iedere keer als ik een berichtje zie weer helemaal gefocust op die cyclus. En ik weet zo ook wel te vertellen wanneer ik de rode duivels verwacht 8)

Zo’n banner als Jane en Debke wil ik dan weer wel :mrgreen: :wink:

En hopelijk mag je die ook heel snel Mayo!

Goedemorgen meiden!

Lotte, balen dat je ongi er is, maar wel fijn dat je nu in ieder geval weet dat je lijf het weer doet.

Marieke, groot gelijk dat je eerst het bezoek aan de gyn even afwacht. Goed dat je niet alleen gaat in ieder geval. :hug:

Hier een dagje rustig aan vandaag. Heb hard gewerkt de afgelopen dagen en dat voel ik nu wel. Ben gisteren al heel vroeg in slaap gevallen op de bank en nu eigenlijk nog steeds niet uitgerust. Dus maar eventjes de rem erop nu.

Hoi! :-*

Lotte, dubbel he? :hug:

En voor de rest zit mijn hoofd zo vol met watten dat ik niet meer weet wat ik allemaal gelezen heb… :roll:

breek in

wil even een knuffel brengen aan lotte :hug:

en een dikkevette klapzoen aan jane :-*

liefs voor iedereen hier,molly

breek uit

molly wat lief van je!! dank je!!

mollie hoe is het met jou?

hee lotte,gaat steeds beter met me…begin er meer en meer in te geloven dat ik dus echt een kindje ga krijgen eind juni…

hoop voor jou snel weer goed nieuws, hou je in de gaten! liefs.

ja ik hoop ook dat ik weer snel zw ben. ik heb ff 2 weken in een flinke dip gezeten en wou het liefst voor alles vluchten :oops: maar nu gaat het weer beter met me. 17 maart moeten mijn man en ik naar de gyneacoloog voor bloedonderzoek voor chromosomenonderzoek. dus ben benieuwd maar weinig kans dat daar wat uitkomt. de gyneacoloog denkt dat het 3x pure pech is.

@lotte82 wrote:

ja ik hoop ook dat ik weer snel zw ben. ik heb ff 2 weken in een flinke dip gezeten en wou het liefst voor alles vluchten :oops: maar nu gaat het weer beter met me. 17 maart moeten mijn man en ik naar de gyneacoloog voor bloedonderzoek voor chromosomenonderzoek. dus ben benieuwd maar weinig kans dat daar wat uitkomt. de gyneacoloog denkt dat het 3x pure pech is.

3 keer is al bijna geen pech meer he :hug: , ik dacht ook niks te weten te komen en je ziet maar… hoop voor je dat er wel iets uit de bus komt… en uit de buik :wink:

@molly wrote:

breek in

wil even een knuffel brengen aan lotte :hug:

en een dikkevette klapzoen aan jane :-

liefs voor iedereen hier,molly

breek uit

Wat onwijs lief Molly :-

kom even binnenvallen om jullie even een :hug: en :-* te brengen!!!

Middag!

Even ego hoor… Ben net bij de vk geweest. Ze heeft geprobeerd of ze het hartje kon vinden, maar dat lukte niet. Er zat een vat van mij in de weg, waardoor ze het niet kon horen :cry: Jammer…aan de ene kant hartstikke eng en aan de andere kant weet ik ook wel dat de kans zowiezo klein was.

Maar goed, ik heb in ieder geval de 26e een termijnecho. Da’s niet zo heeeeel lang meer wachten.

Debke heel normaal hoor, wij konden toendertijd Nathalie’s hartje pas met ruim 12 weken horen :hug: