Hier een nieuw deeltje geopend, hopelijk mogen we allemaal snel zwanger worden en blijven!!!
hoop dat het gelukt is, is namelijk de eerste keer dat ik een topic open.
Helemaal goed gegaan dus dat openen :thumbup:
Dames mbt het sluiten van een topic;
inderdaad even een pb sturen naar een modie/admin met verzoek van slotje.
En het liefst met de link, is minder zoeken. :mrgreen:
Bvd !!
En succes allemaal !!
Meldt! Idd, is het handig om de link van het nieuwe topic in het laatste berichtje van het oude neer te zetten, dan zoek je niet zo erg!
Hoi,
gekke vraag misschien, zit nog niet zo lang op het forum, maar waar staat MA voor? MK is miskraam toch?
Groetjes, Maria
MA staat voor Missed Abortion. Dan is het vruchtje wel al overleden, maar komt niet vanzelf af.
Hallo allemaal
ook ik meld me hier!
Jolanda, heb je blog gelezen! Heftig verhaal hoor, voor jullie allemaal. :hug:
Hoop dat ze goed nieuws krijgt vrijdag en dat ze de herstel operatie kunnen gaan uitvoeren.
Goh, wat een blindedarmontsteking allemaal kan veroorzaken he? :think:
ja kantjeboord
Zezeggen, ach is maar blinde darm ontsteking
maar alleen als het meteen goed gaat en niet geknapt is
In Groningen zeiden ze… je mag blij zijn als het meteen goed is.
Joehoe een nieuw deel…we gaan net zo lang door dat ieder bevallen is van een gezonde zoon of dochter!
Jolanda, heb net ook je blog gelezen. Wat heftig zeg. Ik hoop dat jullie ‘bikkel’ snel mag herstellen. Hoop dat jullie vrijdag goed nieuws krijgen te horen.
By the way ik verlies niks meer. Was maar 1x een beetje. Erg vreemd…wat het geweest moet zijn??? Wellicht een restje. Gister lichtstreepje op ovutest dus ei moet er nog aankomen…deze x dus later dan normaal. We zien wel.
Zonnige dag allemaal :hug:
ik meld me ook ff bij dit topic… jeetje, wist niet eens dat er een nieuwe geopend was al spannend… deze maand ovu-testen ben benieuwd hoe dat gaat werken zeg. Donderdag eerste poging aangezien in niet weet wanneer ik moet gaan ovuleren…en maar dat het deze maand weer een vruchtbare maand word…!
groetjes,
Louise
@kantjeboord wrote:
MA staat voor Missed Abortion. Dan is het vruchtje wel al overleden, maar komt niet vanzelf af.
ik heb het altijd over mk’s maar officieel gezien heb ik dus 2 mk’s en 2 ma’s gehad?
ben beetje niet wakker vandaag :lol:
Wens jullie een fijne dag toe
En hebben jullie ook al iets te horen gekregen wanneer het stoma weer verwijder mag worden?
heb zelf ook begrepen dat een MA is wanneer je op een echo pas ziet dat een kindje al overleden is, maar er dus nog wel zit… dus als je 10 weken een echo hebt en het kindje met 6,5 week gestopt is met groeien bijv. ( zoals helaas in ons geval )
@kantjeboord wrote:
En hebben jullie ook al iets te horen gekregen wanneer het stoma weer verwijder mag worden?
Nee, vrijdag moet ze naar de chirurg
Ook dit systeem werkt nog niet goed
Weer lekkage vanavond
Meisje is zo van slag dan
oooooooooo ik gooi ze even het bed in :mrgreen:
Oh ja, het is nog geen vrijdag! Sorry, ben een beetje in de war door de nachtdienst.
Enne, kan je geen vaseline langs de plakrand smeren? dus eers plak er op en dan vaseline er langs, dan lekt het misschien minder?
We hebben een soort pleister… die is zo dus als papier.
Maar goed… even aanmodderen
wel dankje voor je tip :thumbup:
hoi allemaal… zijn er mensen die bekend zijn met OVU-testen? deze maand voor het eerst mee begonnen, gister dus niets ( tja, als ik hem tegen het licht hield een hele lichte streep ) vandaag dus een iets duidelijkere streep… Begrijp ik hieruit dat de ovulatie er wel aan zit te komen? want het bouwt op begreep ik en als de streep net zo donker was als de test streep ( of donkerder ) dan komt de ovulatie binnen 48 uur… Jee, gedoe nog zeg die tests… wil alleen wel graag weten wanneer ik ovuleer nu, omdat mijn cyclus zo wisselt…
we oefenen verder gewoon door om de 2 dagen, kan geen kwaad lijkt mij, ook als ik nog niet ovuleer. dan liggen er tenminste wat zaadjes op de wacht ( klinkt zo klinisch allemaal he? :? gelukkig zie ik het niet zo klinisch en hebben we ook nog wel wat lol aan het oefenen :lol: )
naja, tot snel weer. succes met klussen allemaal daar!
groetjes,
Louise
Jolanda veel sterke morgen in het zkhuis met je dochter.
Aankomende week zullen jullie niet veel van me horen. Ga heerlijk een weekje op vakantie. Even tot rust komen…en een goede afsluiter van deze vervelende maand…zou nu mama zijn.
Allemaal alvast een goed en zonnig weekend :hug: