Zwanger worden na een MA of MK deel 2

Marieke & Kantjeboord Wat een verdrietig nieuws… :frowning:

Ontzettend veel sterkte toegewenst voor de komende tijd!

Schoonzusje belde net op over het e.e.a… ze doet BBL kraamzorg en heeft vandaag gewerkt bij een moeder met 2 kids en een heel klein meisje… ze vertelde me dat ze het nu zeker wist, dat ze binnen het jaar zwanger wil zijn van een meisje… Dit voelde voor mijn gevoel helemaal niet goed eigenlijk :cry: heb maar niets gezegd want ze bedoelde het niet zo, maar voelde als een steek in m’n hart op meerdere manieren.

Hai

Marieke en Kantje gatverdarrie jullie ook hier, had dat niet gehoopt voor jullie. Had jullie een heerlijk net zoals mezelf decemberbeeb toegewenst.

Ik ook een chemische curretage gehad weinig last en nu helemaal schoon gelukkig.

Dames ik hou het kort ben erg emo vandaag mis Luna zo morgen is het Lunadag alweer 4 jaar geleden dat ze is overleden bah zo oneerlijk.

:hug: marielle

Ach Marielle toch :hug: :hug:

Marielle :hug: Voor jou moet het helemaal vreselijk zijn :cry:

Kantjeboord en Marieke verschrikkelijk, heb er even niet meer woorden voor :cry: :cry: :cry:

Marielle :hug: :hug:

@Kittycat wrote:

Ik lees hier af en toe mee. Ik heb in januari ook een curettage gehad nadat het kindje met 8 weken en een paar dagen gestopt was, waar we pas 4 weken later achter kwamen.

Ik kon ook kiezen voor medicijnen, maar in het ziekenhuis waar ik was vertelden ze dat dat soms een beetje traumatisch kan zijn voor vrouwen om te zien, naast dat het behoorlijk ongemakkelijk kan zijn. Ik had sowieso al besloten voor een curettage te gaan, het was immers al 4 weken dood zonder dat ik er iets van merkte. Curettage is ook niet alles, ik ben nog 4 weken bloed verloren. Buiten dat je je toch al niet zo lekker voelt emotioneel vond ik dat lichamelijke ongemak van 4 weken lang vloeien niet gemakkelijk.

Heel veel sterkte allemaal :hug:

Ook “helaas” welkom…

Ik ben toch wel nerveus voor wat de gyn vanmiddag gaat zeggen :?

Marielle, ik leef vandaag met je mee. Sterkte meid :hug: .

Mariek, sterkte vandaag bij de gyn :hug:

Marieke

Heel veel sterkte lieverd :hug:

:-*

voor Luna Fay :: :vlinder: :kaars: :vlinder: ::

:hug: :hug: :hug:

Marieke, heel veel sterkte vandaag. :-*

Marielle, jij ook heel veel sterkte en een :kaars: voor :: Luna Fay ::

marielle… :hug: :hug:

Marielle, moeilijke dag vandaag, de dag van jouw meissie Luna Fay*.

Ga je nog iets speciaals doen?

Sterkte! :-* :hug:

Meiden, ben net naar het ziekenhuis geweest, had vanmorgen de arts gesproken. Ik wil graag beginnen met medicijnen om de miskraam op te wekken. Vanavond moet ik tabletten vaginaal innemen, mocht er niets gebeuren dan morgenavond nog eens 4 tabletten.

Maandag terug voor echo, kijken of het schoon is, en de afspraak voor curettage heb ik ook alvast gemaakt voor dinsdag.

Heb iig kunnen afspreken dat het onder plaatselijke verdoving gaat. Wil niet onder narcose.

Kantje, veel sterkte. Bij mij kwam het na 1,5 uur na het inbrengen van de medicijnen. Hopelijk verloopt het bij jou ook snel en goed. Sterkte meid :hug:

Oh, dat is snel Kaatje, ik ga het zien vanavond. Ga er bijtijds in, ga ik wel tv liggen kijken of zo. Waren de krampen snel over trouwens toen het vruchtje er uit was?

Ook ik heb medicatie gekregen.

Morgenochtend mee beginnen.

Nog een echo gehad, beetje afscheid genomen van ons frumke.

Het kindje is nu nog heel en hopelijk komt het er ook heel uit zodat we het een mooi plekje in onze tuin kunnen geven.

Kantje sterkte lieverd :hug: