MamaMarianne goed dat je gal hebt gespuugd…lucht altijd op. Beterschap voor je meisje. Zo herkenbaar die mannen
Louise dus jij ook matcare test. Vorige wk zat heel licht streepje en afgelopen dond toch een duidelijk streep die wel lichter is dan de controlestreep.
Ik wil het nog even afwachten tot na het weekend. Ben bang voor negatieve test, maar ook bang wat dit is…ben bang voor mk.
Gisteravond weer een klein beetje lichtbruin/orange waterig spul bij afvegen. Heb geen krampen.
Probeer mijn gedachten maar op andere dingen te richten. Als ik zwanger ben, dan is het mooi meegenomen. Aan het andere wil ik nog maar even niet denken.
Marieke en Kantje hoe gaat het met jullie? Dikke :hug:
JayDee wat een mooi symbool die armband. Denk dat je er vanzelf wel een keer tegen aanloopt. Ik heb destijds een mooie vlinder gekocht die nu op onze slaapkamer hangt. Ik liep daar een x bij toeval tegen aan en mijn gevoel vertelde dit te moeten kopen.
Nou hier ook weer het nodige meegemaakt, wanneer houdt het nu eens op. Ben er zo klaar mee.
Nou goed ik ben er dus weer hoiiiiiiiiii, ik zat gisterochtend lekker achter mijn lapje en ineens au maag, dacht dat ik moest poepen maar nee werd alleen maar erger. Dus ik op de bank proberen te liggen gelijk Q ik ook liggen mama nee lieverd mama au buik ja ik gebruik au . Goed weer naar de wc kon het niet meer vinden zo’npijn had ik viel ik flauw op de pot met Qkeltje erbij die mij gelukkig aan de haren trok, toen ik weer wat bij was ik zeggen pak mama haar telefoon en ja hoor daar kwam die pop met mijn telefoon, snel Marco gebeld je moet nu komen het gaat niet goed hier. Dus die kwam en in de tussentijd zakte mijn pijn weer af, maar goed Marco was nog maar net binnen en ja hoor weer een aanval oh wat een pijn niet normaal ik kon het niet hebben kon de haren wel uit mijn kop trekken van de pijn, ging weer uit de tijd. Co gelijk opvang voor Quillan geregeld mijn ouders, en de dokter gebeld kon ik gelijk terecht dus met zijn allen in de auto naar de huisarts.
Waar ik weer een aanval kreeg nog heftiger dit keer, hij kon niks niet eens onderzoeken dus ik kreeg een spuit diclofenac en een spuit morfine, deze viel heel raar in combi met de pijn.
Ging totaal out niet echt fijn om mee te maken, ambu gebeld die kwam en ja hoor Quillan helemaal onder de indruk huilen omdat ik zo moest huilen, maar goed de amub maakte een hoop goed.
Op naar de eerste hulp waar ik een draak van een arts kreeg echt wat een .ut mens, nou ja bloed afnemen ik was zo stoned als een garnaal ging zo niet goed met me, kreeg onder temp spugen, rillingen en hyperventileren ik was zo bang dat ik in de pijn bleef en dat ik dood zou gaan. Gelukkig kwamen toen mijn ouders die Q meenamen en mijn mama bleef met Co, de arts wilde geen echo maken omdat ik te dik was volgens haar en ze het toch dan niet goed kon zien nou vraag ik u doe ff normaal muts.
Ze wilde me naar huis sturen zelfs, goddank was er een broeder die heel alert was en zei dat dit niet kon en dat ik moest blijven, dus gelukkig ik bleef was er zelf totaal niet bij meer op dat moment viel steeds weg van de pijn.
Na een hele zware pijnstilling zakte gelukkig eindelijk de pijn wat weg, opluchting hoor kan ik je vertellen.
Maar goed naar de kamer waar ik lekker alleen lag, en hele lieve zusters om me heen had en Cootje die bezorgd was en mama en papa en Q.
Mijn ouders namen Q mee en Co ging naar huis ik ging koesen, s avonds is hij nog ff geweest maar ik voelde me niet echt goed nog.
Wel aardig geslapen vannacht hazeslaapjes maar wel uitgerust.
Toen wachten op de chirurg ik was nog steeds nuchter ivm een evt. operatie, dus ik had hongerrrrrrrrrrrrrr.
Chirurg kwam mijn angsten verteld ik was namelijk zo bang dat mijn maag lekte, dus hij gelijk dan maken we toch een echo kan dat wel zei ik, ik ben toch te dik wie zegt dat zei hij nou die arts van ehbo nou echt niet ik moet haar toch nog spreken zei hij want je status heeft ze verkeerd gemaakt stond maagband ipv sleeve nou dit is een grote fout zei hij want de behandeling is totaal anders.
Maar gelukkig geen lekkage dus, wel een steen zag hij nu moet ik maandag weer naar de rontgen naar de radioloog die me verder nakijkt, en dan naar de chirurg en dan horen we wel hoe en wat ze gaan doen operatie of iets anders.
Ben blij om weer thuis te zijn was wel heel wat weer, ben zo klaar met deze maanden echt bah kan niet veel meer hebbe nu kan ik je wel vertellen.
Ga rustig aandoen niet werken volgende week, alleen maar relaxen
Dames die zwanger gefeliciteerd het is jullie zo gegund.
Marieke en Kantje hoe is het nu?
Wow Marielle, wat een verhaal! :shock:
En wat een muts van een poortarts had je op de SEH! Te dik! Dat maakt niets uit, stellen ze de apparatuur gewoon bij hoor!
Vervelend van die steen. zit die dan nu in je maag of bij je galblaas? De pijn die jij omschreef klonk me in de oren als koliekpijn.
Nou ja, hoe dan ook ik hoop dat je er snel vanaf bent. Je hebt idd wel genoeg achter je kiezen ondertussen.
Even kleine update:
Hier gaat het wel goed, heb lekker uitgebreid gedouched vanmorgen. Want je wordt er niet frisser op na een beddagje. :sick:
Voel me redelijk, wel duizelig, maar hoorde net van Marieke dat dat een bijwerking van de medicijnen kan zijn.
Vloeien valt mee, echt niet meer dan tijdens een gewone menstruatie. Buik is nog wel gevoelig, verwacht ook nog wel wat stolsels, die had ik de vorige keer ook maar nu nog niet gezien. En tijdens een normale menstruatie heb ik die ook.
Studder wat in huis. De kinderen zijn allemaal naar sportwedstrijden vandaag, Mannetje is met de meiden mee naar de sporthal.
Kreeg wel een grote bos bloemen van hem bezorgd vanmorgen! :inlove:
Ga oz een wasje ophangen en dan even boodschappen doen. Heb ik nog puf over ga ik plantjes halen voor de tuin, anders morgen maar.
Tuinieren is voor mij altijd een goede afleiding als er iets naars is gebeurd. Kan je lekker je gedachte laten gaan.
Vanavond gaan we het kindje begraven in het grafje van Ninte*. Dit wilde ik niet overdag doen omdat er dan best veel mensen lopen. Denk nl ook dat het helemaal niet mag. :silenced:
Nou ja, weet het plekje al, rechts boven op haar plekje, over een maand of zo wordt haar monumentje geplaatst en op die plek komt een kei die we uit Oostenrijk hebben meegenomen. dus dan komt niemand er ooit achter dat we er stiekum nog een doosje bij hebben begraven.
@kaatje1 wrote:
MamaMarianne goed dat je gal hebt gespuugd…lucht altijd op. Beterschap voor je meisje. Zo herkenbaar die mannen
Tnx :-* en mannen :roll:
Marielle wat een verhaal :shock: :shock:
Kantjeboord :hug: :hug: :hug:
:-* :-*
Mijn man en ik hebben zojuist ons “boontje” begraven bij Ninte*.
Menn, heb daar wel even flink zitten janken weer. Loop je weer met een klein kistje op de begraafplaats om een kindje van jezelf te begraven.
't Was natuurlijk nog wel ieniemieni, maar toch…
Schoot helemaal vol toen mijn man zei bij het weglopen: “Dag babies!”
@kantjeboord wrote:
Mijn man en ik hebben zojuist ons “boontje” begraven bij Ninte*.
Menn, heb daar wel even flink zitten janken weer. Loop je weer met een klein kistje op de begraafplaats om een kindje van jezelf te begraven.
't Was natuurlijk nog wel ieniemieni, maar toch…
Schoot helemaal vol toen mijn man zei bij het weglopen: “Dag babies!”
Ach meis toch :hug: het is ook allemaal zo oneerlijk.
kantjeboord :-* :hug:
Oh kantje toch :hug: :hug:
Mijn vriend is nu zijn andere 2 dochters terug naar hun moeder brengen, Nathalie ligt op bed en zodra hij terug is gaan wij ons kleintje in de tuin begraven. Hij staat nu in zijn doosje op tafel, bij een foto van mijn mama en een kaarsje erbij.
Had me deze dag zo anders voorgesteld. Eerste moederdag sinds mama’s overlijden en dan ook nog dat kleine frumke begraven.
marieke, heel veel sterkte :hug: :hug: :-*
ow, marieke en kantjeboord… :hug:
@Marieke_5000 wrote:
Oh kantje toch :hug: :hug:
Mijn vriend is nu zijn andere 2 dochters terug naar hun moeder brengen, Nathalie ligt op bed en zodra hij terug is gaan wij ons kleintje in de tuin begraven. Hij staat nu in zijn doosje op tafel, bij een foto van mijn mama en een kaarsje erbij.
Had me deze dag zo anders voorgesteld. Eerste moederdag sinds mama’s overlijden en dan ook nog dat kleine frumke begraven.
Had je het idee dat het een jongetje was Marieke?
Mooi zoals je het doet. Tja, vreemde moederdag idd. Was blij met wat de kinderen voor me gemaakt hadden, maar toch miste er iets. Ben ook nog een keer extra bij Ninte langsgeweest. had een mooi gedichtje uitgeprint en bij haar neergelegd. 't Was druk op de begraafplaats, ben er niet zo lang geweest. Wil niet huilen waar iedereen bij is.
marieke en kantje :hug:
@JayDee wrote:
marieke en kantje :hug:
Hoe is het met jou meis? Ook erg dubbel allemaal zeker vandaag? :hug:
@kantjeboord wrote:
@JayDee wrote:marieke en kantje :hug:
Hoe is het met jou meis? Ook erg dubbel allemaal zeker vandaag? :hug:
gaat wel
ben maar niet bij m’n schoonmoeder geweest toen de rest van de familie er was. zo’n drukte had ik geen zin in…
flinke huilbui gehad vanmorgen en toen ging het wel weer.
slaap nog al slecht en hub ook. hopelijk vanavond zo moe dat ik wel snel in slaap val.
ik slaap altijd op m’n buik maar dat is nu gewoon niet te doen. dan voel ik steeds m’n buikje
Misschien maar gewoon voor een keer een goed glas wijn nemen?
och meisjes… :hug: :hug: :hug:
Met Nathalie gaat het nu redelijk goed
Misschien komt ze morgen al thuis
Operatie was binnen een uur klaar
Ging goed
Tot gistermiddag
Veel pijn, spugen etc… buik die opzette dus we waren bang
Maar… het is allemaal goed nu.
Ze plast, poept zelfs al… dat is heel snel
Dus hopelijk mag ze morgen naar huis
:hug: voor ieder die hem wil
Voor iedereen een knuf, die het kan gebruiken! :hug:
@Jtb wrote:
och meisjes… :hug: :hug: :hug:
Ging goed
Tot gistermiddag
Wat fijn voor haar dat ze nu eindelijk van haar stoma af is. Nu duimen dat het heel voorspoedig herstelt allemaal.
Tjongejonge, en dat voor een OK die met 20 minuten klaar kan zijn. Wat een nasleep.
@kantjeboord wrote:
@Jtb wrote:och meisjes… :hug: :hug: :hug:
Ging goed
Tot gistermiddag
Wat fijn voor haar dat ze nu eindelijk van haar stoma af is. Nu duimen dat het heel voorspoedig herstelt allemaal.
Tjongejonge, en dat voor een OK die met 20 minuten klaar kan zijn. Wat een nasleep.
Klopt, al zeggen ze hier…je mag blij zijn als het meteen goed gaat zo’n blinde darm onsteking operatie.
Ik hoop dat ik haar vandaag meemag nemen naar huis