Debke, we
ikm heb vanochtend diarree gehad en ik was duizelig. zou dat ook met de eisprong te maken kunen hebben?
Debke, mijn duimpjes draaien
Lotte, geen idee meis…mijn lichaam houdt me altijd zo voor de gek dat ik er maar niet meer naar luister :mrgreen:
@Rhiannon wrote:
Geweigert om te tempen? :naughty: Ik heb speciaal mijn moeder van die hoesjes laten regelen voor de thermometer gni gni want ik wist dat het toch echt moest.
Nou, blijkbaar hoefde het toch niet . Of ik heb de kraamhulp gewoon heel erg laten schrikken met mijn hormonale gegrom
Ik had trouwens wel een aantekening in mijn kraamboekje, 'mevrouw wenst niet rectaal getempt te worden, en er valt niet over te discussieren :mrgreen: ’
Ik wilde het gewoon absoluut niet :shifty:.
Rhi, jij gaat met pasen dus eitjes broeden :mrgreen: . Ik ga proberen om er 1 te vangen 8) . Hopelijk vind je mijn vragen niet vervelend, ik vind het gewoon allemaal ontzettend interessant en soms borrelen er dan een heleboel vragen op :oops:
:-*
Kwam even kijken of er al nieuws van Debke is, zal nog wel eventjes duren denk ik
Lotte echt geen idee of dat van je eisprong komt :think:
meiden,
ik krijg net een sms van Deb, dat het weer mis is. Hoe en wat weet ik niet, dat zal ze zelf wel komen vertellen als ze er aan toe is.
Ik weet niet goed wat ik verder moet zeggen…
aaaaaaaaah nee debke dat meen je niet!! dikke :hug: voor jou!!
Nee toch?? He shit shit shit… ooo, wat erg… :hug:
ach nee…
ik weet even niet wat te typen…dit kan en mag gewoon niet!
Ach nee toch, oh arme Deb.
Ik weet even niet wat te zeggen nu
:hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
Gadver, wat is dit oneerlijk… :hug:
Zo vreselijk oneerlijk ja
Ik heb net even hardop zitten vloeken.
Lieve Deb, wat te zeggen, ik weet het niet lieverd maar ik wil je toch even een knuffel op afstand geven :hug: :-*
ah bah wat oneerlijk :hug: :hug: :-*
Ik ben er gewoon een beetje verdrietig van…
Deb :hug: :hug: :hug:
Heeeel dikke knuffel van mij! :-*
NEE dit mag niet dit kan niet dit is niet eerlijk
waarom
lieve deb ik weet verder even niets te zeggen had dit echt niet verwacht.
een hele dikke knuffel :hug:
en heel veel sterkte
BAH wat oneerlijk Vreselijk
dat zijn alle woorden die ik vinden kan
:hug: :hug: :hug:
Wat lief van je Kim :-*
Deb is lief, die verdient heel wat knuffels! :inlove: :-* :hug:
Oh meiden…wat zijn jullie toch schatten!
Maar inderdaad…het is weer mis. Het is al een tijdje mis zelfs. Kindje is gestopt met groeien rond de 7 weken. Ze kon het niet eens meer heel goed opmeten. Wel zag ze heel veel bloed, dus ik kan wat gaan verwachten…
Was ook normaal zei ze. Is onder andere afhankelijk van het aantal zwangerschappen wat je al achter de rug hebt.
Anyway…de wereld draait eventjes door zonder mij.
Ik weet verder ook nog even niet wat te zeggen. Ben verdrietig, maar ook relatief rustig. Moet het echt even laten bezinken.
:shock: :hug: