Deb, ik heb deze ronde een claim liggen bij moedertje natuur!! Als ze deze ronde niet zo is, dan trek ik haar uit haar woud…
:-* meid… ik hoop zoo voor je dat je lekker dik gaat worden haha (en dan niet van taart)
(sorry dames voor de inbraak)
Daar hou ik je aan wwb! :mrgreen: Thanx meis! :-*
ooo ik hoop het zo voor je …
even wat hormoontjes jouw kant op sturen: :: :: :: ::
Echt meiden…jullie zijn lieverds! Stuk voor stuk!
:-* :-* :-*
debke ik hoop dat het raak is!! ik :thumbup: voor je!!
ik heb gister helaas een mk gehad maar ik hoop dat mijn cyclus niet al te veel van slag is!!
@wwb wrote:
Deb, ik heb deze ronde een claim liggen bij moedertje natuur!! Als ze deze ronde niet zo is, dan trek ik haar uit haar woud…
:-* meid… ik hoop zoo voor je dat je lekker dik gaat worden haha (en dan niet van taart)
(sorry dames voor de inbraak)
Jawel ook van de taart, want wat is nou een betere reden om nog een taartje te bakken en nog eentje… eentje om het te vieren, eentje om het bekend te maken, eentje omdat het nu ineens zo lekker smaakt die bokkenpootjesvulling, eentje omdat de bokkenpootjesvulling ineens niet meer smaakt, maar aardbeientoetje van Mona zo aanlokkelijk leek in de winkel en je MOEST het wel meenemen, eentje omdat je toch graag een buiktaart voor jezelf wou maken… en tot slot nog eentje om het af te leren :mrgreen:
En als je er dan nog zin in hebt… zo eentje met een babymold… zou dat niet gaaf zijn!!!
Ik duim heel hard voor je Deb :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Deb, mijn duimen gaan heel hard duimen!!!
Ik hoop het zo voor je meis! :-
Voor de overige meiden hoop ik natuurlijk ook dat jullie snel een positieve test in handen hebben!
En speciaal even voor Jane en Tierrr :-
Ow wat enorm lief! :oops:
:-* :-* :-*
Lotte… :hug: :hug: :hug:
Ik hoop met je mee…
Hoe ver was je? Gaat het een beetje?
Ow Lotte sterkte!
Debke wat spannend!! Hopelijk heb je dit weekend een mooie test in handen! Goeie reden idd voor taart :drool:
Kun je oefenen met het maken van een ‘net zwanger’ taart dan volgen wij je snel en gaan we die bij je bestellen. :lol:
Hebben jullie allemaal nu ook ineens zo’n zin in taart?
Ik geloof trouwens dat ik ditmaal een vroege eisprong heb! :shifty: Rare cyclus want hij is echt standaard ong 30 dagen maar ik zit nu op dag 11 evt misschien 12 maar dus wel iig 3 dagen te vroeg. :think: Vind het wel prima want we kunnen hem toch niet benutten heb nutteloze eisprongen. :lol:
ik was 7 weken maar is al mijn derde mk. maar ik blijf positief hoe moeilijk dat ook is!! heb je al het idee dat je ongi eraan komt of heb je al kwaaltjes? of miss een voorgevoel?
Lotte, mijn verstand staat ondertussen op non-actief… Ik kan/durf er gewoon even niet heel hard bij na te denken…maar heel stiekum…heel stiekum is mijn hoop best groot nu…
Al je derde mk? bah… wat heftig. Heel knap dat je toch zo positief kan blijven hoor! Nog maar een berg :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor je…Wou dat we meer voor je konden doen…
Rhi, nog even en ik droom taart! Maar nee…tuurlijk zitten er op dat vlak ook alweer heul veul ideetjes in mijn koppie…Ik hoop ze heel snel uit te kunnen voeren!
rihannon ik zie dat jou ma ook nog maar pas geleden is. dus ook een dikke :hug: voor jou!! en weetje tuurlijk is het verschrikkelijk nu ik alweer een mk heb gehad maar wat ik pas echt erg vind is wat jij hebt meegemaakt!! het verlies van je mooie kleine meid!! die nooit vergeten word!!
Deb… ik besef me net… dan ben jij de eerste waar ik mijn babymold voor ga gebruiken :dance: Dat zou super zijn… maar eerst… ff geduld… grrrr
Maar wwb, ik ga geen baby’s opeten hoor! Ga geen hoofden van eetbare baby’s afhappen…brrrrr…
ah kim wat lief! :-
neee lotte wat doe jij hier, jij hoort zwanger te zijn van een gezond kindje voor 8/9 maanden :evil:
jeetje meis :hug: :hug: :- :-*
uh rhi :shifty: ja ik krijg ook ineens trek in taarten :drool: :lol:
jane ja balen he? het is dus weer mis gegaan!! lees maar mijn topic van wederom een arm voor lotte. echt balen hoor!! hoe is het met jou dan?
Ja gewoon niet te geloven
ja ik zit weer in hoop af te wachten :shifty:
eisprong gehad, goed benut nu de rest nog
ben 1 keer ongesteld geworden na de MA (4 weken na de curretage) en nu wachten op de volgende week :shock: :shifty:
jane dan heb je wel een nette cyclus na de curretage zeg!! ik duim voor een positieve test!!
@lotte82 wrote:
jane dan heb je wel een nette cyclus na de curretage zeg!! ik duim voor een positieve test!!
ja he vond ik ook al.
al was het wel vreemd dat de gyn 2 weken voor die ongi zei dat ze me pas 4/5 weken later ongesteld verwachtte :think:
ik dacht, mijn lichaam zal wel zijn eigen willetje en regelmaat hebben :lol: :mrgreen: maar mag niet klagen, heb weer een nette cyclus 13 dagen na ongi eisprong :dance:
bedankt! zou wel super snel zijn! :shock: :inlove:
ik had vandaag de moeilijke taak om het damon te vertellen dat ik een mk heb gehad. toen we terug kwamen van de gyneacoloog was het eerste wat ie vroeg en is de baby er nog? toen heb ik met hem gepraat en begon ie te huilen. echt heel zielig. en toen zei ie hoe kan dat dan je eet toch zo gezond? en gaan jullie het wel weer proberen? keilief he?