Hahaha, kantjeboord, geweldig!! :mrgreen:
Nou, ik ben allang blij met één ei hoor!!
Sjimmy, ja, dat zou leuk zijn zeg, als je toch nog mee zou kunnen… al weten ze het dan wel direct natuurlijk… zou je dat niet erg vinden??
Oh, wij hadden in mei geen enkele verjaardag en juist in oktober heel veel… mijn broertje, oma, moeder en man… en nog wat vrienden! :shock:
Zou het dan toch mijn ei geweest zijn , toch weer stiekem hopen dus…Dan zou het dus ook ergens eind oktober worden, of later. Ik wilde graag een zomerkindje, maar inmiddels maakt het me geen zak meer uit Ooo en ik temperatuur niet, wij zijn tot nu toe vrij makkelijk zwanger geraakt. Beide keren was het de 3e ronde raak, en dat was ook beide keren de ronde dat we echt fanatiek aan het klussen waren (onze beroemde ‘keesweek’ :mrgreen: ) Nu dus geen keesweek maar hopelijk een toevalstreffer (en dat is moeilijker 8) )
Sjimmy, wat een mooie naam hebben jullie het 2e wondertje gegeven :thumbup:. Kunnen ze op zo’n korte termijn het geslacht al bepalen :think: ?? Ik hoop dat jij en Tierrr allebei heeeeel blij naar de 9mnd beurs gaan
Een heel eierrek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: …
Met een echo kunnen ze het niet zien, maar de vruchtzak was nog helemaal intact en het kindje erin ook en zo hebben wij het geslacht kunnen zien (de oortjes waren er ook al!, het mondje was open e.d.). De verloskundige heeft er ook met verbijstering naar gekeken. Heel bijzonder was het zei ze. (ik heb een foto eventueel).
Tierrrr, die vriendinnen mogen het wel snel weten, die vertel ik het toch ook mocht het mis gaan
Een heel eierrek :lol:
jeetje sjimmy wat naar zo vlak na een goede echo :hug: :-*
byzonder dat je het geslacht weet :**:
:lol: een eierrek
ik duim voor jullie meiden, wordt een spannende maand :shock: :mrgreen:
Tjee Sjimmy, wat ontzettend mooi dat je je kindje op deze manier hebt kunnen zien :-* . Al is het natuurlijk gewoon in en in triest, zeker na een goede echo :hug: . pffffffff, aan de ene kant ben ik blij dat ik geen emotionele band had met mijn vruchtje (de mk was er eerder dan de positieve test, en daarna werd het pas een EUG), maar aan de andere kant vind ik het ook wel jammer…wat een hoop tegenstrijdige gevoelens zeg de afgelopen 6 weken, erg verwarrend ook.
Paula gefeliciteerd!! (met je verjaardag) :dance: :dance: :-*
zooow is dat schrikken! Ik dacht even dat beebje al geboren was… :mrgreen:
‘gelukkig’ is het maar je verjaardag :dance:
Van harte gefeliciteerd :-*
Whahaahah, Jane en mayo! Moest erg lachen om de berichtjes onder elkaar, maar bedankt voor de felicitaties, ben idd gewoon jarig!
Gefeliciteerd!
Gefeliciteerd Paula! Doe nog maar geen beeb op je verjaardag ietsje later is beter :mrgreen:
Ow hier overigens geen pijn bij mijn eisprong maar ik merk het wel. Zo wist ik ong een week of 2 na de miskraam al dat ik er 1 had gehad. Nog voor de echo dat bevestigde. Was wel een vreemd idee want eigenlijk was ik nog helemaal niet ‘klaar’ met de miskraam maar mijn lichaam dacht daar anders over.
@kantjeboord wrote:
Whahaahah, Jane en mayo! Moest erg lachen om de berichtjes onder elkaar, maar bedankt voor de felicitaties, ben idd gewoon jarig!
:lol: :lol: :mrgreen:
En over het wanneer een kindje komt…ik weet nu al dat als de poging die gaat komen zal slagen we toch weer in december uitkomen. Kort na Bregtje* wilde ik dat echt noooooit meer, maar nu, zeker sinds Casper er is vind ik het stukken minder erg en hoop ik ook meer op een goeie zwangerschap. De wetenschap dat we meer controles en evt inleiden geeft me ook al zoveel meer rust (en te weten dat dat goed kan gaan) dat de maand me ook minder doet.
Paula, gefeliciteerd! Ik schrok ook wel eventjes hoor, toen ik het berichtje van Jane las :oops:
Meiden…ik weet het ff niet…Mijn ongi (die naar mijn idee gisteren begon) is nu dus in geen velden of wegen meer te bekennen…
Ergens…diep in mijn achterhoofd, gaat een sprankje hoop opgloeien. Maar ergens veel dichterbij durf ik niet te hopen.
Ik heb ook geen test in huis, ben nu ook niet thuis dus kan er ook geen gaan halen.
Ik wacht het nog maar een paar dagen af denk ik…ofzo… :roll: :lol:
:lol: :lol: ik heb het maar aangepast :mrgreen:
jeetje debke dat is verwarrend, ik blijf voor je duimen!! :-* ook ik zie sprankje hoop :shifty:
Weet je Jane…ik ben nog nooit zwanger geweest zonder innestelingsbloeding…
Bij de oudste weet ik het niet meer trouwens. Bij de middelste had ik ook rond NOD een kleine bloeding. Bij de jongste en de ma was dat iets eerder. Maar toch dus… Ik vind het spannend…
ik kreeg bij mijn zwangerschap ook een bloeding(heel weinig), + wat krampen en dacht ik ga ontgesteld worden, maar toen ineens hield dat bloeden zomaar op na een dag, en toen dacht ik na 4 dagen zal maar eens testen voordat ik een afspraak ga maken voor de hsg :roll: :lol:
Ja, nou…precies! Maar goed, ik wacht het nog maar ff braaf af. Ik heb best geduld enzo… :liar: :liar: :liar: :lol:
whaha ja geduld :liar: ik ken het! :liar: :lol:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ben blij dat ik niet de enige ben die zo is!
@Debke wrote:
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: Ben blij dat ik niet de enige ben die zo is!
welkom bij de club :mrgreen: :lol: