ja die ken ik en deze voor alle dames
http://www.youtube.com/watch?v=CZDm7UH7suA&feature=related
staan alleen foto’s bij van iemand :roll:
mooie echo geniet lekker van je beebje en de foto’s
@Marieke_5000 wrote:
Goedemorgen,
Lakeisha fijn dat het vloeien nu zo goed als over is meis, ik zou denk ik ook even een test doen om te zien of het hcg uit je lichaam is.
Hoe voel je je er verder onder?
:-*
Misschien dat ik van het weekend dan even een test doe, maar voel me verder wel goed. Ik heb het een plaatsje kunnen geven en we gaan nu gewoon weer door naar de volgende ronde :thumbup: Baal natuurlijk nog steeds wel, maar ben allang blij dat we niet de hele mmm in hoeven uiteindelijk :shifty:
jane nog een week en dan je echo!! yeahhhhhhhh spannend he?
lakeisha :hug:
mijn ovutest van vandaag was nog niet positief. ik zit nu op cd 14. nou ja nog maar ff afwachten!!
Ik ben echt echt echt echt niet te pruimen vandaag…
@Debke wrote:
Ik ben echt echt echt echt niet te pruimen vandaag…
Nog 1 dagje lieverd! :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
En het is nog wel zulk mooi weer!! :dance:
Zo’n zenuwen voor morgen?? Kan het me helemaal voorstellen… nog even volhouden!! Morgen vast een prachtige echo!! :hug: :-*
Ik weet het Kim…Maar oh oh oh…ik ben echt zo onwijs zenuwachtig…De tijd kruipt, mijn hoofd doet zeer en ik kan om iedere scheet janken nu.
Het wordt tijd dat morgen voorbij is. Word ik misschien ein-de-lijk weer eens een beetje mezelf :roll: (echt hoor…dat nerveuze, onzekere gedoe is zooooooo niet “mij”…)
Ik hoop zo erg dat je morgen een prachtig beeld krijgt te zien lieve Deb! :-*
Kun je daarna beginnen met genieten! :inlove:
:-* :-* :-*
och meis…ff een lekkere dikke :-* op je zere bolletje!
Nog 1 nachtje, het komt goed…het moet!!!
Hier gisteren dus gaan babykijken :inlove: . Blijft mooi hoor, maar toch doet het ook wel een beetje pijn :oops: . Ik heb me ook een heel klein beetje versproken :shifty: , dus ik denk dat er nu wel collega’s zijn die vermoeden dat het bij ons allemaal niet zo van een leien dakje gaat momenteel :shifty: . Het gesprek ging over leeftijdsverschil tussen kindjes en wat iedereenn wilde. Ik heb toen best wel gefrustreerd gezegd dat je het nu eenmaal niet allemaal voor het kiezen hebt enzo…normaal ben ik zo niet, dus ik kreeg best vreemde blikken toegeworpen. Naja…jammer dan hoor 8).
Jane…6 weken alweer :dance: !!!
ik heb de afgelopen dagen een heel licht streepje gehad op mijn ovutest. vandaag is ie nog lichter. weten jullie hoe dat kan?
Sommige dames hebben gewoon een groot deel van de cyclus een licht streepje. Dat ie vandaag iets lichter is, hoeft niet per se wat te zeggen, dit kan ook komen doordat je urine iets minder geconcentreerd was bijvoorbeeld… Maar het zou ook kunnen dat je je piek net gemist hebt. Het schijnt dat sommige dames 2 keer per dag moeten testen om hun piek niet te missen namelijk. Dus ja, ik zou zeggen: gewoon maar ff doortesten… hoe lang is je cyclus meestal? En op welke dag zit je nu?
Mayo, ach joh, jammer dan hoor inderdaad… ik zou me er niet druk over maken!
