zwanger worden na een ma of mk deel 3

Debke, meisje, ik heb er gewoon even geen woorden voor :frowning: Heel veel dikke :hug: :hug: :hug: :hug: voor jou :-*

Lakeisha, een week is wel ƃĀ©rg vroegā€¦

Vaak moet je eerst nog even (een paar dagen tot een week) ontzwangeren en dan begint je cyclus weer van voor af aan. Weet niet na hoeveel dagen jij normaal je ei hebt?

@Tierrr wrote:

Lakeisha, een week is wel ƃĀ©rg vroegā€¦

Vaak moet je eerst nog even (een paar dagen tot een week) ontzwangeren en dan begint je cyclus weer van voor af aan. Weet niet na hoeveel dagen jij normaal je ei hebt?

Ik heb normaal op dag 17 mijn eisprong, maar kreeg gisteren ineens al krampjes. Niet zulke steken als normaal, maar vond het even vreemd :shifty:

Als ik jou was zou ik na je miskraam 17 dagen erbij optellenā€¦ waarschijnlijk heb je rond die tijd je eisprong. Maargoed, een zwangerschap kan soms rare dingen doen voor je lichaam, dus ik zou inderdaad ook gewoon goed naar je lichaam luisterenā€¦ letten op slijm en krampjes enzo! Succes!

Oh meiden ik ben zo bang dat het weer niet goed is :frowning:

Sinds gisteren zijn mijn borsten bijna niet gevoelig meer.

Het hoeft niks te betekenen (denk ik) maar ik had dat de eerste keer ook.

Heb er gewoon een rotgevoel van.

He bah Mariekeā€¦Je zegt het zelf al, het hoeft niks te betekenen, maar het is wel weer koren op de molen voor je toch al onzekerheid heā€¦Nog eventjes volhouden meisā€¦nog eventjesā€¦Ik duim hoor! :-* :-* :-*

Hier gaat het ā€œgoedā€. Nog geen tekenen van een doorzettende mk alleen. Baal ik wel een beetje van. Had gehoopt er ā€œsnelā€ vanaf te zijn. Morgen maar eens een goed gesprek met de vk houden. Eens kijken wat zij zegt.

Heel af en toe heb ik wel een krampje enzo, maar ik geloof niet dat dat al wat zinnigs zegt. Nou ja, afwachten maar even. Vanochtend heb ik even lekker uitgeslapen. Kon die rust wel even gebruiken en nu voel ik me goed. Had het liever anders gezien natuurlijk, maar het voelt ā€œmakkelijkerā€ dan de vorige keer op de een of andere manier. Is natuurlijk ook weer eens niet de juiste omschrijving, maar hopelijk begrijpen jullie wat ik bedoel.

Mayo, ik merk hier ook nu pas dat bij R. de vorige keer toch ook wel indruk gemaakt heeft hoor. Hij is nu heel anders wat reacties betreft. Maakt zich veel meer zorgen, is betrokkener en gewoon heel lief en ook verdrietig.

He jakkes Mariekeā€¦ ik kan me je angst zo goed voorstellen. Heb het zelf nu ook een beetje: mijn borsten gingen ook minder pijn doen toen mijn kindjes dood warenā€¦ en nu heb ik dus nog steeds geen pijnlijke borstenā€¦ maargoed, hoop dus dat dat nog komtā€¦

Voor jou gewoon een heel dikke :hug: , ik :pray: voor jeā€¦

Debke, :hug: (en verder zie reactie in je eigen topic)

Hier trouwens ook een heel lieve meelevende en bezorgde manā€¦ :inlove:

@Marieke_5000 wrote:

Oh meiden ik ben zo bang dat het weer niet goed is :frowning:

Sinds gisteren zijn mijn borsten bijna niet gevoelig meer.

Het hoeft niks te betekenen (denk ik) maar ik had dat de eerste keer ook.

Heb er gewoon een rotgevoel van.

o lieverd ik begrijp heel goed dat je bang bent dat het weer mis is maar het hoeft idd niks te betekenen bij mij was 1 dag de misselijkheid ineens weg en dat had ik de vorige keer dat het mis was ook ik was super bang maar kijk mij alles is nog steeds oke.

:hug:

lieve debke

ik vind je echt heel sterk en je omschrijft het toch niet verkeerd je schrijft je gevoel op en dat is goed :-*

hopelijk zet het snel door :hug:

oh marieke bah wat een onzekerheid :hug: :-

en Debke :hug: :-

hier ook super onzeker, die krampen zijn vandaag vaak aanwezig en wordt er niet goed van :cry: pff nog 2 dagen :pray:

ff klagen :mrgreen: BAH IK BEN MISSELIJK!! :lol:

moet er ook blij mee zijn, als het een beginnende miskraam zou zijn zou ik toch niet zo misselijk zijn en blijven :think: nou het zakt dus echt niet :shock: :mrgreen:

zo lucht op :lol:

Debke :hug:

Jane, misselijk? :dance:

Marieke, begrijp je gevoel helemaal hoor :hug: Ik was niet meer misselijk :roll: , vanmorgen kreeg ik krampen waarvan dat er toch een paar bij waren die venijnig warenā€¦ :? mijn tepels voelde ik niet meer door mijn tshirtā€¦ :? nu ik mijn pyama aanheb zijn ze weer heel gevoelig en de krampen zijn voorbij :? ben daarstraks naar toilet geweest met een grote boodschapā€¦ kunnen het mijn darmen geweest zijn? ik honderd keer naar toilet, bang om daar iets te vinden :roll:

Bianca, mooie foto van je meisje in het peuterbed :smiley:

en ik maak maar in een keer mijn banner aan, dan heb ik hem toch ff gehad :?

meiden he bah al die onzekerheid. ik snap jullie zo goed!!

ik heb vandaag een ovulatietest gedaan maar hij kan denk ik nog donkerder!! morgen es ff kijken of ie dan nog meer knalt.

ik krijg de foto er niet echt duidelijk op miss is deze duidelijker.

de andere testen waren zo licht dat het niet met de foto waarneembaar was dus dit is echt een verschil. wat denken jullie?

Ik denk dat je ei eraan zit te komen, maar dat je nog even door moet testen! :slight_smile:

ik ga morgen nog ff een tesje doen!! ik moet er wel bij zeggen dat ik niet standaard een licht streepje heb want bij mijn eerste test was er maar 1 streepje te zien.

Ha, ik ben vandaag ook met testen begonnenā€¦voorlopig snap ik er nog geen bal van :mrgreen:. Ik heb 2 streepjesā€¦ik werd er spontaan blij van 8) :lol: . Naja, na bestudering van de gebruiksaanwijzing blijkt dat het een negatieve test was omdat het ene streepje lichter was dan de andereā€¦ik zit ook pas op dag 12 dus dat klopt wel. Buikpijn begint al lichtjes op te komen, dus we zijn weer aan het klussen geslagen :dance: .

Debke, ik zou morgen inderdaad eens goed met de VK praten. De vorige keer heb je ook best lang moeten wachten op de echte MK toch???

Bianca, mooi meisje in een mooi bedje :inlove: :thumbup:

Marieke en Vicky, pfffff wat een onzekerheid hƃĀØā€¦deze week toch allebei een echo??? Ik hoop zoooo dat het gewoon goed is met jullie ukkies!

Lakeisha, een week is wel snel :think: . Ik dacht dat ik 2 1/2 week na de operatie weer een ei gevoeld had. Volgens de gyn kon dit heel goed kloppenā€¦

Mayo, mijn mk was op 15 maart, dus het is zo een anderhalve week geledenā€¦Maar we wachten geduldig af :liar: