zwanger worden na een ma of mk deel 3

Wat een klotezooi… :cry: :hug:

tjongejonge…pffff…&&^%$$

Wat ontzettend verdrietig…

(kim, lief van je om en topic te openen! :-* )

Uh ja…dat had ik ook nog willen zeggen…Kim, :-* :-* :-* Heel lief van je… al vind ik het ook wel gek hoor…zo’n “speciaal voor mij” topic…

Debke ik vind het dapper van je dat je de natuur zijn gang wil laten gaan.

Ik hoop alleen voor jou dat het allemaal snel achter de rug is hoe lullig dat misschien ook klinkt.

He verdorie meis :hug:

ik weet ook niet veel meer te zeggen

alleen dat we er voor je zijn deb :hug:

je weet ons te vinden he :-*

@Marieke_5000 wrote:

Debke ik vind het dapper van je dat je de natuur zijn gang wil laten gaan.

Ik hoop alleen voor jou dat het allemaal snel achter de rug is hoe lullig dat misschien ook klinkt.

He verdorie meis :hug:

Nou Marieke, ik heb me in ieder geval voorgenomen er niet meer zolang op te gaan zitten wachten als de vorige keer hoor!

Voor nu ga ik eerst het weekend door. Maandag belt de vk weer terug en dan gaan we even verder overleggen. De echoscopiste was eigenlijk al verbaasd dat mijn lijf nog geen begin had gemaakt met bloedverlies, dus in principe zou het ook niet heel lang hoeven duren…

Mijn hemel meiden…wat een rollercoaster weer…Er zijn in de afgelopen 4 uur alweer zo verschrikkelijk veel emoties door me heen geschoten…Verdriet, boosheid, berusting, ongeduld, enz. enz. enz…

Ik heb vriendlief weggestuurd ondertussen (hij had met vrienden afgesproken en wilde eigenlijk niet gaan, maar heb hem toch weggestuurd…kan ik vanavond even ongestoord janken als de kids op bed liggen, zonder hem nog verdrietiger te maken…) en heb de kids pizza voorgeschoteld.

Ben nu de uren aan het aftellen tot de kids naar bed gaan (en schaam me daar vervolgens weer voor, want da’s toch niet bepaald aardig van me) en heb behoefte om de avond rustig op de bank door te brengen. Van me af te typen her en der…voor me uit te gaan zitten staren…te gaan zitten janken…nou ja, vanalles dus.

@Debke wrote:

Mijn hemel meiden…wat een rollercoaster weer…Er zijn in de afgelopen 4 uur alweer zo verschrikkelijk veel emoties door me heen geschoten…Verdriet, boosheid, berusting, ongeduld, enz. enz. enz…

Ik heb vriendlief weggestuurd ondertussen (hij had met vrienden afgesproken en wilde eigenlijk niet gaan, maar heb hem toch weggestuurd…kan ik vanavond even ongestoord janken als de kids op bed liggen, zonder hem nog verdrietiger te maken…) en heb de kids pizza voorgeschoteld.

Ben nu de uren aan het aftellen tot de kids naar bed gaan (en schaam me daar vervolgens weer voor, want da’s toch niet bepaald aardig van me) en heb behoefte om de avond rustig op de bank door te brengen. Van me af te typen her en der…voor me uit te gaan zitten staren…te gaan zitten janken…nou ja, vanalles dus.

:cry: meisje toch :hug: :-

ik vind t zo verdrietig :cry:

vervelend dat je je gevoelens niet nu al de loop kan laten gaan :hug: :-
:hug: :hug:

Sorry ik moet het even kwijt:

Ik ben super onzeker en wordt er erg verdrietig van, ik ben blij dat we woensdag wat meer weten want krijg steeds meer de angst dat het niet goed gaat, net zag ik weer dat het bruine niet weg is en daarnaast zat er ook een iets donkerroods slijm bij :cry: ben zo bang dat het weer niet zo mag zijn, bah! vind het zo eng nu :frowning:

lieve debke :hug: :hug: :hug:

Ow Jane… :hug: :hug: :hug:

Ik kan nu wel een hoop opbeurende woorden neer gaan plempen, maar die nemen je onzekerheid niet weg…De echo woensdag wel, maar dat duurt nog zo lang he…Je weet het allemaal…het HOEFT niks te betekenen! Maar dat het je onzeker maakt, is heel normaal en bovenal begrijpelijk…Ik wou dat ik je duidelijkheid kon geven, of de tijd even vooruit kon spoelen.

Hou vol meis! Hou vol! :-* :-* :-*

Lieve Jane, ik hoop zo dat het niets is :pray:

Als je de gyn belt, mag je dan niet eerder langskomen? Ik mocht namelijk iedere keer bij bloedverlies (bij Casper) langskomen)

En ik ben heeeel wat keren langsgeweest, iedere week… :oops:

Sterkte :hug:

Bedankt Debke vind het zo lief voor je, wilde het neit zeggen, ik vind dat gezeur nu in het niets vallen bij jou :cry: :hug:

maar moest het ff kwijt :?

het hoeft inderdaad niets te betekenen, maar die angst , pff

ineens ben ik ook haast niet meer misselijk :shock: (maar uh, ben altijd 1 keer per dag eventjes niet misselijk)

nu ga ik me dus allemaal dingen in mijn hoofd halen zodat ik denk dat het fout zit :eh: :roll: :wall:

Stomme hormoonbom :wall:

jane meisje toch!! lieve schat was het maar vast woensdag. ik begrijp zo je onzekerheid!!

jullie zijn allemaal schatten. en ik gun jjullie allemaal een goede zwangerschap toe. echt waar!!

debke meiske als je er behoefte aan hebt laat je tranen maar lékker de vrije loop vanavond en hier zijn we er voor je!!

@Kim3e wrote:

Lieve Jane, ik hoop zo dat het niets is :pray:

Als je de gyn belt, mag je dan niet eerder langskomen? Ik mocht namelijk iedere keer bij bloedverlies (bij Casper) langskomen)

En ik ben heeeel wat keren langsgeweest, iedere week… :oops:

Sterkte :hug:

de afspraak is woensdag al, vrij snel, ik moet niet zeuren, 't is zo woensdag, heb genoeg afspraken staan maandag en dinsdag dus die dagen vliegen ook om :dance:

denk niet dat mijn gyn eerder kan, ze heeft vaste echodagen (of ja dag :stuck_out_tongue: )

@lotte82 wrote:

jane meisje toch!! lieve schat was het maar vast woensdag. ik begrijp zo je onzekerheid!!

jullie zijn allemaal schatten. en ik gun jjullie allemaal een goede zwangerschap toe. echt waar!!

debke meiske als je er behoefte aan hebt laat je tranen maar lékker de vrije loop vanavond en hier zijn we er voor je!!

helemaal mee eens :-*

:-* voor jullie!!

Pfff, Debke… :cry: :hug: Weet niet wat te zeggen, we begrijpen hier allemaal hoe je je nu voelt…

Jane, begrijp je gevoel helemaal… dat het maar vlug woensdag is, ik kan donderdag gaan :?

Bedankt en Spannend vicky dat is al snel :pray:

Jane, het is vast en zeker zo woensdag inderdaad…maar dat neemt niet weg dat je best mag “zeuren” (het is geen zeuren he…) hoor! Weet je…het is gewoon enorm moeilijk. Ik kan er ook geen zinnig woord over zeggen. Niemand… Alleen een goede echo kan je nu (enigszins) geruststellen.

Er zijn zoveel woorden die ik nu zou willen typen, maar ze lijken allemaal zo zinloos…Het is niet dat ik ze niet wil typen hoor, maar ze zullen voor jou weinig toevoegen. We weten het immers allemaal al…

Laten we maar gewoon afspreken dat we elkaar wel weer de dagen door zullen helpen hier. Stapje voor stapje he…Ook op die manier komen we er wel. Allemaal!!! :-* :-* :-*