zwanger worden na een ma of mk deel 3

Goedemorgen,

Lotte ik denk ook dat je ei eraan zit te komen, flink konijnen dus :mrgreen:

Lakeisha heb je nog een test gedaan om te zien of deze negatief is?

Debke hoe is het meis? Moest je nu vandaag naar vk/gyn?

Vicky spannend zo’n banner, ik durf het niet aan.

Gisteravond toen we naar bed gingen echt het idee dat het mis was.

Raar gevoel in mijn buik ter hoogte van mijn baarmoeder. Geen steken, geen krampen, moeilijk uit te leggen, gewoon een irritant gevoel zeg maar.

En dat in combinatie met mijn minder gevoelige borsten voor mij dus duidelijk dat het niet goed is. Toch wel goed geslapen, rare gevoel in mijn buik is weg en mijn borsten zijn een ietsiepietsie gevoeliger weer.

En toch heb ik al tegen R. gezegd dat we vrijdag maar van het ergste uit moeten gaan.

Jane nog 2 daagjes meis en dan je echo. Oh ik snap je onzekerheid zo goed meis :hug:

Tierrr hoe voel jij je?

:-*

Mayo ook twee streepjes dus ook een aankomend ei, tja dan geldt ook voor jou dat je flink moet konijnen :mrgreen:

Bianca wat lief je meisje in haar grote bed :inlove: :inlove:

Ik vond dat toen best een grote stap, werd er zelfs een beetje emo van :oops:

En wat een ontzettend leuk dekbedovertrek zeg, waar heb je die vandaan?

jane en marieke deze week een echo ik ga voor jullie duimen :pray:

dekbed zal eens kijken op droomlinnen

en dan www ervoor en nl erachter mag de link niet neerzetten he dan wordt ie verwijderd

is van merk blind geloof ik :think:

merk blond amsterdam

maar is al lang geleden dat ik gekocht heb ze hebben hem denk ik niet meer

Zo moet ik het kunnen vinden, vanmiddag even doen :smiley:

hehe eindelijk een positieve ovutest!! ik ben wel blij dat ik ovutesten gebruik anders had ik niet geweten dat ik zo laat mijn ei zou hebben!! het linkerlijntje is donkerder!!

Lotte, veel plezier dan vandaag :mrgreen: . Je hebt wel een laat ei dan hoor, maar dat maakt geen flaus aus!

Mijn streepje was vanochtend nog steeds lichter, zoals ik verwacht had.

We gaan nu braaf proberen om de dag te klussen, ik heb altijd de neiging om het te vaak te gaan doen :oops:. Maar dat schijnt ook weer niet goed te zijn…

Marieke, ik duim voor je dat je gevoel niet klopt en dat je vrijdag gewoon een hartje ziet kloppen :pray: :thumbup:

idd als ik maar een ei heb hihi.

mayo op hoeveelste cd zit je?

13 vandaag…ik verwacht woensdag mijn ei ongeveer…

Ik heb die testen ook niet nodig om mijn ei te bepalen, ik merk het wel aan de buikpijn. Ik wil alleen even uitvogelen wanneer ik precies de ergste buikpijn heb, voor-tijdens-na mijn ei :think:

ooo en ik merk dat ik deze maand heerlijk rustig ben, het scheelt een hoop stress! Deze maand wil ik natuurlijk graag zwanger worden, maar het hoeft niet persé (dan zou ik met de kerstdagen bevallen :roll: ). Het geeft een hoop rust dat het mag maar niet hoeft…stomme redenering hè :shifty:

ff vlug want op werk :oops:

vanmorgen zo onzeker dat ik gebeld heb naar de ha en mocht meteen langskomen om bloed te laten trekken, zien of het hcg goed gestegen is :pray: mag vanavond bellen voor het resultaat

@Vicky S wrote:

ff vlug want op werk :oops:

vanmorgen zo onzeker dat ik gebeld heb naar de ha en mocht meteen langskomen om bloed te laten trekken, zien of het hcg goed gestegen is :pray: mag vanavond bellen voor het resultaat

Ik hoop het zo voor je! :pray: :pray:

oeeeeeeeh spannend vicky!! :pray:

thx :-*

vicky heb je nog wel flink last van kwaaltjes?

:pray: …heb je al eerder bloed laten prikken dan? Ik moest namelijk 2x prikken, woensdag en vrijdag. 's middags hoorde ik dat het HCG gestegen was…wat in mijn geval dus geen goed nieuws betekende :wink:

lotte, minder :?

mayo, genoeg stijging is toch goed? :think:

Normaal wel Vicky, maar niet als er sprake is van een EUG!

Ik duim voor je trouwens hoor!

Verder geef ik jullie allemaal gewoon even een dikke smak :-*

Ben druk bezig (paasmailing voor R. zijn werk enzo…)

Debke, een eug geeft een beetje stijging weer, maar geen goede stijging… bij mijn 2de mk was er een vermoeden…

Ha zei dat ik al veel pech moet hebben als ik dit nog een keer zou hebben :cry: , maar kans is altijd, maar pijn is zo goed als weg nu, dus da’s ook al goed wat betreft eug…

Debke :hug:

Vicky, dat gaat niet altijd op hoor! Bij de EUG van mijn schoonzusje was er zelfs een hele fikse stijging. Maar goed, als er geen vermoedens zijn van een EUG verder, is een goede stijging inderdaad gewoon GOED nieuws!

Ooo Vicky, ik wilde je niet nog onzekerder maken!!! Ik bedoelde maar dat ze pas een stijging kunnen vast stellen als ze 2x prikken :think: . Als ze HCG waarden gaan vaststellen is 1x prikken genoeg :wink:

Zal mijn geval even duidelijker uitleggen :shifty: . Ik wist dus al dat het ‘mis’ was toen ik bloed ging prikken, het ging er echt om of het opereren of afwachten zou worden. Mijn HCG steeg nog steeds, dus het werd opereren. Ik had trouwens bij 9 weken zwangerschap de HCG waarde van ongeveer 5 weken, het steeg dus langzaam. Als het vruchtje van een EUG nog leeft, dan kan het inderdaad gewoon net zo snel stijgen als een normale zwangerschap. Mijn vruchtje was al enkele weken dood.

Bij jou komt het gewoon goed hoor meis!!!

:-*

(heb jij al eens een EUG gehad? zoja, dan mag/moet je meteen voor een echo!!)