Zwanger worden na een MA of MK deel 2

ah wat sneu, ja hartstikke lief, wat een schatje is het toch! :inlove: :-

pff wel zwaar zeg, je kindje verliezen en je oudste kind moeten vertellen dat het zo is :cry: :hug: bah zo oneerlijk! :cry: :hug: :-

@lotte82 wrote:

ik was 7 weken maar is al mijn derde mk. maar ik blijf positief hoe moeilijk dat ook is!! heb je al het idee dat je ongi eraan komt of heb je al kwaaltjes? of miss een voorgevoel?

Lotte, veel sterkte! Ik heb ook 3 miskramen achter elkaar gehad, de 4e keer was raak. Heb je nu niets aan want je moet het eerst weer verwerken, maar geeft je misschien toch weer een heel klein beetje moed. :hug:

dat geeft me idd wel een beetje moed!! hoe is het nu verder met jou? heb je nog verdeere onderzoeken of echos gehad?

Ja, iedere week nu echoā€™s op groei en flow. en voor opvolging. maar de ene keer zien ze weer dit, de andere keer dat en valt het ene weer mee. Heb nu zoiets, ik zie het wel na de bevalling. 't zal me ook niets verbazen als het straks allemaal erg meevalt.

spannend hoor!! nog een paar weekjes geduld. staat er dan ook voor de zekerheid een medisch team klaar ofniet? heb je nog meer kids?

@lotte82 wrote:

spannend hoor!! nog een paar weekjes geduld. staat er dan ook voor de zekerheid een medisch team klaar ofniet? heb je nog meer kids?

Ik beval sowieso bij de gyn ivm stuitligging en het achterliggende verhaal.

ik heb nog 4 kinderen ja. meisje van bijna 15, jongen van bijna 13, meisje van 10 en Ninte* ons engeltje van 2-7-2008.

Oh ja, en een man! :wink:

hahah je man moet je ook zeker meetellen als een kind. doe ik ook ahhaha.

Taart? hoor ik daar taart?

:drool: :drool: :drool:

Ik lurk wel eens stiekem in jullie topic :oops: , jullie maken zulke mooie dingen!

Lotte, wat verdrietig dat het weer mis is :hug: ā€¦en wat verdrietig dat je zoon het ook zo emotioneel meemaaktā€¦

Ik heb deze week volgens mij echt een ei :dance:. Heb al 3 dagen zeurende pijn in mijn buik, en dat is eigenlijk standaard tijdens de ovulatie sinds ik met de pil gestopt ben. Dit zou betekenen dat mijn cyclus na de operatie meteen weer hersteld is :pray: , en dat we volgende maand dus weer een keesweek kunnen houden :mrgreen: (of dit lucky shot moet de weg kunnen vinden, maar dat denk ik niet :angel: )

Ow Mayo, dat zou mooi zijn! Maar voor nu ga ik toch hopen op dat lucky shot voor je hoor!

Lotte, wat heftig he, om het je oudste te moeten vertellenā€¦Hier heb ik dat vorig jaar ook moeten doen (bij de oudste en de middelste) en die waren er ook behoorlijk van van de wapā€¦Sterkte hoor!

Hier nog altijd geen duivelsā€¦ :shifty:

Goed zo Debke! En het is al vrijdag! :dance:

Nog steeds niks, Debke?

:pray: :pray: :pray:

debke wanneer ga je testen?

Debke, ik duim nog heel hard hoor! :pray: :pray: :pray:

Neeā€¦nog steeds niks! Morgen als ik toch in de stad ben, neem ik een testje mee. Dan zondagochtend testen denk ik (als ik durf).

Ik heb er eigenlijk best een beetje een goed gevoel overā€¦ :smiley:

ooooh Debke! :pray: :pray: :mrgreen: :-*

Oh, wat ontzettend spannend Debkeā€¦ wat zou dat mooi zijn zeg!! Ik blijf heel hard voor je duimen!! :pray:

Oh dames, pff, wat voel ik me beroerd zegā€¦

Ik werd vannacht om 5 uur wakker, giga nachtmerrie gehad en ik had me toch een hoofdpijnā€¦ en die hoofdpijn wil maar niet weggaan, ondanks al tig paracetamolsā€¦ :cry:

sorry dames meld me even af voor vandaag heb de hele dag gewerkt en nikki heeft buikgriep :cry: arm kind.

morgen weer werken en morgen avond even lezen en reageren nu plof ik op de bank :-*

debke :pray: dat jij zo lang kan wachten zeg :pray:

lotte een dikke :hug: een 3e miskraam :hug: :hug:

debke wat spannend! Duim ervoor!

Oef dames wat heftig idd als je andere kids al zoveel besef hebben van het verlies. :frowning:

Beterschap voor Nikki Bianca!

Debke whaaaa wat spannend meis! Ik ga je niet gekmaken etc maar ik duim wel stug door tot ik nieuws lees en indien nodig langer! :thumbup:

@bianca&? wrote:

debke :pray: dat jij zo lang kan wachten zeg :pray:

Nou inderdaad... respect, haha!! :shock: