zwanger worden na een ma of mk deel 3

Mayo ze hebben konijnevoer, hokken, speeltjes 8) en toch denk ik dat je de ovulatietesten bedoeld. :lol: Weet je als je van tevoren voor jezelf het gevoel hebt dat die testen je niet meer rust geven (al was het alleen al dat je minder hoeft te konijnen) dan moet je het niet doen. Trust me je kunt je centen ook prima kwijt aan zwangerschapstesten. :wink: Misschien is temperaturen een betere optie voor je?

*en weer ben ik soms ‘blij’ met jullie verhalen want dat maakt mij weer ‘blijer’ dat we hier nooit meer hoeven te konijnen :shifty: *

Zoooo schetig mijn man zit boven Woezel en Pip te zingen… :inlove:

@Rhiannon wrote:

Zoooo schetig mijn man zit boven Woezel en Pip te zingen… :inlove:

:lol: :inlove: hoe schattig! :mrgreen:

kan me voorstellen dat je blij’ bent niet meer te hoeven konijnen :mrgreen:

hopelijk hoeven de ander meiden dat binnenkort ook neit meer :mrgreen: :pray:

Ik kan het me voorstellen Rhi! Dat konijnen gaat toch best wel vervelen op een gegeven moment. Al vind ik het nu wel weer heel mooi en heel stoer dat we een babytje gekonijnd hebben! :mrgreen:

Ik heb trouwens buikpijn… een zwaar drukkend gevoel… bleegh…

Nou ik heb testen gehaald, die van het kruidvat. Misschien zijn ze dan wel bagger, maar dan kan ik het eerst eens een keer proberen voor € 10,- 8) . Rhi, voorlopig plas ik liever over een staafje dan dat ik een staafje ergens anders in steek 8) (zei mayo, die in de kraamweek glashard geweigerd heeft om te temperaturen :shifty: )

Konijnen is inderdaad even leuk, maar aan het einde van de week is het 'is dat ei nu nog niet onderweg :angel: 8) ’

Naja, we zien het wel…deze maand hoeft het voor mij ook niet persé, kerst is nou niet bepaald handig. Maar als het wel zo is, dan is het ook geweldig :wink:

Tierrr, dat zware drukkende gevoel komt wel wel bekend voor van Isa. Niet tijdens de MK/EUG, dus het klinkt voor mij wel positief :wink: :-*

O ja, en als dat babietje straks op je buik ligt, kun je maar amper geloven dat jullie dat wondertje gekonijnd hebben :inlove: :thumbup:

Rhi, ik vroeg me net onder de douche iets af (I know :angel: :roll: )

Gaat zo’n IVF een beetje als een natuurlijk cyclus mee? Je schreef dat je netjes ongi bent geworden, houdt dit dan in dat er over ongeveer 2 weken eitjes geoogst gaan worden :think: ? en ook weer snel bevrucht teruggeplaatst worden? dus dat je zeg maar over een dag of 29/30 weet of er een eitje is blijven plakken?

Ik vroeg het me zo opeens af namelijk :shifty: …

Lieve Deb, het is eindelijk vrijdag!!! :dance:

Ik duim heel hard voor een mooi kloppend hartje! :pray:

Hoe laat mag je?

Ik denk aan je! :-*

:-* :-* :-*

half twee pas Kim…Nog even geduld dus. Maar ik heb een drukke ochtend voor de boeg, dus het is vast heel snel zover.

Jullie horen straks!!!

Goedemorgen,

Debke fijn dat je wat afleiding hebt vanmiddag.

Komt helemaal goed hoor meis!!! :-*

Bianca prachtige foto’s :inlove:

Dat moet een meid zijn als je naar het beentje kijkt :mrgreen:

Konijnen wel om de dag he meiden!!!

Ik dacht dat het zou regenen al vanaf gisteravond maar nog geen druppel gezien. Houden zo :wink:

@Marieke_5000 wrote:

Goedemorgen,

Debke fijn dat je wat afleiding hebt vanmiddag.

Komt helemaal goed hoor meis!!! :-*

Bianca prachtige foto’s :inlove:

Dat moet een meid zijn als je naar het beentje kijkt :mrgreen:

Konijnen wel om de dag he meiden!!!

Ik dacht dat het zou regenen al vanaf gisteravond maar nog geen druppel gezien. Houden zo :wink:

haha hub denkt een jongen

hij zag wat zei hij :roll:

ik ben nu wel heeeeeel benieuwd nog 4 weken :shifty:

Oh totaal offtopic hoor maar dit MOET ik gewoon even vertellen :mrgreen:

Nathalie gisteren, echt bloedserieus toen ze haar brood aan het eten was:

“mama, ik lust wel geboren ei”

Dus ik zeg ja je lust gekookt en gebakken ei.

Nee zegt ze, een geboren ei die uit een kip komt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Geweldig en ze heeft wel gelijk :mrgreen:

:lol: zo leuk die dingen van kinderen :lol:

Haha, geweldig, wat een wijsneusje heb je toch Marieke! Heerlijk! Hoe gaat het met haar? Blij dat pappie weer thuis is zeker?

Debke, eindelijk! Het is vrijdag!!

Meid, ik ga heel erg voor je duimen voor een prachtige echo! :-* :pray:

En dan snel hierkomen om de plaatjes te posten he?!

(Weten de mensen om jullie heen trouwens al dat je zwanger bent of ga je ze dat na vanmiddag pas vertellen?)

Wij gaan strakjes eerst ff naar de open dag van de praktijkschool hier, das altijd wel leuk. En dan vanmiddag MvM… spannend! :slight_smile:

Debke, vanmiddag eindelijk beebje kijken :inlove: !

Dikke knuf :hug: voor alle spanning, en straks wel plaatjes showen hoor :thumbup:

Tierrr, MvM…weer een stapje ‘echter’ :dance:

(ik heb het bij Isa overigens niet gedaan, want hier in het gehucht moet je je flessen bij de deur zetten :roll:. Kun je gelijk wel een spandoek ophangen :angel: )

Marieke, heerlijk hè…die kinderlogica :inlove: . Isa is geen meisje, Isa is een Isa 8) :mrgreen:

:mrgreen:

Haha, hmm, das niet handig inderdaad… en je kunt ze ook niet ergens achter een schutting kwijt ofzo? Wij moeten ze naar een verzamelpunt brengen op een paar minuutjes rijden en dat bevalt heel goed!

Mayo heel logisch hoor dat Isa een Isa is :mrgreen:

Hier is ook een verzamelpunt voor MvM.

Ik heb me nog niet aangemeld. Weet ook niet of ik het doe.

Bij Nathalie was het hier in Friesland niet, toen moest je de flessen naar Zwolle brengen, euh… dacht ut ff niet :roll:

Bij mijn eerste ma heb ik wel meegedaan maar kon er dus mee stoppen.

In december wist ik gewoon dat het niet goed zat en heb me dus niet aangemeld. En voor nu weet ik het niet, misschien als het wel goed is, ik weet het echt nog niet.

Tierrr het gaat prima met haar, ze is inderdaad blij dat haar papa weer terug is (en ik ook want hij kan haar nu mooi van me overnemen als hij thuis is van het werk :mrgreen: )

Meiske is zooooooo aan school toe.

Soms kun je idd wel afspreken dat je ze om het hoekje bij je achtertuin bv laat staan achter de schutting. :thumbup:

MvM is altijd wel spannend maar zooo ‘echt’ dan he weer een mooie test erbij etc. :inlove:

Deb jaaa het is vrijdaggggg!! Vanmiddag pas pffff kunnen ze de middagen niet voor saaie dingen vrij houden? :angel:

Mayo oooh die van KV zijn idd soms bagger gni gni. Geweigert om te tempen? :naughty: Ik heb speciaal mijn moeder van die hoesjes laten regelen voor de thermometer gni gni want ik wist dat het toch echt moest. En ja het gaat een klein beetje met je cyclus mee. Al houden ziekenhuizen die eeuwige standaard 28 dagen cyclus aan en die heb ik dus niet. Dus voor mij een voordeeltje? Ik weet het nu ietsjes eerder dan in mijn natuurlijke cyclus het geval zou zijn. Maar voor mij iig wel een extra reden om extra progestan te vragen altijd omdat het dus voor mij afwijkt van mijn eigen cyclus. In principe kun je een IVF zien als 2 ‘gewone’ 28 dagen cyclussen. De eerste ronde is vergelijkbaar met een maandje pillen (maar dan met spuitjes) en na je menstruatie begin je met eitjes kweken. En dan allemaal zonder het konijnen :lol: . Ik vermoed dat ik zo ong rond Koninginnedag wel weet waar ik aantoe ben.

Ik ga even verder met duimen voor Deb en straks even mezelf een beetje nuttig maken in huis. Heb een barstende koppijn door de spuitjes. Geen PMS ditmaal en de hoofdpijn is wat later gekomen merk ik, zal wel door het fijne weertje komen dat het allemaal wat later is. Nog een weekje doorbijten met de hoofdpijn als het volgende spuitje erbij komt gaat het meestal wel snel over.

Pff jullie kletsen zoveel en mijn hoofdje is zooo’n zeef :lol: ik doe mijn best :roll: :zzz:

Debke nog een paar uurtjes :hug: :pray: :-

Hihi Marieke die Nathalie weer met haar uitspraken :lol: :inlove:

fijn dat ze haar papa weer ‘terug’ heeft :hug: :-

hihi en ik ken het mijn zusje (even oud) is ook echt rijp voor school :inlove:

Ik doe ook weer mee, al vind ik het dubbel spannend omdat ik de vorige keer ok 4 weken eerder moest stoppen dan gepland :roll:

hier zetten we de bussen ook een beetje beschut :mrgreen:

dat wegbrengen vondi k maar niets :lol: al was het niet heel veel moeite :slight_smile:

mayo succes met de testen :mrgreen:

Deb, nog heeeeeel eventjes! :pray: :pray: :pray: :inlove:

Is het al half twee :shifty: :pray: ???

Deb we duimen hier :pray: !

@mayo28 wrote:

Marieke, heerlijk hè…die kinderlogica :inlove: . Isa is geen meisje, Isa is een Isa 8) :mrgreen:

Die heb ik vaker gehoord :mrgreen: :inlove: , is zeker Isa’s eigen, lekkere moppies zijn dat… :inlove: