ongeduldig? ik? nee hoor…
:liar: :liar: :mrgreen:
wel spannend hoor Debke, ik duim voor je
Jeetje Debke, toch nog ff spannend dus!!
Hoeveel bloed was je verloren dan gister?
Paula, ook van mij van harte gefeliciteerd!
O ja, en ik ben nooit ongeduldig! :liar:
Nou…een klein beetje maar. Bij wc bezoek. Maar ja, bijna NOD…dus ik dacht, da’s begonnen. Gisteren verder niks noemenswaardig meer (beetje bruinverlies), maar ook dat heb ik vaker voor het echt losbreekt. Maar eigenlijk komt het dan in de loop van de nacht wel door.
Nu dus niet. Vanochtend niks, ook geen bruinverlies meer en nu nog steeds niks…dus… :eh:
oowhooww spannend! :-*
Ja, vertel mij wat! :lol:
:lol: :mrgreen:
ik vind het zo extra spannend omdat ik het herken :shock: :mrgreen:
Ja, ik dus ook… Maar ik vind het wel een beetje eng ook… en leuk… en spannend…en en en… :mrgreen:
ja ik ook, pff dan duurt wachten lang
uhhuh…maar ik durf echt nog niet te testen. Zowiezo moet vandaag voorbij zijn en als ik gisteren dus een innesteling gehad heb, denk ik dat de kans klein is dat ik nu al positief test. Dus ook wat dat betreft zegt mijn verstand dat ik beter nog even kan wachten…zucht… :?
@Debke wrote:
Paula, gefeliciteerd! Ik schrok ook wel eventjes hoor, toen ik het berichtje van Jane las :oops:
Meiden…ik weet het ff niet…Mijn ongi (die naar mijn idee gisteren begon) is nu dus in geen velden of wegen meer te bekennen…
Ergens…diep in mijn achterhoofd, gaat een sprankje hoop opgloeien. Maar ergens veel dichterbij durf ik niet te hopen.
Ik heb ook geen test in huis, ben nu ook niet thuis dus kan er ook geen gaan halen.
Ik wacht het nog maar een paar dagen af denk ik…ofzo… :roll: :lol:
Oei! Toch wel een beetje spannend Debke! Ben benieuwd wat er de komende dagen gaat gebeuren en of je je een beetje kunt bedwingen.
Spannend!!!
En geduld… wat is dat?? :oops:
Of ik me kan bedwingen? Ja…ik denk het wel. Maar het gaat me absoluut niet loslaten, dat dan weer niet. Denk dat ik (als het nog nodig is) komend weekend ga testen.
ik hoop dat het nodig is! :mrgreen: :mrgreen:
Ik ook! Vind dat het onderhand wel een keertje mag nu eigenlijk :oops:
ja je wacht alweer veel te lang! :hug:
Het zal al ons geduld vast waard zijn Jane! Maar inderdaad…het wachten duurt wel lang nu (al wil ik daar eigenlijk niet over klagen)
Toch mijn banner nog maar even aangepast…
nou ik klaag wel voor je :lol: het duurt te lang! :evil:
hihi hopelijk mag je snel een nieuwe banner maken ipv deze aan te passen
:-* :-* :-*