GEFELICITEERD!!!
dank jullie wel mijn duimen draaien volop voor jullie
ik ga slapen ben kapot van alle spanningen van vandaag
Heb je nog tips gekregen om je misselijkheid wat te verminderen?
Yessss Bian!! :inlove:
rihannon ik wist niet dat je al zoveel miskramen hebt gehad joh!! pffffffff wat vervelend zeg!! en dat het eeen mishandeling voor je lichaam is dat klopt. ik heb 3 weken geleden mijn 3de mk gehad en ik merk dat mijn weerstand ver te zoeken is.
Lotte, dat merkte ik inderdaad ook… :hug:
Debke, hoe gaat het nu :-* ?
Bianca, al uitgestuiterd :mrgreen: :inlove: ?
Paula, ik heb nagerekend…nog maar 4 nachtjes :shock: :inlove: :thumbup: !
Gaat het allemaal nog???
Hier gaat het goed hoor Mayo!
Geen “gedoe” meer gehad en het is rustig in het buikie. Dat maakt het makkelijker om even op te houden met piekeren he… Verder heb ik het ook gewoon druk nu, dat scheelt ook
Wat weerstand betreft…Ik heb toen gewoon van die zwangerschapsmultivitaminen doorgeslikt. Dat hielp mij wel. Of in ieder geval…ik heb geen echte heftige weerstandsdip gehad. Kan natuurlijk niet met zekerheid zeggen dat het aan die multivits ligt…
@mayo28 wrote:
Paula, ik heb nagerekend…nog maar 4 nachtjes :shock: :inlove: :thumbup: !
Gaat het allemaal nog???
Durf het bijna niet te zeggen, maar ik heb al bijna een week de hele dag en nacht harde buiken, doodvermoeiend, maar toch geniet ik nog van die allerlaatste keren dat ik beweging voel in mijn buik! :inlove:
Dan nemen we de kwaaltjes maar even voor lief.
Ow…da’s niet fijn Paula…Nou ja, wel fijn dat je al die beweging nog voelt natuurlijk, maar niet fijn dat je niet meer zo aan rust toekomt. Ben benieuwd of je het uberhaupt wel gaat redden dan tot 1 maart (1 maart is het toch???). Geniet nog maar even van die laatste dikke-buik-dagen!
God ja, dat is zoooo vermoeiend :silenced: …maar die bewegingen (en karatetrappen ) zijn zoooo heerlijk :inlove:
Probeer nog lekker een paar dagen van je toeter (pokkel noemde ik 't altijd :mrgreen: ) te genieten :-
Debke, goed zo meis! beebje blijft lekker zitten! :-
@kantjeboord wrote:
Heb je nog tips gekregen om je misselijkheid wat te verminderen?
gember tabletten die heb ik dus online besteld en hopen
ja heerlijk he dames :inlove: dat getrappel kan niet wachten tot ik het weer ga voelen.
en voor mij ook echt de laatste hoor ik wil graag meer kids maar dan moeten we verhuizen en ik kan niet nog eens zo ziek zijn en dan met 2 kids die rondlopen dus helaas
Lotte net als Debke slik ik ook extra vitaminen hoor. Soms is het net dat zetje wat je lijf nodig heeft om er doorheen te komen. Ben deze keer na de miskraam alleen maar wat extra verkouden geweest. :thumbup: Ik gebruik dan overigens na de miskraam wel de extra sterke vitaminen. (niet zomaar dubbele dosis gaan slikken want daar zitten van sommige dingen weer teveel in!)
Oooh getrappel, heeeerlijk zolang je er geen blauwe plekken van overhoud :mrgreen: Harde buiken is wel wat belabberder maar ja ik kreeg ze alleen heeeeel kort voor de bevalling en bij Bregtje* zelfs maar 1 keer gehad. Zeg maar dat je zo’n voetbalbuik hebt. Dus bij een hele week kan ik me niet eens een voorstelling maken. :shifty:
Debke hoe is het gegaan met de workshop (was toch afgelopen weekend of vergis ik me een heel weekend?)?
Ik was na de operatie juist gestopt met die zwangerschapsvitaminen :think: …ben sinds de ongi weer begonnen.
Naja, ik ben in deze tijd van het jaar zoiezo nooit superfit…en nu is het gewoon een beetje erger.
Ik vond het getrappel ook altijd heerlijk, totdat ik een gekneusde rib had . Maar toch, heb er heerlijk van genoten…IK WIL WEER!
