zwanger worden na een ma of mk deel 3

:mrgreen:

Ik was fan van de composthoop 8)

En de mysterieuze reizende oom Roel :lol:

Debbie, het gaat opschieten nu!!!

Deb en dames helpt het mooie weer jullie ook de dagen om krijgen? Hier de halve dag in de tuin geprutst. Heeeeerlijk! :thumbup: Ik keek net op mijn weekkalendertje (boodschappen gedaan dus even de rest van de week plannen qua menu) ziet mijn oog dat voor ons de 31e ook al met rasse schreden nadert. :dance:

Nu ga ik eerst nog even duimen voor vrijdag Deb. :-*

Ook positieve ovutesten die eraan komen zag ik! :pray: Hoppa gaan met dat (pre)paasei! :mrgreen:

whhoo!!! ik vloei niet meer :dance: Sorry maar was het echt even zat :oops:

Fijn Lakeisha! Eindelijk “verder”! :mrgreen:

Rhi, ik heb mijn dagen best vol gepland nu. Vandaag een halve dag met schoonmams op pad geweest. Morgen komt er een lief vriendinnetje (van kok o.a.) langs om me de dag door te slepen. Donderdag moet ik nog eventjes zien wat ik dan ga doen, maar ik hoef me niet te vervelen vrees ik. En dan…dan is het al weer vrijdag! :shock:

Maar inderdaad…het mooie weer doet een mens absoluut goed!

Joepie Lakeisha! Het zonnetje verricht wondertjes :mrgreen: en er wordt vast nog veeeeel meer zon voorspeld voor dit jaar. :wink:

Goed gedaan Deb! Lekker leuke dingen ook plannen (al is een dagje of zelfs een half dagje SM niet mijn idee van tof maar dat ligt aan mijn SM :wink: ) die donderdag gaat je ook lukken desnoods ga je op pad voor de mooiste violen oid voor in je tuin of bakken. :angel: Maareuh niet wroeten in de aarde. :angel:

Lakeisha wat goed :thumbup:! Kun je weer vooruit kijken meis :-*

(heb je nog een test gedaan om te zien of het hormoon uit je lichaam is? Dit hoeft natuurlijk niet, maar kan wel helpen om ongeveer het begin van je cyclus te bepalen)

Rhi, het gaat hard hè! De 31e is volgende week al :shock: ! Dan ben ik ook weer druk :angel:

Debke, nog maar een paar nachtjes :pray: ! Het gaat lekker opschieten nu! Donderdag kun je mooi een paar taartjes bakken, lekker freubelen en je gedachtes een beetje verzetten…

Lotte, hoe gaat het met de ovutesten? Heb je je ei gespot?

(ik ga donderdag ook maar eens een doosje ergens halen :think: )

Morgen lekker vrij, het wordt echt mooi weer hè :dance: ! Ik ga de zandbak eens zonneklaar maken denk ik! Kan popke weer lekker troep maken 8) .

Morgenavond op kraamvisite bij een collega, die weet van de MK…(ik ging redelijk over mijn toeren naar het ZKH en ik kwam haar op kantoor tegen. Ik heb 't toen maar ik vertrouwen verteld. Daarna ging ze met verlof en heb ik haar alleen per mail nog verteld hoe het afgelopen is)

Rhiannon, ja dat zonnetje maakt een heleboel goed he :mrgreen: Heerlijk, ik word er gewoon vrolijk van en heb overal zin in :mrgreen:

Mayo, nee heb geen test gedaan :shifty: Ik voel meestal erg goed mijn eisprong, dus daar gaan we nu gewoon weer vanuit :pray:

ff ego…

Met mij tot nu toe alles ok :shifty: , heb een serieus vochtprobleem zie mijn topic bij zwanger zijn… :slight_smile:

Ik blijf nog heel onzeker, maar als ik nu net mijn kleren uittrok, mijn tepels :shock: zijn precies niet van mezelf :wink:

Zal wel ok zijn dan zeker?

:-*

Sja, vicky, ik herken het niet, maar kennelijk die andere dames wel, dus dan zal het idd wel goed zijn… lijkt me wel vervelend zeg! :shock:

Ik heb telkens niet zoveel fut om te posten, ben zooooo moe… :roll:

Vandaag 5 weken zwanger… de eerste week is om… morgen over 3 weken de echo… pff… en ik wil zo graag dat mijn borsten goed zeer gaan doen, gewoon wat bevestiging… de borsten waren tijdens de vorige zwangerschap namelijk ook het enige waar ik op een gegeven moment geen last meer van had… aaaaargh, kan er ook een blok beton voor de grot?! :roll: :mrgreen:

Marieke, ben benieuwd hoe het met jou gaat… wat fijn dat je mannetje er weer is zeg, hopelijk heb je daar iig wat steun aan! :-*

Nou, ik moet aan het werk… tot later!

Vicky, ik herken het ook niet van deze zwangerschap. Wel van die van Basten. Het zijn (volgens mij) geen ongebruikelijke zwangerschapskwaaltjes. Vervelend…dat dan wel.

Tierrr, zo moe? :hug: :hug: :hug: Fijn he, dat die 4 weken en zoveel dagen banner weg is…Ik was ook heel blij toen er eindelijk een 5 weken banner stond. Voelt “echter” ofzo… Psychisch! :mrgreen:

Dat blok beton kan ik niet voor je regelen, maar ik snap je gevoel! Ik heb ook nauwelijks ergens last van en dat is een hele verandering ten opzichte van de vorige zwangerschap (die niet goed ging, maar toch…). Het maakt behoorlijk onzeker.

Goedemorgen,

Rhiannon inderdaad het zonnetje en daardoor het heerlijke weer zorgt voor voldoende afleiding. Nu moet ik zeggen dat ik zowiezo in de negeerstand sta hoor, niet aan denken = niet aan hechten :oops:

Lakeisha fijn dat het vloeien nu zo goed als over is meis, ik zou denk ik ook even een test doen om te zien of het hcg uit je lichaam is.

Hoe voel je je er verder onder?

Vicky ik heb het niet, dat vocht, maar ik heb het wel vaker gehoord. Ik heb wel wat meer wittige afscheiding.

Mayo heerlijk een lekker dagje vrij, geniet ervan!!

Debke nog een paar daagjes meis en dan ga jij zo’n ontzettend mooi klein knipperlichtje zien!!!

Tierrr 5 weken alweer :dance:

En oh ik snap die onzekerheid zo goed. Ik heb wel hele gevoelige borsten, tegen het pijnlijke aan nu maar dat geeft mij dus juist weer geen zekerheid, had ik vorige keer ook :oops:

Blijf maar lekker even samen met me onder die rots maar we doen er geen betonblok voor, we maken er een schuifpui voor, houden we mooi een kiertje open voor zonlicht :hug:

Jane hoe is het met jou meis??

Het ziet er inderdaad naar uit dat het een prachtige dag wordt.

Vriendlief is vandaag weer aan het werk gegaan, Nathalie gaat vanmiddag naar de psz dus lekker even tijd voor mezelf dan. Zal wel bank worden want vooral begin van de middag ben ik ontzettend moe en val dan gewoon spontaan in slaap als ik even met een boek op de bank duik :oops:

:-*

Oja Bianca, heel veel plezier vandaag bij de echo :smiley:

@Marieke_5000 wrote:

Oja Bianca, heel veel plezier vandaag bij de echo :smiley:

dank je wat lief dat je daaraan denkt zal vanmiddag mooie foto plaatsen :pray:

He meiden even een teken van leven van mij :lol:

ben zooo moe en jullie hebben aardig wat geschreven maar het lukt me gewoon niet erop te reageren :shifty:

hier gaat het goed, de krampen lijken weg te blijven :pray:

bruinverlies werd/wordt steeds lichter en ja de kwaaltjes :shock:

ik heb zulke pijnlijke borsten en mijn tepels , als ik ze aanraak is het echt auww!! :shock: :lol: misselijk, veeeel misselijk, en onwijs moe!! maar ik geniet ervan en zie het als dat het goed gaat :pray:

vandaag precies 6 weken, wat lijkt het dan ineens veel verder :inlove: en over precies een week de echo :pray: :inlove:

kijk er heel erg naar uit maar tegelijkertijd ben ik zo bang :silenced:

tier jij alweer 5 weken, gaat hard zeg :shock:

Bianca succes bij de echo, hoop dat deze nog mooier is dan de vorige :inlove:

hoe laat moet je? :-

Marieke nog even een dikke :hug: voor jou :-

Even EGO :oops:

onze echo foto’s :inlove:

Helemaal af zo mooi :inlove:

Benen en voeten met 5 tenen :inlove:

Recht in het gezichtje kijken Aliën :roll:

Hallo papa,mama en nikki ik ben hier zwaai

gaaf man hele mooie fotos. en idd al zo af he?

:inlove: Bianca ik hoop dat dit zwaaiende beebje je zorgen wat weg heeft genomen! Genieten meis!

Ik duik de tuin nog even weer in…straks eens wat dingen pakken voor het avondeten. Ben lui vandaag al wezen shoppen best vermoeiend fietsen met bijna 12 kg kind aan je stuur in dit weer. gaat op zoek naar een achterzitje pfff

Op naar allemaal zulke mooie spamplaatjes! :inlove:

:inlove: :inlove: :thumbup: :inlove: :inlove:

mooi!!!

Ik wil de komende tijd heeeeeel veel van dit soort plaatjes zien!

liedje voor ons allemaal

je kan hem niet luisteren zonder zakdoekjes :cry:

en deze dan