:-* :-*
@Marieke_5000 wrote:
Vrijdagavond is het kleintje geboren zeg maar.
We hebben ons kleintje zondagmiddag in de tuin begraven.
Ik heb veel bloedverlies gehad dus toch de vk vrijdagavond maar gebeld. Ze is gelijk gekomen.
Controles verder goed, bloeddruk en pols wel iets laag maar niet te laag. Ze heeft wel gelijk overlegd met de dienstdoend gyn. Was mijn temp 0,2 hoger geweest had ik wel naar het ziekenhuis gemoeten. Ze heeft ook het kindje bekeken zodat we zeker weten dat het er helemaal uit is gekomen.
Ik begin nu ook weer meer te vloeien.
Sinds gisteren knallende hoofdpijn.
Ik denk dat alles van de afgelopen week eruit komt nu.
Jtb fijn dat je meisje weer thuis is!!
:-*
hmm, verbaas me er toch over hoeveel wel gelijk doen of hebben. Hier ook al hele dag hoofdpijn. zal ook wel aan de dalende hormoonspiegels liggen. en de spanning idd.
Kalm aan hoor meis! :hug: :-*
@MamaMarianne wrote:
voor jullie allemaal even een dikke :hug: en :-*
wij gaan weer verder met
Ha, je hebt goede hulp zie ik. Hier mochten de kids op het behang tekenen voordat het er af ging. groot succes!
@marielle wrote:
:lol: Leuke foto ik vind dat heerlijk om te doen he behang trekken.
Nou ik moest vandaag voor een echo van mijn gal en die zit dus vol stenen en was ontstoken. De radioloog zei al ga er maar vanuit dat de chirurg morgen zegt dat die er rapido uitmoet.
Nou ja beter maar ook wel weer jammer want nu moet ff de kinderwens op een laag pitje
He Mariël, geen leuk bericht, maar ja, zo’n galsteenkoliek is ook niet leuk. Hoop dat je snel geholpen kunt worden, wie weet hoef je dan geen maand over te slaan?
@Marieke_5000 wrote:
Behangtrekken vond ik ook altijd een leuk klusje.
Hier in huis is nu echter nergens behang te vinden
Marielle galsteen, zo niet leuk. Een vriendin van me is er pas aan geopereerd, toen kwamen ze er ook achter dat ze zwanger was.
Ik vind het een beetje raar, ik vloei vandaag wat meer dan gisteren en heb toch ook wat buikpijn erbij. Dat heb ik na de miskraam vrijdagavond eigenlijk niet gehad. Ik zal het maar even goed in de gaten houden.
Kan hoor Marieke, misschien ben je wat drukker geweest vandaag of er komt nog een stolsel uit? Had ik vanmiddag, floepte er zo uit, zo groot als een mandarijn! Daarna werd het vloeien weer minder, maar is ook nog niet helemaal over. 't is ook nog helder.
@marielle wrote:
:lol: Leuke foto ik vind dat heerlijk om te doen he behang trekken.
Nou ik moest vandaag voor een echo van mijn gal en die zit dus vol stenen en was ontstoken. De radioloog zei al ga er maar vanuit dat de chirurg morgen zegt dat die er rapido uitmoet.
Nou ja beter maar ook wel weer jammer want nu moet ff de kinderwens op een laag pitje
He Marielle succes bij de chirurg! en hopelijk ben je snel weer de oude :thumbup:
Marielle hoe is het daar? nog wat bijzonders van de chirurg?
De rest iedereen :-* & :hug:
Nou week 23 ws 2 of 3 juni in ieder geval in die week gaat deze mooie, knappe, leuke vrouw onder het mes. Wordt misschien wel een grotere operatie omdat hij verklevingen verwacht nog van de sleeve maar dat zien we wel als ik op de tafel lig.
Spannend hoor maar goed vanaf dan alleen maar beter nieuws voor mij.
Goeiemorgen
Spannend Marielle
Ik heb in 2002 die operatie gehad
ook mij was gezegd waarschijnlijk de grote maar ze kunnen heel veelvia de kijkoperatie al doen
Ik hoop dat het voor je zal meevallen
:hug: :hug: :hug: voor iedereen
Met Nathalie gaat het goed
Ze is inmiddels de ochtend weer op school…hoezo snel genezen!
Vandaag is mijn trouwdag… we maken een nieuwe start.
Zoveel gebeurd in de laatste tijd. :inlove: :inlove:
Wens jullie een fijne dag en goed weekend toe
JTB gefeliciteerd met je trouwdag!
fijn dat je dochter weer zo snel is opgeknapt. En op school heeft ze ook lekker afleiding. Welke klas zat ze ook alweer? 2e? v.o.?
Ik heb dat ook, van die punten van zo, nu maken we weer een nieuwe start, kan erg fijn zijn.
@JTB geliciteerd met je trouwdag en wat fijn dat je dochter thuis is en goed aan het herstellen is.
@Marielle goh zeg een operatie…ook dat nog. Sterkte meid :hug:
@Marieke, bij jouw verhaal, weet ik me weer goed hoe ik me begin oktober voelde. Fijn dat je jullie kindje hebt kunnen begraven. Ik ben blij dat wij dat ook hebben gedaan. Het is en blijft toch ons eerste kindje. En zo is hij/zij toch nog een beetje bij ons.
Ik heb destijds ook het boek ‘ongekend verlies’ van Annemarie vd Meer gelezen. Het gaat over mk en strefte rond de geboorte. Ook bekende Nld die het meegemaakt hebben vertellen hun verhaal. Misschien heb je er wat aan?
@kantje hoe gaat het met jou? Ik hoop ook voor jou op een nieuwe start met een mooie gezonde baby :-*
@mamamarianne hoe gaat het met jou? Bijna eind mei. Je zult vast nerveus zijn. Sterkte :hug:
@louise en hoe gaat het met jou? Beginnen de zwangerschapskwaaltjes al te komen? Wanneer ga je bellen voor een afspraak?
Ik ben nog steeds niet ongi. Heb tot maandag nog af en toe een beetje rose/lichtbruin verlies gehad. Nu wit of doorzichtig slijm…niet extreem veel. Af en toe wat kwaaltjes (borsten, boeren/hikken, winderig, licht misselijk). Ben wel veel moe.
Heb geen test meer gedaan. Van de ene kant heb ik er een heel goed gevoel bij, maar heb ook de angst. Wat als die ene test vals was? Maar heb sinds jan weer een regelmatige cyclus en heb met ovutesten deze keer mijn ei gespot (21 april pos. ovutest).
Wil maandag weer een test doen. Als ik zwanger ben, dan moet de test nu vet posities zijn en zou ik al bijna 6 wkn zijn. Wil nu genieten van een weekendje weg met mijn schat…omdat het zondag onze trouwdag is
Lieve meiden allemaal een dikke vette :hug:
Kaatje :shock: … hoe hou je het vol om niet nog eens een test te doen?? Het klinkt op zich best positief wat je allemaal hebt.
Verder wil ik Marieke, Paula en Marielle nog een dikke :hug: geven.
@kantjeboord wrote:
JTB gefeliciteerd met je trouwdag!
fijn dat je dochter weer zo snel is opgeknapt. En op school heeft ze ook lekker afleiding. Welke klas zat ze ook alweer? 2e? v.o.?
Ik heb dat ook, van die punten van zo, nu maken we weer een nieuwe start, kan erg fijn zijn.
Ze zit in groep 6 van de basisschool nog!
Heb heerlijk lekkere dingen gehaald voor vanavond.
Moet zelf eerst korfballen nog
Hai
Jtb gefeliciteerd met je trouwdag hoeveel jaar precies?
Kaatje oh ik hoop het voor je meis, en dat alles ook goed mag blijven gaan.
Marieke hoe is het nu?
Dikke tut voor allemaal en een heel fijn weekend.
Jeetje Kaatje, wat spannend! idd, hoe hou je het vol om niet te testen?! :shock:
Met mij gaat het wel hoor, vandaag beetje mindere dag, vanmorgen naar de steenhouwer geweest om te kijken of het monumentje goed was. Was ook zo, maar wel weer confronterend om het nu helemaal af te zien met de naam van je dochter er op. a.s woensdag gaat ze het plaatsen.
@Jtb wrote:
@kantjeboord wrote:JTB gefeliciteerd met je trouwdag!
Ze zit in groep 6 van de basisschool nog!
Heb heerlijk lekkere dingen gehaald voor vanavond.
Moet zelf eerst korfballen nog
Oh, hahahaha, ik dacht dat ze al op de middelbare school zat! Groep 6 dus, ik heb er ook één in groep 6. ( en 8 en 2 HAVO)
Oh Kantje dat zijn idd altijd weer van die stapjes verder die pittig zijn.
Zijn jullie er woensdag ook bij als die geplaatst word?
Jazeker, dat wil ik graag, kan ik gelijk daarna de plantjes weer terugzetten en alles netjes maken. Ga dinsdag naar het tuincentrum om nieuwe plantjes te halen.
maak ook overal foto’s van. als het af is zal ik wel eens wat plaatsen.
Marielle, we zijn 11 jaar getrouwd
We doen e rverder niks aan hoor…heb wel voor ons 4wat lekkers gehaald
@kantjeboord wrote:
Jazeker, dat wil ik graag, kan ik gelijk daarna de plantjes weer terugzetten en alles netjes maken. Ga dinsdag naar het tuincentrum om nieuwe plantjes te halen.
maak ook overal foto’s van. als het af is zal ik wel eens wat plaatsen.
Ik vind het altijd zo fijn klinkt misschien heel stom, maar om ff daar te zijn geeft me rust die plek.
Oh Jtb dat is al een hele tijd ik heb de 2 jaar niet eens gehaald :lol: