:mrgreen:
Ik ben pas tussen 4 en 5 thuis morgen… shit… :wall:
Succes meid, ik duim me rot voor een prachtige echo!! :-
:- voor iedereen… ik ben zoooo moe dat ik echt geen puf heb om op iedereen te reageren… sorry… :oops:
Hier trouwens om de dag gekonijnd bij beide zwangerschappen… maar gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik zat me ook constant druk te maken als ik niet had gekonijnd de dag vóór de eisprong… :roll:
jane heel veel succes morgen met je echo!! :kaars: het moet gewoon goed zijn :kaars: ik voor je!!
debke meiske hoe is het nou met jou? tja stomme vraag van mij natuurlijk maar je weet wel hoe ik het bedoel he? ik hoop dat je genoeg afleiding hebt de komende dagen. heb je al een besluit genomen of je toch nog blijft afwachten of toch een curretage?
tier heo is het met jou? word je al wat zekerder of nog niet? het blijft allemaal eng he? kon je maar ff naar binnen kijken he? wanneer heb jij je echo?
hoe is het met de andere meiden?
mijn ovutest word weer lichter dus ik heb vandaag of morgen mijn eisprong :dance: vanavond nog 1 keer konijnen en dan vind ik eht wel goed :oops: :lol: ik hoop zo dat het deze maand lukt!!
Succes met konijnen Lotte… ik duim voor jullie!!
Ik mag pas de 15e voor een echo… ruim 2 weken wachten nog dus… ben dan 8 weken en 1 dag volgens mijn berekeningen. Voel me op het moment aardig zeker. Kwaaltjes worden erger, HCG blijft dus nog stijgen, dus das een goed teken. Zegt natuurlijk niet alles en dat besef ik me ook maar al te goed, maar ik word iig niet nog onzekerder gemaakt door het ontbreken van kwaaltjes of bloedverlies ofzo…
Jane
Succes straks Jane! Ik denk aan je!
:-*
jane…we hopen op een mooie echo foto…
succes
Dank meiden! wat super lief :-*
Lieve Jane, heel veel succes vanmiddag meis, ik hoop met de rest mee op een hele mooie echo :-*
jane:pray:
ik hoop dat ik nu genoeg gekonijnt heb hoor!! :oops: ik ben het konijnen wel ff beu hihi. als het volgende maand nog nodig is dan begin ik pas met konijnen als ik een positieve ovutest heb :oops: ik ben 4 keer de 2de maand zw geraakt. nu is het weer de 2de maand dus ik ben benieuwd. maar ergens ben ik er bang voor want dat zou te veel geluk zijn!! ben eignelijk een beetje verwend daarin dus!! maarja het moet nu ook een keer een goede zw worden dan he?
debke hoe is het met je? is je buik nog rustig of krijg je al krampen? 4 weken lang nog niet afgestoten. lang hoor!! :hug: ik kan me voorstellen dat je het een beejte zat bent!!
Ik zit de hele tijd aan Jane te denken
Jane, ik denk aan je meis :-*
En ik denk dat ik een olifantenei heb :mrgreen: …hoe werken die ovu-testen nu precies :think: ? Gisteren was 'ie positief, dus vanacht was het toch een keer extra gezellig 8) . Maar vanochtend was 'ie weer positief :shock: . Wanneer komt dat ei dan? En was het vanacht dan wel effectief (met andere woorden, moeten we vanacht weer )
Gisteren was dag 14, dus vandaag is het dag 15. Ik heb nog steeds zeurende buikpijn en soms rugpijn. Grrrrrrrrrr…
Geen idee hoe die testen werken, ik heb er eigenlijk nooit mee gewerkt.
Nou ja, het is in ieder geval nog gezellig geweest bij jullie thuis :mrgreen:
Ik gebruik ze nu ook voor het eerst, gewoon om eens te kijken of de buikpijn die ik heb een beetje klopt met de testen. Dat klopt dus 8)
Maar ik word ontzettend onrustig van die dingen, dus ik denk niet dat ik ze nog eens ga gebruiken 8)
Mayo, je hebt een paastak vol eieren geloof ik! :mrgreen:
Hoe dat werkt met ovutesten…Als hij positief is komt je ei binnen 24 tot 48 uur…toch? Dus dan zou je technisch gezien (als je goed timed met testen) 2 dagen achtereen een knalpositieve test kunnen hebben. De eerste dag zit je dan nog zeg maar 48 uur van je ei af en de volgende nog 24.
En ja…dat betekent dus inderdaad dat je jullie keesweek een beetje moet verlengen! Als je wilt dan he…maar ik kan me zo voorstellen dat je straks baalt als je het niet doet in het kader van “stel nou dat” of “gemiste kans” of wat dan ook.
Jane, is het al zover?
Dan voortaan gewoon op je gevoel afgaan. Heeft bij mij altijd wel gewerkt, hoewel deze keer dus echt een verrassing was, had het totaal niet verwacht zo snel na de curettage. Ik had ook totaal niet gekeken wanneer ik eventueel een ei zou moeten leggen.
Ik voel me wel zwanger maar de hoop is nog steeds ver te zoeken.
Net nog een test gedaan :wall: :wall:
Het is gewoon zo dat ik ook nog het risico van mijn leeftijd heb, daardoor is het de vorige twee keer dus waarschijnlijk misgegaan en dat speelt toch wel in mijn achterhoofd mee hoor.
miss komen er wel 2 eitjes vrij hahaha.
Mayo…ik lees net nog eens…Je schrijft “vanochtend was hij weer positief”…Heb je met ochtendurine getest dan? Nee toch he???