Ik merk dat ik het heel moeilijk vind om mijn mond te houden. Tegen familie, maar bijvoorbeeld ook op het werk. Ik ben zo moe dat ik eigenlijk niet zoveel extra meer wil werken, maarja, leg dat maar eens uit als je steeds zat te zeuren dat je meer uren wilde…
ik zit nu op cd 15. maar ik heb nog geen buikpijn gehad en als ik naar de wc ben geweest en ik veeg af dan is het een beejte glibberig maar niet wit ofzo. en als ik vanavond ga klussen denk je dat ik dan nog op tijd ben? ik bedoel het is de 1ste maand dat ik ovutesten gebruik. stel dat ik gister toch mijn lh-piek had of ik dan nog op tijd ben zeg maar.
Tuurlijk Lotte! Je hebt rondom je ei 48 uren de tijd voor de bevruchting. :thumbup:
Debke, mag je ook even een dagje niet te pruimen zijn je hebt je al zoooo lang ingehouden! Morgen begint het genieten meis :-* enneuh ook dan ben je niet meer jezelf hoor want dan gil je het van de daken! :mrgreen:
Mayo logische reactie toch? Hoe leuk het ook is om te plannen niemand kan in de toekomst kijken. Natuurlijk mag je hopen op iets maar als het niet (precies) zo uitkomt als gepland…mag je dan ook een stukje teleurstelling voelen? :-*
Weet je het klinkt mss gek maar eerst wilde ik zooo graag de eerste 2 zo kort mogelijk op elkaar. Nu het niet helemaal volgens plan verloopt vind ik het ook goed zoals het nu gaat. Casper kan steeds meer dingetjes zelf en dat geeft mij ook een stukje rust. En het lijkt me wel heerlijk als er een volgende kleine geboren wordt hij naar de PSZ gaat. Beetje 1 op 1 tijd met een kersverse beeb.
Maakt het niet leuker dat het niet helemaal volgens plan gaat maar ik probeer er maar zoveel mogelijk voordelen in te zien.
Hier keurig en braaf mijn menstruatie gekregen dus goeie hoop dat we de 31 verder mogen met de volgende serie spuiten erbij. :dance:
Ben nu gebruik aan het maken van mijn neiging tot wegwerpen…halve vuilniszak aan zooi ligt al in de container. :dance: Glazen in de glasbak en ik ga nog even verder voor de bui over is. :lol:
rihannon veel succes!! hopen dat ie spuiten niet lang meer nodig zijn!!
:-* …is ook zo!
Ik wilde vandaag eigenlijk de ovulatietesten gaan halen, maar als ik zo lees word je er alleen maar onzekerder van :think: . Gewoon een dag of 10 konijnengedrag vertonen zou ook moeten werken
Naja, zal zo eens kijken wat er allemaal te koop is op dit gebied 8)
@mayo28 wrote:
Ik wilde vandaag eigenlijk de ovulatietesten gaan halen, maar als ik zo lees word je er alleen maar onzekerder van :think: .
Ik kreeg er juist rust van. Gewoon omdat je dan weet waar je aan toe bent. Maargoed, ieder zijn eigen manier! Konijntje spelen helpt natuurlijk ook. Al had ik dat na een poosje wel weer gezien… :roll:
dat is ook zo ! 8) :mrgreen:
hihi wat een verhalen, pruimen en konijnen :lol:
lotte vervelend dat de ovutesten niet echt duidelijkheid vertonen.
je test wel iedere dag exact dezelfde tijd en drinkt niet te veel voor je test? ik deed altijd 2 of1.5 uur van te voren niets drinken. het kan namelijk zijn dat je urine daardoor dunner wordt en daardoor de test ook lichter :shifty:
ik heb ook altijd veel hulp en rust gehad met de testen, ik gebruikte daarnaast de eerste maand(en) ook temperatuurlijstje erbij zodat ik zeker wist hoe die testen op mijn lijf reageerde.
en inderdaad dat konijnen was hier ook op een begeven moment minder leuk :shifty: maar ik heb geluk want mijn cyclus is zo keurig dat ik altijd tussen dag 13/14 soms uitschieter naar dag 15 mijn ei heb. dus heel erg konijnen hoefde niet :lol:
en debke hoe begrijpelijk dat je zenuwachtig bent en niet te genieten, inderdaad zoals mayo? dat zei dat mag ook wel eens :hug:
jij gaat zooo genieten, het gaat zoo goed komen, dat moet gewoon en wij duimen allemaal super hard mee :-*