Jij hetzelfde Marieke! :hug: :-*
De krampen waren daarna direct weg. Heb mijn volledige verhaal zojuist bij cycotec geschreven. Sterkte Kantje en Marieke :hug:
Lieve Marieke en Paula, heel veel sterkte :hug:
Marielle voor Luna* een :kaars: en voor jou :hug:
Marieke en Paula heel veel sterkte en een :hug:
breek even in… en misschien blijf ik wel hangen…
Marieke en Paula heel veel sterkte!!!
Marieke ook heel veel sterkte voor zondag.
je eerste moederdag zonder je mama :hug: :hug:
JD lief van je en ja moederdag was al beladen dit jaar maar nu nog wat meer
En gatsie ik had zo gehoopt jou hier niet te zien :hug:
J.annie, voor jou ook een dikke :hug: . Las dat het bij jullie om een 2-ling ging.
Heel veel sterkte meiden, we weten hier helaas allemaal hoe jullie je voelen :hug: :hug:
kon het niet laten en ben natuurlijk heel vroeg… ( normaal is cyclus dus 4+2 ) maar als jullie dit zien, zien jullie dan hetzelfde als ik of word ik paranoide?
Ik zie idd 2 streepjes…gefeliciteerd meis.
Vandaag hier DE dag van de operatie
Wat hebben we de dagen geteld
ik laat zsm weten hoe het gaat
liefs en allemaal een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: van mij
Hai gister een mooie dag met een lach en een traan maar zo hoort het.
Marieke en Kantje ik heb gelukkig geen last of bijna geen last van krampen gehad, en was het ook kwijt na de pillen.
Oh Mlk gefeliciteerd voorzichtig gaaf he.
Jtb sterkte vandaag.
JayDee ook ‘welkom’ hier. Wat een K week zeg. Ik wens je ook heel veel sterkte. :hug:
Maar misschien dus ook nog goed nieuws deze week. Gefeliciteerd Louise. Mag ik vragen met welke test je getest hebt?
Mijn lichaam heeft me weer goed voor de gek gehouden. Ik heb nergens last van. Wel sinds een aantal dagen een brok in mijn keel en erg moe…en een aantal dagen overtijd. Heb dus gisterochtend een test gedaan (matcare) en kreeg ook zo’n lichte streep als jij. Helaas vanochtend wat bruinverlies. Wat dit toch weer allemaal betekent???..kan er weer een potje om zitten
Jtb, sterkte vandaag. Hopelijk verloop de operatie spoedig. :hug:
Kantje en Marieke denk aan jullie. :hug:
Marielle ook een :hug: Ben je dag gister een beetje doorgekomen?
Mlk een hele voorzichtige felicitatie want ik zie toch echt 2 streepjes hoor!!!
Ik ga zo de pillen inbrengen :?
Kantje hoe is het met jou?
Jtb sterkte vandaag
Kaatje voor jou even een dikke :hug:
@mlk1982 wrote:
kon het niet laten en ben natuurlijk heel vroeg… ( normaal is cyclus dus 4+2 ) maar als jullie dit zien, zien jullie dan hetzelfde als ik of word ik paranoide?
Ik zie 2 streepjes hoor! gefeliciteerd!
@Jtb wrote:
Ik zie idd 2 streepjes…gefeliciteerd meis.
Vandaag hier DE dag van de operatie
Wat hebben we de dagen geteld
ik laat zsm weten hoe het gaat
liefs en allemaal een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: van mij
Sterkte! :hug:
Goedemorgen meiden!
Heb het achter de rug, krampen vielen mee, al leek het op een gegeven moment op lichte weeën. Zat ieder geval regelmaat in. Ben tegen 2 uur vannacht in slaap gevallen. om 5 uur wakker, naar het toilet en daar ben ik het vruchtje met dooierzak en gedeelte van het vruchtzakje verloren. Even heel fors vloeien ook, werd ik wel wat naar van, misselijk en draaierig, ben maar even op de grond gaan zitten en trok snel bij. Heb het vruchtje bekeken. net als in de boeken! klein kikkervisje, witte bolletjes op de plaats waar armen en benen hadden moeten komen, op het hoofdje een donkere vlek wat een oog had moeten worden. ieniemieni navelstrengetje wat naar de dooierzak ging. Heb het in een mooi doosje gedaan. Ga het denk ik begraven bij Ninte* in het grafje.
Hou vandaag nog wel een beddagje, ben moe, weinig geslapen natuurlijk vannacht. Vloei nog wel ruim, maar daar was ik voor gewaarschuwd. Ben blij, voor zover je daar van kunt spreken, dat het vlot verlopen is.
Zal vast nog wel wat jankbuien krijgen, hormoonspiegel keldert nu natuurlijk ook als een gek…
@mlk1982 wrote:
duidelijk hoor !!! :dance:
Kantje fijn dat het voorbij is. (tenminste het lichamelijk dan ) :hug:
marieke heel veel sterkte vandaag!!! :hug: :hug:
ga zo even lekker de stad in met hub. even wat anders.
Kantje :hug:
Marieke :hug:
JayDee ook "helaas"welkom :hug:
Marieke, jtb en Kantjeboord :hug: :hug: :hug:
En mlk ook vanaf hier een voorzichtige gefeliciteerd :inlove:
:-* :-* :hug:
Jolanda, heel veel succes vandaag met de operatie van je dochter.
Louise, ook hier: GEFELICITEERD!!
Paula, “fijn” dat het “achter de rug is”. Ik hoop dat jullie het gauw een plekje kunnen geven. Ik weet dat het vroeg is, maar zijn jullie er uit of jullie nog voor een nieuw wondertje willen gaan? :hug:
Marieke, veel sterkte vandaag! Hopelijk is het voor jou ook snel “achter de rug” :hug:
Beetje ego verhaal onder de spoiler…
Meiden, klinkt misschien heel stom en ik wil jullie niet voor het hoofd stoten, , maar als ik die verhalen van jullie hoor over jullie MA’s, dan ben ik aan de ene kant heel blij dat mij lichaam het al die keren altijd redelijk snel zelf heeft “afgestoten” en ik nooit een curettage heb hoeven ondergaan of pillen heb moeten gebruiken. Niet dat de MK-en een pretje waren (heb bv. bij de MK afgelopen augustus ongeveer 3 weken op weeën lijkende krampen en bloedverlies gehad en ben ook al die tijd misselijk gebleven), maar denk dat het lichamelijk “niets” was in vergelijking met een MA