Rhiannon, wist ook niet dat je zoveel mk gehad hebt
Lotte, ik had er nog niet bij nagedacht dat de weerstand minder kon zijn na de mk… heb wel altijd een nekblokkage bv erna… maar zal dan meer van de stress zijn…
Moet woensdag terug voor bloed te laten trekken, om de stollingsstoornis te laten bevestigen… zomaar eventjes vijf weken moeten wachten :roll: …
Weet eigenlijk niet of ik in het juiste topic zit aangezien we (vooral mijn man) er nog niet zeker van zijn dat we terug zwanger willen worden :?
Vicky
@Rhiannon wrote:
Debke hoe is het gegaan met de workshop (was toch afgelopen weekend of vergis ik me een heel weekend?)?
Yup…je vergist je een heel weekend! :mrgreen: Nu druk aan de voorbereidingen bezig. Er komen heule gezellige meiden zaterdag dus dat gaat vast leuk worden!
Vicky… :hug: :hug: :hug: Ik weet wel zo’n beetje hoe je je voelt denk ik…Daar is hier ook sprake van geweest kort na de ma. Was niet fijn… Maarre…goed zit je hier best hoor! Toch meiden?
Ik heb na de MK een enorme gezondheidsdip gehad en ben nog steeds niet terug helaas Allemaal stressgerelateerde klachten.
Mayo een potje zwangerschapsvitamientjes kan ook wel erg confronterend zijn. Gewoon een buisje el cheapootjes van een drogist en gek genoeg helpt het echt voor meer dan alleen je weerstand ook je nachtrust etc helpt het heb ik gemerkt. :thumbup:
Vicky tuurlijk zit je hier (helaas) goed hoor! Mannen zijn nu eenmaal van de ‘nuchtere soort’ meestal. Bij hun komt de gedachte vaak al snel op; geen nieuwe zwangerschap = geen nieuwe miskraam. Je kunt altijd even polsen of het misschien zoiets is wat speelt? Zeker als je voor jezelf bv weet dat je niet alleen een nieuwe zwangerschap met spanningen aankunt maar ook het aankunt als het wel mis zou lopen. Voor mij vond ik dat altijd wel een beetje een ijkpunt of ik weer zou willen starten en mijn man snapt mij daar ook in en laat die keuze op deze manier ook aan mij. En geeft ook wel aan als hij denkt dat ik er nog niet klaar voor ben.
Ah Debke dus heeeel druk idd! :mrgreen: Wel heel erg leuke drukte :dance: klinkt iig heel gezellig. Het enige wat mij ervan weerhoudt om taarten te gaan bakken is dat ik het dan ook op moet eten. :lol: Dan is het in workshopvorm wel leuker want dan zijn er ook genoeg mensen om mee te eten. :lol: Veel plezier!
Het waren overigens 9 zwangerschappen hoor. 2 voldragen en van de andere 7 waren er 5 die eigenlijk al een dag of 2 na de positieve test misgegaan. Klinkt stom maar gek genoeg kwamen die niet zo heel heftig aan dus misschien dat het daarom ook voor mij niet als zo veel voelt. Al had ik bij de laatste wel aardig wat moeite. Alsof ik in mijn uppie (en qua miskramen samen met jullie hier) de statistieken voor succes na IVF en cryo’s en de statistieken voor de miskramen aan het hooghouden ben/was.
Vandaag trouwens wel weer goed bezig geweest. Mijn moeder was hier en we zijn de stad in geweest. Niet eens giga veel geld uitgegeven (gelukkig) maar wel erg leuk geslaagd. Voor Casper een pleur nieuwe kleertjes (deels gekregen van mijn moeder) en voor mezelf heerlijk simpel een witte blouse (ha die zijn soms best nog lastig te vinden!) met een leuke blauw wit gestreepte heerlijke voorjaarstrui! Nu nog dat voorjaar en dan voel ik me ws helemaal lekkerder in mijn vel.
@Jane_S wrote:
het leukste is, manlief weet het niet eens :lol:
Ik dacht doe eens een verrassing, als hij er van de week om vraagt (wat hij vast gaat doen) is het voor hem minder lang wachten
Mijn eisprong is ook wel erg vroeg, mocht die vandaag zijn (cyclusdag 12), dus kan me voorstellen dat hij het nog niet verwacht :mrgreen:
Moest nog steeds terug komen op bovenstaand :oops:
Manlief was blijkbaar goed in tellen :doh: :lol: :lol: en wis dus verdomd goed dat ik rond mijn ei zat, vooral gezien het feit ik ineens vaker wilde :oops: :lol: :lol:
Dus manlief wist ervan , en was er dus ook meer mee bezig dan ik denk :inlove: :lol:
Hoe is het met jullie? :-*