Zwanger worden na een MA of MK deel 2

:-* :-* jullie zijn lief! :-*

oooh Jane!! Wat goed :thumbup: …hopelijk kom je de wachtweken weer een beetje door…

Tierrr, het begint allemaal met hoop hè meis :hug: …

Ik begin morgen weer met werken, een halve dag eerst maar eens. Ik ben me toch een berg moe iedere keer :shock:

Emotioneel gaat het wel, zolang er maar niemand om mijn heen met een zwanger buikje is :shifty:

Jane, spannende 2 weken worden dit! Kon je maar even in winterslaap he?

Mayo, veel succes op het werk morgen. wie weet krijg je er juist ook weer iets energie van? Het geeft toch afleiding.

Mayo vervelend dat moe zijn :hug: :-

hihi ik vind het niet spannend, heb zo weinig hoop. duurde voorheen ook een jaar voordat ik zwanger was dus echt spannend vind ik het (nog) niet :slight_smile: scheelt weer ik kom die 2 weken wel snel door :lol:

vind alleen beetje vreemd, weet dat ik het niet had moeten doen maarja… vanacht werd ik 2 keer wakker en beide keren getempt. 1e keer was die netjes 36.7 (hoger dus) en daarna 36.4 :think: toen ik net tempte voor het opstaan was die weer 36.8 dus dan ga ik weer twijfelen of dat klopte. zou het kunnen dat de thermometer zo koud was (raam stond open en temp ligt op nachtkastje :lol: ) en ik niet goed getempt heb met mijn slaperige kop… ? :think: :lol:

waar je je mee bezig kunt houden he :stuck_out_tongue: :lol:

Rhi hoe is het met jou?? :-

paula hoe is t met jou en je kindje?

@Jane_S wrote:

paula hoe is t met jou en je kindje?

Op zich goed, we jojoën een beetje heen en weer tussen het plaatselijke ziekenhuis en het AMC.

3 weken geleden moesten we nog in het AMC gaan bevallen. ivm vocht in de darmen en daarbij mogelijk een dreigende darmafsluiting en ik had te veel vruchtwater? :think:

Afgelopen woensdag viel het allemaal wel weer mee, was het stabiel, en vonden ze ook ineens dat het wel meeviel met het vruchtwater.

We hebben nu afgesproken dat ik i.p. hier in het plaatselijke ziekenhuis ga bevallen, iedere week een speciale echo krijg om te kijken of de kleine nog goed groeit en dus of mijn placenta goed blijft werken. ( ukkie zit net even onder de gemiddelde lijn)

Nu over 3 weken weer een echo in het AMC. Kijken wat ze dan weer verzinnen… :wink:

jemig wat een achtbaan zeg Paula, maar mss toch ook een beetje rustiger gevoel nu je in de buurt mag bevallen?

Mayo hoe ging het werken??

Sjeees Vicky wat een bizar gevoel zeg. Een beetje geruststellend dat de beebjes iig gezond waren maar ellendig dat het ws door de stoornis mis is gegaan. Hopelijk kun je daar relatief simpel mee of beter ‘af’ geholpen worden zodat een volgende zwangerschap helemaal goed mag gaan! :-*

Whoehaaa een eisprong gespot! :mrgreen: Succes Jane en wie weet gaat het ditmaal stukken sneller! :pray:

Hier dus nog aan het afwachten. Morgen laatste dagje ‘vakantie’ en voor zoonlief dus papadagje. Na al die dagen papa zien moet hij ws maandag wel een beetje afkicken 8)

En maandag een nieuwe echo. Eens zien of alles nu helemaal ok is of dat we toch weer aan die curettage moeten denken. Beetje de bibbers wel want ik hoop gewoon zo ontzettend dat we ons weer aan mogen melden voor een nieuwe poging. Als het niet zo is wordt dat wel weer omschakelen. Dus ik probeer uit alle macht me op ‘niets’ in te stellen en af te wachten. Nu ja nog maar 2 nachtjes slapen.

paula, vervelend dat ge-jojo tussen de ziekenhuizen en hun bevindingen, brengt toch weer vaak onnodige onzkerheden met zich mee :hug: :-

Fijn dat ze nu wel vinden dat het allemaal wel mee valt :hug: :slight_smile: en je in het plaatselijke zkh mag bevallen :pray: :-

ik hoop dat ze de volgende keer toch alleen maar positief nieuws vertellen ipv weer iets nieuws :doh: :hug:

Rhi laten we het hopen :pray:

fijn dat je maandag meer zekerheid hebt ik duim voor je dat het gewoon goed is en jullie eindlijk weer verder kunnen. laat je het ons ook snel weten? :hug: :-

tierr hoe is het met jou meis?

mijn hoofd is echt een zeef :shifty: , wanneer is je volgende afspraak? :-

Yessss we mogen weer verder!! Alles zag er keurig uit. Het is bijna raar hoe netjes. Aan het einde van de maand mogen we ons weer aanmelden. Ong half maart dan aan de spuiten en ergens begin tot half april evt terugplaatsing. Het wordt al bijna weer spannend. :lol:

:dance: :dance: :dance: Goed nieuws Rhiannon!

rhianne spannend

bij ons ook zie banner :inlove: sommige van jullie wisten het al :wink:

:dance: :dance: :dance: ohhh bianca gefeliciteerd!! :inlove: :cry: moet ervan tranen!! zo blij ben ik voor je! :inlove:

Rhii spannend, fijn dat het er goed uitzag :-* :-* :inlove:

Goed nieuws dus, Rhiannon, super!! :thumbup:

En Bianca, nogmaals gefeliciteerd!! Echt zo super fijn!! :inlove:

Rhi spannend :thumbup: !!! Word je nou niet erg ongeduldig :think: …einde van de maand, half maart beginnen, april tp…hoppa weer 2 maanden verder…tenminste, zo denk ik hè 8) , ben nogal een ongeduldig tiepje :mrgreen: .

Bianca, wat spannend! En natuurlijk gefeliciteerd!!! :dance:

Het is je gegund meis :-* !

@mayo28 wrote:

Rhi spannend :thumbup: !!! Word je nou niet erg ongeduldig :think: …einde van de maand, half maart beginnen, april tp…hoppa weer 2 maanden verder…tenminste, zo denk ik hè 8) , ben nogal een ongeduldig tiepje :mrgreen: .

Bianca, wat spannend! En natuurlijk gefeliciteerd!!! :dance:

Het is je gegund meis :-* !

:lol: :lol: :lol: herkenbaar, ik ben net zo ongeduldig :stuck_out_tongue: :stuck_out_tongue:

@Rhiannon wrote:

Yessss we mogen weer verder!! Alles zag er keurig uit. Het is bijna raar hoe netjes. Aan het einde van de maand mogen we ons weer aanmelden. Ong half maart dan aan de spuiten en ergens begin tot half april evt terugplaatsing. Het wordt al bijna weer spannend. :lol:

Hee, wat een goed nieuws! :thumbup:

Dus bijna weer de mmm in. spannend idd! :slight_smile:

@bianca&? wrote:

rhianne spannend

bij ons ook zie banner :inlove: sommige van jullie wisten het al :wink:

Whaaaaa! Heb je het openbaar gemaakt?? :dance: :dance:

Dan nu nog een keer een “openbare” felicitatie Bianca! Gefeliciteerd meis! :dance: :dance: :dance:

Jaaaa gefeliciteerd Bianca!! :mrgreen:

Ikke ongeduldig? :liar: Duurt altijd ontzettend lang vooral het wachten vooraf tot we beginnen. Dan is het even een raar tussenin gevoel. Wachtend op een punctie die toch minder leuk is, maar toch ook heeeeel fijn als het eenmaal zover is. Eigenlijk is het net als in een natuurlijke en gewone cyclus voor de zelfklussers. Je ‘wacht’ op je eisprong wat dan bij mij de punctie is. Voor mezelf zie ik het dan maar als een extra lange cyclus of zo. :angel: Bezigheidstherapie vinden, beetje puzzelen (legpuzzels) en patiencen op de PC en NDS. Duimen voor dames op het forum en we komen de tijd wel door. Dat midweekje weg bespaarde me weer wat dagen wachten want ik zit morgen alweer op cyclusdag 8 en op ong dag 30 mag ik me aanmelden. Nog ‘maar’ 22 daagjes wachten. Dan nog 21 tot de eerste spuit en ong 2 weekjes later punctie met dank aan mijn regelmatige cyclus. Verder tel ik echt de dagen niet af hoor… :angel:

Debke nog 3 dagen voor je, heb je er deze maand een ‘goed gevoel’ over of ben je ook in het stadium aanbeland van rustig afwachten tot je verder overtijd raakt? Jullie wachten ook alweer zo ontzettend lang ondertussen… :shifty:

Rhi, het word alweer niks deze maand… De bijna ongi tekenen zijn hier weer overduidelijk aanwezig. Ik word er serieus een beetje veel moedeloos van ondertussen…Maar goed, zelfs teleurstelling lijkt een beetje te wennen of klinkt dat heel gek? Ik baal er behoorlijk van natuurlijk, maar ik kan het ook wel redelijk relativeren op de een of andere manier. Weet je, eigenlijk vind ik dat ik niet mag klagen…Ik heb tenslotte al 3 kerngezonde lieve jongens he… Niet dat die vierde niet enorm gewenst is natuurlijk, maar ach…hopelijk snap je wat ik bedoel…Ik ratel weer he… :mrgreen:

Oh Rhiannon spannend. Succes!!!

En Bianca Gefeliciteerd!!!