zwanger worden na een ma of mk deel 3

Debke, oei… erg voor je schoonzusje :cry:

Debke, ben je vandaag nog bij de VK geweest? Over het ‘en wat nu’ verhaal…?

:hug:

Ja, was heel rot…ondertussen weer een jaar of 5 geleden en ondanks dat er 1 eileider verwijderd was, was ze daarna na 4 maanden weer gezond zwanger. All is well, that ends well he!

@mayo28 wrote:

Debke, ben je vandaag nog bij de VK geweest? Over het ‘en wat nu’ verhaal…?

:hug:

VK zou bellen vandaag. Tot op heden nog niet gehoord, maar dat zal vanavond wel komen denk ik (en anders morgen, daar zal ze vast haar redenen voor hebben).

mayo, had bloed laten prikken voor mijn “nod” en dan had ik 126… niet veel, maar was dan ook niet erg ver. Hoop nu dat het mooi gestegen is…

en met mijn verleden helaas, krijg ik ook echos wanneer ik wil :?

@Debke wrote:

Ja, was heel rot…ondertussen weer een jaar of 5 geleden en ondanks dat er 1 eileider verwijderd was, was ze daarna na 4 maanden weer gezond zwanger. All is well, that ends well he!

Dat hoop ik ook mee te maken :pray: !!!

Waarschijnlijk heeft de VK wel een goede reden, baby’s vangen misschien :wink: :angel:

nee, dat kan niet Mayo! Ze zijn met zijn vieren, waarvan er altijd 1 "vang"dienst heeft en 1 de spreekuren doet. De andere twee staan standby.

Maar als er een druk spreekuur is, met veel regeldingen, kan ik me voorstellen dat ze mij even vergeten is (ze kent me ook en weet prima dat ik me er niet druk om maak of ze nu vandaag of morgen belt).

hoe is het met jou deb :hug:

lotte wat goed je ei nu benutten :wink:

vicky het zit vast goed dat moet gewoon nu :hug:

woooow wat is hier veel gekletst :shock: :mrgreen:

@Marieke_5000 wrote:

Gisteravond toen we naar bed gingen echt het idee dat het mis was.

Raar gevoel in mijn buik ter hoogte van mijn baarmoeder. Geen steken, geen krampen, moeilijk uit te leggen, gewoon een irritant gevoel zeg maar.

En dat in combinatie met mijn minder gevoelige borsten voor mij dus duidelijk dat het niet goed is. Toch wel goed geslapen, rare gevoel in mijn buik is weg en mijn borsten zijn een ietsiepietsie gevoeliger weer.

En toch heb ik al tegen R. gezegd dat we vrijdag maar van het ergste uit moeten gaan.

Jane nog 2 daagjes meis en dan je echo. Oh ik snap je onzekerheid zo goed meis :hug:

:-*

Ik zei dat gisteren/eergisteren ook tegen mijn man :shifty:

maar nu ben ik weer kramploos, kostmisselijk kan niet meer eten :sick:

en super pijnlijke boobs die steeds erger worden dus ben beetje bijgedraaid :inlove:

Hopelijk heb jij dat ook snel :hug:

ja nog 1 dagje en dan is het de dag van de echo :inlove:

kan niet wachten, ik word ook zo tussen de emoties heen geslingerd, het ene moment super zenuwachtig en bang, andere moment kijk ik super uit naar die echo :lol:

Vicky spannend ik duim voor je :pray:

Debke hoe is het met je? :-

tierr hoe gaat het nu met jou? las ik ergens dat je beetje misselijk werd? :mrgreen:

en eisprongen op komst! :dance: veel plezier meiden.

Lotte super zeg dat je je ei hebt gevonden, en inderdaad zonder die testen had je zolaat toch echt niet gedacht je ei te hebben :shock: :-

Ik heb gebeld: duurde het keilang aan de telefoon :roll:

Het hcg is gestegen :thumbup: , van 126 (dag voor nod) van meer dan 6000 :inlove: , niet teveel zorgen maken zei hij 8)

pfff, echt niet gezond… :roll:

Lotte, werkt wel zo een ovulatietesten :wink:

Jane, bijna-een-mooie-echo-tijd :slight_smile:

Marieke, hoe is het?

Da’s mooi nieuws Vicky! :dance:

Jeee, vicky, wat goed!! Heerlijk!! :dance:

En voor de rest gewoon voor iedereen even een :-* , ben te moe om echt op iedereen afzonderlijk te reageren… :roll:

Da’s goed nieuws Vicky :thumbup: :dance: !

Vicky dat is heel goed nieuws meis :dance:

Hoe het met mij gaat? Tja, weet niet.

Ene kant probeer ik afleiding te zoeken in allerlei dingen en anderzijds wil ik gewoon dat het vrijdag is zodat ik van die grote angst/onzekerheid af ben.

Wil het gewoon zo snel mogelijk weten als het weer niet goed is.

En aan de derde kant wil ik totaal niet naar de echo zodat ik lekker niks weet, hoezo struisvogelpolitiek :wink:

Gisteren waren mijn borsten weer gevoeliger en vanmorgen bijna over mijn nek gegaan. Afentoe wat lichte steekjes en trekkerig gevoel in mijn liezen.

Nog even een paar daagjes geduld… :roll:

Marieke, je omschrijft exact hoe ik me vorige week voelde…

Ik hoop dat jij beter nieuws tegemoet gaat meis! :-* :-* :-*

Marieke, mijn dokter zei: als ik op de kwaaltjes moet afgaan, dat ik er vaak naast zal slaan 8) , maar dat is ook met de ervaringen van de vrouwen vanop dit forum he… heb ik hem niet gezegd 8)

Nee inderdaad, elke vrouw is anders, elke zwangerschap is anders.

De een komt om in de kwaaltjes, de ander heeft er totaal geen last van.

Debke hoe is het nu met jou meis? Begint er al iets te komen? :hug: :-*

Marieke, die struisvogelpolitiek komt ons allemaal heel bekend voor denk ik :hug: . Nog even geduld…hoe moeilijk het ook is 8)

en even ego: Ik zit hier met een positieve ovulatietest in mijn handen (op mijn werk :roll: ). We hebben gisteravond geklust, volgens de test komt mijn ei dus binnen 24 tot 36 uur…en nu? vanavond voor de zekerheid nog een keer klussen?? maar dan houden we ons weer niet aan de ‘om de dag’ regel…maar een keertje extra kan geen kwaad denk ik :angel: :think: ?

ooowwww wat een onzekerheid weer zeg! Ik had die test pas morgen positief verwacht (buikpijn is nog niet zo erg, en het is van links dit keer :dance: )

Mayo bel je vent op, NU :mrgreen:

Nee hoor, je kan best nog een keer doen hoor.

Dat heb ik al serieus overwogen :oops: …erg hè :shifty: :mrgreen: