Zwanger worden na een MA of MK deel 2

JTB ik :thumbup: :thumbdown: dat je je meisje vandaag weer lekker thuis mag hebben. Wat erg allemaal zeg :cry:

Vandaag nog een matcare test ertegenaangegooid ( hij moest toch op, had de verpakking al eerder opengemaakt :? ) en deze is een stuk duidelijker, dus hier gaat het goed :slight_smile: behalve dat ik niet echt verder durf te denken dan de echo, ben bang dat het dan alsnog fout gaat. Hier komen zo af en toe kwaaltjes wel opzetten, maar goed… vorige keer ging het ook pas fout met 6+2 en toen had ik helemaal geen kwaaltjes gehad :think:

naja, ga lekker werken zo dat lijdt vast af ( hoop ik :smiley: )

tot snel! en sterkte allemaal :hug:

groetjes,

Louise

:hug:

Voor iedereen die het nodig heeft, heel veel dikke :hug: Voor vele hier is het een moeilijk en K week geweest…en dan was het gister ook nog moederdag. Blijf voor ons alle :pray: dat het goed gaat komen. Sterkte :-*

@Jtb wrote:

Klopt, al zeggen ze hier…je mag blij zijn als het meteen goed gaat zo’n blinde darm onsteking operatie.

Ik hoop dat ik haar vandaag meemag nemen naar huis

Nou, dat zegt dan misschien ook iets over het ziekenhuis of de chirurgen daar! :shock:

Heb jarenlang op de OK gewerkt, maar het ging vaker goed dan fout hoor!

Hoop dat je je dochter ondertussen lekker thuis hebt!

Ze is thuis ja

en hier het ziekenhuis… zeiden ze in umcg in groningen

maar maakt me nu even niks uit

Nu kan ze beter worden

Vrijdagavond is het kleintje geboren zeg maar.

We hebben ons kleintje zondagmiddag in de tuin begraven.

Ik heb veel bloedverlies gehad dus toch de vk vrijdagavond maar gebeld. Ze is gelijk gekomen.

Controles verder goed, bloeddruk en pols wel iets laag maar niet te laag. Ze heeft wel gelijk overlegd met de dienstdoend gyn. Was mijn temp 0,2 hoger geweest had ik wel naar het ziekenhuis gemoeten. Ze heeft ook het kindje bekeken zodat we zeker weten dat het er helemaal uit is gekomen.

Ik begin nu ook weer meer te vloeien.

Sinds gisteren knallende hoofdpijn.

Ik denk dat alles van de afgelopen week eruit komt nu.

Jtb fijn dat je meisje weer thuis is!!

:-*

Oh Marieke hele dikke knuffel voor jou, ik had ht ook nadat alles eruit was nog 2 dagen heftig vloeien en toen was ik klaar.

Mag je nog langs voor een echo zodat je zeker weet dat je schoon bent?

Vond ik toen wel een prettig idee.

De 19e moet ik terug naar de gyn, krijg dan een echo ja.

Vrijdag liep ik gewoon leeg, en nu loop ik dus nog steeds te vloeien, vandaag toch meer dan gisteren. Het is wel helder.

Dus even goed schoon daarbinnen aan het worden hoop ik.

@Marieke_5000 wrote:

De 19e moet ik terug naar de gyn, krijg dan een echo ja.

Vrijdag liep ik gewoon leeg, en nu loop ik dus nog steeds te vloeien, vandaag toch meer dan gisteren. Het is wel helder.

Dus even goed schoon daarbinnen aan het worden hoop ik.

marieke :hug: :hug:

Hey JD, jullie straks naar de gyn toch?

Leg uit dat je het niet trekt om te wachten tot de natuur zijn gang gaat he? :hug: :hug:

Marieke… :hug: :hug: :hug:

En JD ook voor jou :hug: :hug: :hug:

Nathalie doet het goed thuis

Heerlijk geslapen

Zegt nu al…wanneer mag ik naar school :wink:

marieke even een dikke :hug: voor jou en natuurlijk voor de rest die het nodig hebben :frowning:

voor jullie allemaal even een dikke :hug: en :-*

wij gaan weer verder met

:lol: Leuke foto ik vind dat heerlijk om te doen he behang trekken.

Nou ik moest vandaag voor een echo van mijn gal en die zit dus vol stenen en was ontstoken. De radioloog zei al ga er maar vanuit dat de chirurg morgen zegt dat die er rapido uitmoet.

Nou ja beter maar ook wel weer jammer want nu moet ff de kinderwens op een laag pitje

Marielle, bij mij is een aantal jaar geleden mijn galblaas er al uitgehaald en ik kan je uit eigen ervaring vertellen, dat het herstel van een dergelijke operatie (die meestal d.m.v. een "kijk"operatie wordt uitgevoerd) heel snel gaat hoor!

Ik kwam 4 dagen na de operatie het ziekenhuis uit en toen kon ik eigenlijk alles alweer. Twee weken later was ik echt helemaal hersteld. Valt best mee dus. Dan moet je alleen nog even hopen dat de wachtlijst niet te lang is.

Andere meiden…ik lees jullie verhalen en ik huil met jullie mee. Wat een ellende moeten jullie doorstaan. Het is nog niet eens zo lang geleden (over 3 dagen een half jaar) dat ik in hetzelfde schuitje zat en toch voelt het nu wel alsof dat al een eeuwigheid geleden is. Ik hoop dat jullie (die er midden in zitten nu) allemaal voorspoedig herstellen en uit mogen kijken naar een spoedige en complicatieloze zwangerschap.

Ja dat dacht ik al nou dat scheelt heb de littekentjes er nog zitten van de maagverkleining/sleeve hahahaha.

Behangtrekken vond ik ook altijd een leuk klusje.

Hier in huis is nu echter nergens behang te vinden :wink:

Marielle galsteen, zo niet leuk. Een vriendin van me is er pas aan geopereerd, toen kwamen ze er ook achter dat ze zwanger was.

Ik vind het een beetje raar, ik vloei vandaag wat meer dan gisteren en heb toch ook wat buikpijn erbij. Dat heb ik na de miskraam vrijdagavond eigenlijk niet gehad. Ik zal het maar even goed in de gaten houden.

@Marieke_5000 wrote:

Behangtrekken vond ik ook altijd een leuk klusje.

Hier in huis is nu echter nergens behang te vinden :wink:

Marielle galsteen, zo niet leuk. Een vriendin van me is er pas aan geopereerd, toen kwamen ze er ook achter dat ze zwanger was.

Ik vind het een beetje raar, ik vloei vandaag wat meer dan gisteren en heb toch ook wat buikpijn erbij. Dat heb ik na de miskraam vrijdagavond eigenlijk niet gehad. Ik zal het maar even goed in de gaten houden.

Anders gewoon de gyn of je vk bellen he, niet afwachten.

Als ik het echt niet vertrouw bel ik de vk.

Zo maar even met een kruik op de bank, misschien gaat het dan over.

Kalm aan meis en hopelijk wordt het snel beter.