Zwanger worden na een MA of MK deel 2

Jammer Debke… het hoeveelste kindje het ook is, het blijft een teleurstelling elke maand die het niet gelukt is… :hug:

Dames, ik ben echt een idioot exemplaar. Ik heb altijd ontzettend lange en rare cyclussen… de eerste keer dat ik de volgende ronde aan de clomid zou was ik ineens zwanger. En nu zou ik volgende cyclus dus weer starten met clomid, spot ik dus gewoon rond dag 17 (vrij normaal dus) een ei!! Echt onvoorstelbaar… :shock:

Nu maar hopen dat de zwemmertjes van mijn vent die wel goed willen zwemmen het eitje ook daadwerkelijk gaan vinden en er eentje binnendringt… Maargoed, ik kan dus een banner maken!! :mrgreen:

Ow wat goed Tierrr! Ik ga voor je duimen hoor! :pray: :pray: :pray:

En mijn duimen draaien ook :thumbup:

Debke, :hug:

@Tierrr wrote:

Jammer Debke… het hoeveelste kindje het ook is, het blijft een teleurstelling elke maand die het niet gelukt is… :hug:

Dames, ik ben echt een idioot exemplaar. Ik heb altijd ontzettend lange en rare cyclussen… de eerste keer dat ik de volgende ronde aan de clomid zou was ik ineens zwanger. En nu zou ik volgende cyclus dus weer starten met clomid, spot ik dus gewoon rond dag 17 (vrij normaal dus) een ei!! Echt onvoorstelbaar… :shock:

Nu maar hopen dat de zwemmertjes van mijn vent die wel goed willen zwemmen het eitje ook daadwerkelijk gaan vinden en er eentje binnendringt… Maargoed, ik kan dus een banner maken!! :mrgreen:

Jij moet dus bedreigd worden door de clomid om een eisprong te hebben? :wink: :lol: Hoop dat het raak is! :pray:

Hahaha, ja, echt een ideaal middel die Clomid! Zelfs zonder het daadwerkelijk te slikken! :mrgreen:

Ik heb trouwens zonder clomid ook wel eens een eisprong, maar dan altijd erg laat. Maar nu dus mooi op tijd, geweldig! :slight_smile:

Hahaha Tierr wat een malle eitjes zeg een beetje ‘dreigen’ en hoppa ze springen vrijwillig :o Hopelijk is het dan ook een mooie (laatste) ronde voor je 8 maanden mag wachten en genieten!

Debke ja ik snap je hoor. Teleurstelling went. En dan ben ik qua rondes proberen niet eens teleurgesteld maar meestal door (vroege) miskramen.

Leuk is het nooit, maar ik val niet in puin als het weer eens zo is. :wall:

Je gaat er op een bepaald moment ook voor waken om ‘teveel’ hoop te krijgen. Ondanks dat de wens nix minder wordt. :shifty:

Wedden dat de ronde dat het lukt je met je schaal hoop van 0 tot 10 op ong -1 zit? En dan hoppa zie je een positieve test die je ook na nog 3 testen niet geloofd :wink:

Zo ik ben afgepeigert door een ochtendje Ballorig. Een 3 jarige vreet nog iets meer energie dan 1 van 1 :lol: gezellig gecombineerd met een verstopte neus kan ik er vannacht wel liggen. 8) En zo gaan de dagen wel voorbij! :mrgreen:

Tier!!! wat herkenbaar… maar ik moet daarvoor altijd een afspraak maken met de kaakchirurg… Die heeft al 2 x als eerste geweten dat ik zwanger was :lol: Nu heb ik voor 23 feb weer een afspraak staan dus ik hoop dat de regel op blijft gaan…

Ik heb overigens in Oktober een MK gehad op 10 weken, alles is vanzelf losgelaten. Het kindje was heel mooi en gaaf in een intacte vruchtzak. De dag ervoor had ik nog een goede echo. Het was een jongetje.

bianca gefeliciteerd!

Rhi wat spannend!

Hee sjimmy, jij ook hier? :-*

Wat grappig joh, van die kaakchirurg! Dat is net zoiets inderdaad!

Nou, ik ga voor ons hopen dat allebei onze regeltjes opgaan… jij zwanger voor de kaakchirurg en ik zwanger voor de clomid! :mrgreen:

Hee, zijn hier truwens nog meer dames die ovulatiepijn hebben? En dan 3 dagen lang en best wel heftig?

We lopen dan ook ongeveer gelijk nu Tierrr…

Wij zijn nog niet weer de MMM in, eerst maar weer eens zelf proberen, van de mk zijn we ook spontaan zwanger geraakt. van de eerste uiteindelijk ook, na 2 jaar proberen, nét voor ik ana de hormonen zou gaan.

Goh, wel ongeveer dezelfde situatie dan! Wat toevallig! En onze NOD zit inderdaad ook al dicht bij elkaar nu… zullen we gewoon heel hard voor elkaar gaam duimen? :slight_smile:

@Tierrr wrote:

Hee sjimmy, jij ook hier? :-*

Wat grappig joh, van die kaakchirurg! Dat is net zoiets inderdaad!

Nou, ik ga voor ons hopen dat allebei onze regeltjes opgaan… jij zwanger voor de kaakchirurg en ik zwanger voor de clomid! :mrgreen:

Hee, zijn hier truwens nog meer dames die ovulatiepijn hebben? En dan 3 dagen lang en best wel heftig?

Ja dat had ik ook altijd wel een dag of 3 en idd erg pijnlijk.

Ja, voor de KS duurde het een paar uurtjes (wat erg handig was :mrgreen: ) na de KS heb ik een paar dagen echt zeurderige pijn.

Oooow en gisteren misschien wel een ei gehad :pray:. Ik weet niet of dat 2 1/2 week na de operatie/curretage kan, maar ik had me opeens een hoop doorzichtig rekbaar slijm :sick: én gisteren een beetje zeurende pijn links (operatie was rechts) . Voor de zekerheid mijn man vannacht toch maar verleid :angel:…maar ik maak me geen illusies, het zou echt een toevalstreffer moeten zijn én ik weet niet eens of mijn lichaam het allemaal al weer aan kan. Nu wachten we in ieder geval weer netjes op de ongi 8), en dan gaan we echt serieus weer proberen.

Sjimmy, wat verdrietig meis :-*. Ik ga hopen dat de kaakchirurg gaat roepen: 'mevrouw, volgens mij doet u het expres :mrgreen: ’

ovulatiepijn ken ik niet… Helaas of gelukkig? :wink:

Heb deze maand voor het eerst ovutesten gebruikt en ik heb iig een eisprong gisteravond en vanmorgen goede strepen! (voor de eerste had ik PCO in lichte mate).

We gaan heel hard duimen Tierrrr! Van onze miskramen waren we ook tegelijk uitgerekend, zou wel heel erg leuk zijn weer tegelijk :slight_smile:

sjimmy jeetje wat heftig ook met 10 weken en dan de dag ervoor een goede echo en dan ineens je kindje verliezen :cry:

je zei dat het een jongentje was heb je het ook een naam gegeven?

:hug:

Ja hij heet Elnathan :slight_smile:

@Sjimmy wrote:

We gaan heel hard duimen Tierrrr! Van onze miskramen waren we ook tegelijk uitgerekend, zou wel heel erg leuk zijn weer tegelijk :slight_smile:

Dat zou inderdaad super leuk zijn!!

Ik dus dinsdag de eisprong gehad en jij waarschijnlijk donderdag dan, denk ik ongeveer?

Mayo, volgens mij zou dat wel kunnen hoor, 2,5 week na curettage een eisprong! Temperatuur je ook? Nouja, ik hoop voor je dat je over 2 weekjes een positieve test hebt en anders een ongi, zodat alles iig weer klopt en jullie weer verder kunnen! :-*

Fijn om te weten trouwens dat er meer zijn met zulke langdurige ovulatiepijn, had eigenlijk nog nooit van mensen gehoord dat ze dat zo lang hadden, maar kan wel dus! :slight_smile:

Ja ik denk idd dat ik 'm vandaag gehad heb Tierrrr :slight_smile:

Zou voor ons wel weer oktober worden (Arik en ik ook :lol: ) Maar ja, da’s een detail :lol:

Mayo idd volgens mij kan dat prima hoor, ik was 5.5 week na MK ongesteld, dus dan zou ik ook na 2,5 wk een ei gehad moeten hebben :slight_smile:

@Sjimmy wrote:

Mayo idd volgens mij kan dat prima hoor, ik was 5.5 week na MK ongesteld, dus dan zou ik ook na 2,5 wk een ei gehad moeten hebben :slight_smile:

3,5 dan toch?

Ik was 13 weken zwanger van een tweeling en dus een vrij hoge hormoonspiegel en ik was na 5 weken alweer ongi, dus met ongeveer 3 weken misschien een eisprong gehad…

Ik had mei trouwens ook leuker gevonden om een kindje te krijgen, sjimmy, maargoed, wat maakt het ook allemaal uit? Als het kindje er maar komt!

Wat zou het trouwens leuk zijn om over 2 weken positief te testen, want ik zou dan ook naar de huishoudbeurs en daar zit ook de 9maandenbeurs bij… :roll: :pray:

Ik zou met 2 zwangere vriendinnen naar de 9 mnd beurs… maar dat heb ik na de MK afgezegd :slight_smile: Zou wel mooi zijn als ik last minute weer aan kan haken :smiley:

Oh ja, 3,5 dus, ik kan geloof ik niet meer rekenen :roll:

Bij ons zijn er in mei 5 directe familieleden jarig dus dat was ook niet echt handig, maarja :shifty:

@Tierrr wrote:

[Fijn om te weten trouwens dat er meer zijn met zulke langdurige ovulatiepijn, had eigenlijk nog nooit van mensen gehoord dat ze dat zo lang hadden, maar kan wel dus! :slight_smile:

Ik heb hier wel eens geroepen dat ik dacht dat er een heel eierenrek omgevallen moest zijn bij me omdat ik zo lang pijn had! ovulatietest bleef dan ook 3 dagen even sterk. :wink: :lol: