ik heb een witte sliert slijm dus vanavond word er hier geklust hihi.
Veel plezier lotte! :inlove:
Rhi wat super dat je deze week nog mee gaat in het overleg en je dus weer dichterbij komt :inlove: maar pff april dat klinkt nog best ver weg :oops:
Debke :hug: :-* lekker genieten! :-
Bianca spannend nog 2,5 uur laat je even weten (en showen!) hoe het was :inlove: :-
Spannend Rhi!!! Als ik jou hoor dan vind ik dat wij niet mogen klagen over de wachtweken…
Debke fijn dat het weg is!!!
@Sjimmy wrote:
Spannend Rhi!!! Als ik jou hoor dan vind ik dat wij niet mogen klagen over de wachtweken…
inderdaad :oops: :oops:
Lotte Succes!!!
Ik probeer er deze maand wat minder mee bezig te zijn. Ik weet ook niet eens exact op welke CD ik zit… Wel dat we ruim rond en op volgend weekend ons best meoten doen. Maar verder zien we het wel. Ik moet er even wat meer afstand van nemen. Er is geen man overboord als het nog een paar maandjes duurt… (zegt zij wiens gevoel iets compleet anders zegt).
Lotte, :thumbup:
Debke, goed dat het we is
Rhiannon, ik mee
Lotte veel plezier (en succes :lol: )!
Bian hoop dat je zo iets heeeel moois kunt komen spammen!
Jane het klinkt wel ver weg april, maar dat is het zo. Tussendoor zitten we natuurlijk niet te nixen :lol: veel reizen met die kleine man maakt het iig wel leuk want hij geniet van treinen! Enneuh wachtweken (hoe je daar ook terechtkomt) zijn bagger. Zo moeilijk om door te komen. Dus ik ga Sjimmy’s tactiek geloof ik ook volgen. Al kan ik niet zeggen dat ik niet weet waar ik ong zit qua cyclus 8) maar ik ga bv geen test kopen en probeer zelfs te wachten tot ik ene week ‘overtijd’ ben. Alles tussen TP en test ga ik euhm op vakantie? :shifty: :liar: Dus klagen is heeeeel gezond vooral voor je geest we snappen hier allemaal wel hoe stressvol dat is. Net als pril zwanger zijn.
Wat fijn Rhi, gaat “de molen” in ieder geval weer van start! Kun je fijn weer verder met je “zelfmishandeling”
Sjimmy, goeie tactiek! Al is het makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik hoop voor je dat je geduld niet te erg op de proef gesteld wordt! :-*
Bianca, nog heel effies meis! Komt goed!
Lotte, enjoy! :mrgreen:
pfff bianca waar blijf je :shifty:
ik ben niet ongeduldig :liar: :mrgreen: :lol:
Volgens mij is Bianca meteen aan het shoppen geslagen :lol:
Ik ben ook benieuwd!
:naughty: dat kan niet he, wij zitten hier in spanning
Ik hoop dat zei inderdaad aan het shoppen is :mrgreen:
Nou Jane…dit schreef ze eerder vandaag bij de okt. mama’s…Dus ik denk dat er een kans is dat wij echt nog ff geduld moeten hebben.
@bianca&? wrote:
pff de tijd gaat nu ineens hard :shifty:
als de echo goed was koop ik iets leuk het kan altijd nog mis gaan dat weet ik maar mag best de 2e goede echo vieren toch?
Maar dat geeft niet! Kan ze straks meteen ook haar eerste aankoop showen!
dat had ik inderdaad al gelezen :mrgreen:
hooop dat het ook zo is :inlove:
Check oktoberbermama’s! :dance: :dance: :dance:
WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wat geweldig!! :inlove: :inlove: :dance: :dance: :dance:
Bianca gefeliciteerd met je 2e goede echo!! :inlove: :-*
dank jullie wel :inlove:
ben helemaal hyper dit kindje gaat er komen ik voel het :dance:
:dance: :dance: :thumbup: :dance: :dance:
Bianca, super nieuws!! :inlove: :dance:
Bianca!! :dance: :dance:
Super Bianca, gefeliciteerd!! :-* :dance: