@Jtb wrote:
Marielle, we zijn 11 jaar getrouwd
We doen e rverder niks aan hoor…heb wel voor ons 4wat lekkers gehaald
Feestje over 1.5 jaar?
@Jtb wrote:
Marielle, we zijn 11 jaar getrouwd
We doen e rverder niks aan hoor…heb wel voor ons 4wat lekkers gehaald
:-*
Klopt Marielle, kan er zo lekker nadenken bij haar plekje.
Wat een mooi grafje… :hug:
We gaan over 1,5 jaar met de meiden naar Disney ja… dus dan een feestje
Het is weer mis. Gistermiddag op onze trouwdag had ik wat donkerbruin bloedverlies. Ik wis meteen dat het mis was. Vanochtend ben ik het vruchtje verloren. Ik herkende het meteen.
Ik ben erg weer helemaal kapot van. Waarom? Weer dat verdriet en die onzekerheid. Waarom mogen wij gewoon geen kindje krijgen?
Heb verder niet echt krampen gehad. Pas vanochtend een beetje nadat ik het vruchtje verloren ben. Heb ook maar licht bloedverlies. Weet eigenlijk ook niet wat ik moet doen. Ha of gyn bellen? En is een nacontrole nu ook nodig?
Ach Kaatje, wat triest meis! :hug:
kan me zo goed voorstellen dat je denkt waarom lukt het nou niet. Je zou kunnen overwegen om er nu onderzoek naar te laten doen.
Maar eerst deze enorme teleurstelling maar weer verwerken.
Schrijf al je frustraties hier maar van je af hoor!
Ow kaatje…wat erg… :hug: :hug: :hug:
Natuurlijk ben je er helemaal stuk van…
Ik zou in jouw geval denk ik wel even de ha of de vk bellen. Even laten controleren of ook echt alles weg is.
Sterkte meis…al dekken die woorden de lading absoluut niet natuurlijk…
:-* :-* :-*
Ach Kaatje meis wat erg :hug: :hug: :hug:
Ik zou ook even je ha of vk bellen meis.
Heel veel sterkte :hug:
Ik moet morgen naar de gyn voor de nacontrole.
Ik vloei nog steeds, ene moment bijna niks, andere moment weer meer.
Van mij mag het nu wel ophouden, zo blijf je er ook elke keer aan herinnerd worden
Ben ook wat slapjes voor mijn doen, misschien toch wat laag ijzer door al dat gevloei. Morgen maar even vragen, ben ook nog steeds zo ontzettend moe.
Verder gaat het wel, verschilt van dag tot dag. Gisteren ging het weer even iets minder, was boos, verdrietig en weet ik veel wat nog meer. Was ook de sterfdag van mijn opa, dan zit ik vaak toch al niet echt lekker in mijn vel op die dag.
En verder kom ik op het moment de dag door door verliefd naar de kittens van onze Isis te kijken :inlove:
Ze heeft er 5. Twee zijn er afgelopen donderdag geboren en jaja, verrassing… afgelopen zaterdag lagen er nog 3 bij toen we na een dagje weg thuis kwamen :shock:
Ze doen het allemaal prima!!
Ah Kaatje wat sneu he gatverdarrie, ik zou wel naar een gyn toegaan gewoon puur omdat ik misschien zou willen weten waarom.
Hier nu weer ongesteld geworden mijn cyclus is dus weer perfect, 4 weken na de miskraam. Nou we gaan maar eens voorzichtig weer proberen.
ah, kaatje wat *** Waarom nou weer
@marielle wrote:
Hier nu weer ongesteld geworden mijn cyclus is dus weer perfect, 4 weken na de miskraam. Nou we gaan maar eens voorzichtig weer proberen.
@kantjeboord wrote:
@marielle wrote:
Hee Marielle, dat is keurig op tijd! Wel fijn dat je lijf weer zo snel doet wat het moet doen. Heb je nog ovu testen gebruikt of zo?
Oh ja, wel eens van gehoord van die speekseltest. Heb hem alleen niet.
Voor de rest gooi ik ook alles in de “strijd” :mrgreen:
Kaatje :hug: :hug:
voor de rest even erg druk hier, donderdag moeten de plinten geschilderd zijn en de kamer voor de rest helemaal schoon en leeg
Dan gaat mijn mams de slaapkamer behangen :dance: :dance: :dance:
:-* :-* :-* :-* :-*
Vanochtend het zkh gebeld. Volgende wk don heb ik een afspraak bij dezelfde gyn als de vorige keer voor nacontrole. Daar ben ik wel blij om. Nu de 2e mk een feit is, ga ik toch wel nadenken of er iets mis met mij of mijn man is. Wil dit ook bespreken met de gyn.
Verder gaat het oke. Af en toe wat stolsels en krampjes. Het is allemaal zo dubbel. Het is allemaal K, maar ben toch blij dat ik redelijk snel weer zwanger ben geworden. En dat ik het :: heb kunnen opvangen. Dit :: gaan we ook begraven op dezelfde plek.
Voor iedereen een dikke :hug: . En Marieke succes vandaag bij de gyn. Ben benieuwd…sterkte meid. Het is ook zo’n dubbel moment om een echo te moeten laten of alles schoon is
Kaatje, ik snap hoe je je voelt meid. Had hier dezelfde gevoelens nu na de derde miskraam. Maar ik merk wel naarmate je het de tijd gunt je er wellicht ook anders over gaat denken. Ik begin hier tenminste weer om te turnen naar nog een keer proberen.
Trouwens vanmorgen nog een keer een zwangerschapstest gedaan, 11 dagen na de miskraam en die gaf nog hartstikke positief aan! :evil: Bah, had echt gehoopt tegen het weekend of zo met de ovu testen te kunnen gaan beginnen. Dat kan ik dan nog wel even vergeten. Ook vloei ik ineens weer wat meer, gisteren zelfs weer een stolsels verloren. Dacht dat ik het gehad had…
Vanmorgen naar de gyn geweest.
Ik ben nog niet schoon helaas
Er zit nog een stuk weefsel van 1 bij 5 cm.
Volgens de gyn te groot.
Het is niks van het kindje, het is puur weefsel wat met de innesteling/zwangerschap te maken heeft.
Curretage staat voor dinsdag 11 uur gepland.
Er bestaat een kans dat het eventueel nog zelf loskomt, dan gaat de curretage niet door.
Maandag naar de anesthesist.
Toch weer even een klap, had dit niet meer verwacht namelijk
Kaatje ik ben ook heel blij voor je dat je jullie kleintje op hebt kunnen vangen. Daar ben ik ook nog steeds heel dankbaar voor. Hij ligt bij ons in de tuin op een mooi plekje.
Dikke knuf voor jou :hug:
Kantje hoe kan dat nou? Je was toch schoon volgens die gyn?
En dan ook nog zo’n vet positieve test, word je ook niet echt vrolijk van :hug:
Nee werd ook niet volijk van die test, maar de gyn had de vorige keer gezegd dat het wel tot 14 dagen kon duren.
en stolsels, ja ach, als er nog een bloedvaatje sijpelt en het hoopt zich op komt het er als stolsel uit denk ik.
Maar moet vrijdag toch heen en met jouw verhaal in mijn achterhoofd, is het denk ik voor hem een kleine moeite om bij mij ook even te kijken. Heb toch niet al te veel vertrouwen in de andere gyn. ( die mij dus steeds te oud vond) Heb ondertussen al heel wat mensen van mijn leeftijd gesproken die zwanger zijn of net bevallen. Waaronder mijn vk, heeft een 2-ling gekregen. :inlove:
Marieke wat balen zeg. Kan me voorstellen dat het weer een klap is. Hoop dat het nog snel vanzelf komt. Sterkte en een extra dikke :hug:
Fijn dat je ook een herdenkplekje hebt. Het geeft me nog steeds steun. Ons eerste kleintje hebben we bij het graf van mijn vader begraven. Daar komt ook dit kleintje. Zijn ze allemaal samen en het geeft mij het gevoel dat mijn vader voor ze zorgt.
Kantje balen van die positieve test. Ik teste de vorige keer 14 dgn er na nog licht positief. Het bloeden stopte na ruim 1 wk en 2 wkn erna kreeg ik weer wat bruinverlies 1 wk lang. Ongeveer 3 wkn daarna volgende de 1e ongi. En die was heftig met veel stolsels. De cyclus daarna hetzelfde. Ben toen teunisbloemolie gaan slikken en had daarna weer een regelmatige cyclus.
Wat een nare gyn om te zeggen dat je te oud bent. Daar zit je toch niet op te wachten…laten ze je maar helpen en steunen. Toch? Maar by the way hoe oud ben je dan…als ik het vragen mag :mrgreen:
Hebben jullie ook zo’n lage rugpijn en spierpijn in de bovenbenen? Had he de vorige keer ook.
Dikke :hug: voor iedereen.
marieke even een dikke knuffel voor jou
wat vervelend dat alles nog niet weg is…!!!
hopelijk komt het nog deze week en hoef je voor een curetage.
:hug: :hug: :hug: