hahahaha,
he lieve man kom je me ei is dr ook:-)lachen…
ik word wel vrolijk van jullie berichtjes
maar het idee dat ovulatie echt rust geven hahah,heb ik niet echt!
Mayo vind jou man het nog leuk?
mijnes niet meer,helaas
marieke spannend weer he?nog een paar dgn en dan je echo,hoop dat je een mooi kleintje ziet
fijne dag allemaal
@Debke wrote:
Marieke, je omschrijft exact hoe ik me vorige week voelde…
Ik hoop dat jij beter nieuws tegemoet gaat meis! :-* :-* :-*
je onder tekst
:hug:
hahaha, we benaderen het maar met de nodige humor…dat helpt bij ons 8) .
En ja, wij hebben er nog wel lol in…maar wij zijn dan ook nog niet zolang bezig. Dat scheelt enorm natuurlijk. Ik kan me voorstellen dat als je al een jaar bezig bent, het absoluut niet meer grappig is. Wij zitten nu in de 3e serieuze ronde (de 2e na de EUG :**: )…
Ik heb 'm ook ge-smst dat 'ie vanavond alvast een paasei mag komen zoeken :mrgreen: 8). Maar ik denk niet dat 'ie gaat antwoorden 8)
jane had je nou vandaag een echo of morgen?
idd geval succes :-*
vicky wat goed zeg :dance:
en voor alle dames die zwanger zijn en er nog niet in kunnen geloven dat is HEEL normaal ik heb het tot na de 12 weken echo gehad en gister avond kon ik het hartje niet vinden ik dacht dat ik door me bed heen zakte maar geduld en ja hoor heel luid en duidelijk.
dus lieverds pas na de 13e week komt het geloof
:hug: ik weet dat het nog heel lang duurt.
maar voel je dus alsjeblieft niet dom als je er niet in gelooft en het zegt dus ook niet dat het fout zit want ik dacht bij al me echo’s ik krijg straks vast een slechte echo.
:hug: :hug: :hug:
hahahahahahaha paasei,ben benieuwd o ie sms terug stuurd
nee als je net bezig bent is het nog wel leuk&spannend,
hier echt niet meer,dus we laten het een beetje op zijn beloop.
we hebben gelukkig al een kleine tut hola rond rennen,en dat geeft rust…
de malle molen wil ik eigenlijk ook niet in,misschien vind ik rust met 1 kindje,had me vorig jaar dr eigenlijk al bij neer gelegd 1 kindje te hebben…
Debke, hoe gaat ie meis?? Los van het feit dat het emotioneel heel zwaar is lijkt het me ook lastig functioneren met het idee dat de ‘bom’ ieder moment kan gaan barsten…of niet?
Hele hele hele dikke :-* …
@mayo28 wrote:
Dat heb ik al serieus overwogen :oops: …erg hè :shifty: :mrgreen:
Ligt eventjes dubbel hier, heerlijke afleiding :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
@mayo28 wrote:
Debke, hoe gaat ie meis?? Los van het feit dat het emotioneel heel zwaar is lijkt het me ook lastig functioneren met het idee dat de ‘bom’ ieder moment kan gaan barsten…of niet?
Hele hele hele dikke :-* …
Dat maakt het inderdaad misschien nog wel het lastigst ja… Aan de andere kant weet ik na de vorige keer wel zo ongeveer wat ik kan verwachten. Vorige keer heb ik echt een hele avond verrot pijnlijke weeen gehad, toen “knapte” er iets van binnen en begon het bloeden. Dus ik ga er vanuit dat het deze keer ook weer zoiets wordt. Dat het in ieder geval niet “uit het niks” begint.
Emotioneel…tsja, ik vind het heel erg klote, maar ik geloof dat ik er deze keer echt anders mee om ga dan de vorige keer. Het is niet anders en het is goed zo op de een of andere manier. Het niet meer zwanger zijn is even omschakelen, maar ik berust me redelijk.
Ik merk wel dat mijn energie even op is. Het vergt lichamelijk gezien nog best wat van me vrees ik. Ben ook best een beetje boos op mijn eigen lijf moet ik eerlijk toegeven, maar dat zal vast weer goedkomen.
Verder hou ik me bezig met genoeg dingen dus ik heb afleiding. Dat scheelt!
Debke, dat gevoel is ook een beetje een overlevingsmodus denk ik…
De vorige keer heb je de MK ook afgewacht toch? Heeft het toen nog lang geduurd voor het begon? Ik weet eigenlijk niet eens wat de nadelen van een curretage zijn :think: . Mijn gyn heeft het gewoon gedaan tijdens de operatie, ik wist het pas toen het gebeurd was :shifty: . Het was ‘ik heb goed nieuws, uw eileider is gespaard gebleven en ik heb meteen uw baarmoeder schoongemaakt’ tja :roll: …
Moet wel zeggen dat ik wel ‘fijn’ ongesteld ben nu, ik voel niks meer aankomen en het is ook veeeel minder geworden.
Overlevingsmodus inderdaad ja…
De nadelen van een curretage? Ja…het blijft een medische ingreep met alle risico’s van dien. En de kans dat het niet helemaal “schoon” gemaakt wordt (en ik dus alsnog met de ellende zit) is ook behoorlijk aanwezig. Verder is er altijd het risico op het beschadigen van dingen die ik liever niet beschadigt zie…Alleen dat laatste is voor mij al reden genoeg om het liever niet te willen, zo’n curretage…met mijn “geluk” :roll: :roll: :roll:
De vorige keer heb ik de mk ook afgewacht ja. Toen was ons kindje met de echo nog maar net gestopt met groeien (dag of 3/4) en heeft het na de echo nog 19 dagen geduurd voor de mk doorzette.
Deze keer is het kindje al een week of 4 geleden gestopt met groeien, dus ik zou denken dat het dan onderhand wel eens tijd wordt dat mijn lijf het op gaat lossen.
Kennelijk denkt mijn lijf er anders over…
Wat dat betreft ben ik wel boos hoor…Eerst schijnt mijn lijf het niet meer te kunnen een kindje gezond te laten groeien en vervolgens is het ook al niet in staat een niet gezond kindje af te stoten.
Ik begin me af te vragen of ik nu 3 keer heel veel geluk gehad heb of twee keer hele botte pech…
@Debke wrote:
Eerst schijnt mijn lijf het niet meer te kunnen een kindje gezond te laten groeien en vervolgens is het ook al niet in staat een niet gezond kindje af te stoten.
Ik begin me af te vragen of ik nu 3 keer heel veel geluk gehad heb of twee keer hele botte pech…
Bingo!
Zo voel ik het ook, ook boos op mijn lijf dat ik niet meer in staat ben om een kindje te laten groeien en of Naat gewoon puur geluk is geweest.
@mayo28 wrote:
Marieke, die struisvogelpolitiek komt ons allemaal heel bekend voor denk ik :hug: . Nog even geduld…hoe moeilijk het ook is 8)
en even ego: Ik zit hier met een positieve ovulatietest in mijn handen (op mijn werk :roll: ). We hebben gisteravond geklust, volgens de test komt mijn ei dus binnen 24 tot 36 uur…en nu? vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen?? maar dan houden we ons weer niet aan de ‘om de dag’ regel…maar een keertje extra kan geen kwaad denk ik :think: ?
ooowwww wat een onzekerheid weer zeg! Ik had die test pas morgen positief verwacht (buikpijn is nog niet zo erg, en het is van links dit keer :dance: )
uhm lief en ik hebben bij beiden zwangerschappen rond eisprong iedere dag gekonijnt :inlove: met resultaat :inlove: maar ik wist dan ook bijna iedere keer zonder ovutesten te voorspellen wanneer mijn ei was (dag 13/14) dat scheelt dat is maar een paar dagen :mrgreen:
maar lief had er geen problemen mee :lol: :mrgreen:
Bianca ik mag morgen :dance:
kijk er gigantisch naar uit!! :inlove:
meeeen wat hebben jullie veel gekletst zeg :shock:
ik kan het helaas niet bijhouden :-*
ben nog steeds veel misselijk, eet weinig, maar toch was ik gisteren 300 gram :shock: aangekomen :lol:
achja is wel een goed teken dat ik zo misselijk blijf :shifty: (hoop ik )
Misselijk is een goed teken zei mijn vk toendertijd.
Alleen ben ik van Naat bijna 43 weken misselijk geweest, dat is niet leuk meer
Jane hoelaat moet je morgen? En hoe is het met die afscheiding, heb je er nog last van gehad?
Ja dat ik nog misselijk ben is ook een goed teken denk ik dan weer, maar super blij ben ik er net niet mee :lol:
ik hoop ook neit dat ik de hele zwangerschap zo misselijk blijf want dan zal ik veel afvallen :shock:
ik moet morgen rond 2 of 3 uur dus zal pas tegen half 4 zijn als ik berichtje kom posten.
de afscheiding is weer wit :shock: :shifty:
hoe is het met jou marieke ik zag dat jou kwaaltjes ook weer lekker begonnen op te spelen, je wordt echt tussen verschillende emoties getrokken he? :hug:
Jane, over 24 uur weet je meer meis! Nog heeeeeeeel eventjes! Ik duim me alweer suf hoor! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
:-* :-* :-*
Ow en Marieke…jij zei toch vrijdag dat chocolade helpt? Nou…je hebt gelijk hoor! Chocolade helpt…getuige de ver te zoeken inhoud van de zak paaseitjes hier :roll: :lol:
lief van je Debke :-*
Ik weet niet of ik vanavond of morgenochtend nog online kan komen, dus Jane…alvast heeeeeel veel succes morgen :-* ! Ik hoop zoooo dat jullie morgen een mooi frumke mogen zien
Nee…Mayo heeft het druk vanavond! :mrgreen: :lol: :lol: :lol: