Vicky :dance: :dance: :dance:
Debke hoe ben je de nacht doorgekomen meis?
Geldt eigenlijk ook voor Jane deze vraag.
Verder iedereen even een dikke knuffel :-*
rhiannon,gister heet het al flink doorgezet:-(
debke rot he deze gevoelens,bleh bleh,en zo oneerlijk!!ik weet hoe je je voelt…je bent zo blij,maar wil niet te blij te zijn,en dan word je eindelijk beetje blij omdat echo in het verschiet ligt,en dan pats boem is de droom weer over!!ONEERLIJK!!!je weet nu gewoon niet zo goed wat je met jezelf aan moet…ik wil je alleen een dikke knuf geven
Jane,voor jou ook knuffie
Vicky fijn dat je voor een echo kan als je even wil spieken :-
hihi fijn en niet fijn die misselijkheid :hug:
het zorgt ervoor dat je weet dat je lekker aan het hormonen bent :lol: maar tegelijkertijd is het zooo vervelend :hug:
Bedankt Marieke, ben de nacht, zoals de afgelopen weken, slecht doorgekomen maar komt niet door de onzekerheid
stond heel positief op :? vond ik erg verwarrend :lol:
voel me nog erg misselijk en alle andere kwaaltjes zijn ook nog overduidelijk aanwezig.
Debke :hug: :-
Het heeft tot half 4 geduurd voor ik de slaap een beetje kon vatten. Maar goed, toen ik sliep, sliep ik ook goed.
Voel me nu een beetje “raar”. Kan het niet zo goed omschrijven, maar het is gek wakker te worden in je eigen nachtmerrie.
Alweer.
Debke, i know… :hug:
Debke vreselijk :hug: :-* :hug:
He jakkes lieverd… ik had gehoopt dat je door al het janken en de uitputting daardoor misschien toch nog redelijk snel in slaap zou vallen…
Weet nog wel dat dat bij mij toen het geval was. Alleen het wakker worden… dat is inderdaad vreselijk… het is direct het eerste wat in je op komt he? Dikke :hug:
Hoe heb je je weekend ingedeeld? Denk je dat je dat wat aankunt? :hug:
Ach Debke :hug:
Wakker worden in je eigen nachtmerrie, dat omschrijf je goed.
Zo voelt het inderdaad.
Jane fijn dat je positief opgestaan bent, hou dat positieve vast he!!!
Jane meis, slecht slapen is wel een ‘echt’ zwangerschapskwaaltje hoor! Mag ik een beetje voor je hopen dat je er zeg maar nog een ruim jaar ‘last’ van houd? :-* (of wacht nee, doe de week voor je bevalling maar even extra goed slapen juist!)
Deb verrot…al zal niemand je maandag raar aankijken als je bagger en niet uitgeslapen eruit ziet met dat klokverzetten… :-* En dat je nachtmerrie gauw ‘over’ is zover dat kan.
Och jeetja ja, totaal vergeten dat de klok verzet moet worden vannacht :oops: :oops: :oops: :oops:
Volgens mij heeft vriendlief er ook niet aan gedacht, goed dat ik het lees anders zouden wij morgen opstaan met de wintertijd :mrgreen:
Gaat hij nu achter- of vooruit :think:
Eventjes hoor maar ik mis mijn moeder op dit moment
Vooruit (je hebt een uur minder te slapen :wall: ) het journaal zal er ook nog wel even aandacht aan besteden. Maar ik wacht daar niet op mijn wekker is al verzet.
En even een :hug: voor je. Mama’s ‘kunnen’ ook eigenlijk niet gemist worden.
Ow Marieke…ik kan me zo voorstellen dat je je mama op deze momenten nog een beetje extra mist… :hug: :hug: :hug:
Ik heb net een stokbroodje filet americain gegeten. Hoe lekker ik dat normaal ook vind…vond het nu toch moeilijk.
Verder is er ook weer “gewoon” leven vandaag. De boodschappen enzo gedaan en straks even op visite.
@Debke wrote:
Ow Marieke…ik kan me zo voorstellen dat je je mama op deze momenten nog een beetje extra mist… :hug: :hug: :hug:
Ik heb net een stokbroodje filet americain gegeten. Hoe lekker ik dat normaal ook vind…vond het nu toch moeilijk.
Verder is er ook weer “gewoon” leven vandaag. De boodschappen enzo gedaan en straks even op visite.
:hug: :hug: :hug: :-
Marieke :hug: :hug: :-
debke je beschrijft het zo goed wakker worden en dan denk je o ja het is mis
ik vind je heel sterk :hug:
marieke het is nooit leuk je moeder te moeten missen maar bij zulke dingen al helemaal niet :hug:
:-* voor vandaag…voor iedereen die het wel kan gebruiken…
We zijn vanochtend even naar de Makro in Breda geweest, onderweg vertelde ik het aan mijn vriend. Normaal zou hij zeggen ‘o’ en weer doorgaan…nu was het ‘oo wat vreselijk, wat erg…’ . De EUG heeft bij hem dus ook wel het een en ander losgemaakt…ondanks dat je het niet aan hem merkt.
Vicky, wat goed dat je misselijk bent (hahaha, hoe blij kun je zijn met kots :mrgreen: ). Het is echt…echt…echt waar!!!
nikki leest een boekje
met stickers op haar neus en oor :lol:
http://www.youtube.com/watch?v=L2wmK8I1aqM
&
nikki slaapt in dr grote bed
ze slaapt als een roosje :thumbup:
:inlove: :inlove:
Ik kreeg gewoon weer geen meldingen hier :think:
Ik lees later wel weer even terug. Ik ga nu even met mijn mams op de koffie naar mijn oma :inlove:
Heb een vraagje he, en misschien een stomme :shifty: Maar ikheb dit nog nooit meegemaakt en wordt via Google ook niet echt wijzer :shifty:
Maar kan je een week na je miskraam al zwanger worden, of is dat gewoon te vroeg ivm je eisprong en alles :oops: