hier gaat het wel beter.
ik ben dus echt ongesteld geweest, behoorlijke krampen en 3 dagen hevige bloeding zijn echt wel zoals ze voorheen waren. alleen had ik normaal 2/3 dagen hevige bloediing en daarna nog wat licht bloedverlies na tot dag 5/6, maar nu ben ik sinds gisteren al hele dagen bloedvrij :dance:
dus op naar een nieuw begin met nieuwe cyclus/cycli
hoe is het met de rest?
tierr wanneer heb jij die afspraak bij de arts?
@kantjeboord wrote:
Jane het kan ook dat je cyclus nog een beetje van slag is hoor, ik heb het ook gehad dat ik na 2 weken alweer āongesteldā werd, en dat een paar maanden zo achter elkaar door. Misschien moet je juist vanaf deze bloeding gaan tellen.
Maar je kunt morgen ook even naar de poli bellen om te vragen hoe of wat.
Met mij en beebje gaat het goed, in zoverre dat ze nu weer wat te veel vocht in de darmpjes hebben gezien, dat zou kunnen wijzen op een mogelijke darmafsluiting. en ik zou te veel vruchtwater hebben? ( merk er niets van hoor, heb nog steeds een navel!)
Maar goed, lang verhaal kort, afgelopen week kregen we te horen dat ik nu wel in het AMC moet gaan bevallen. Hoop dat ik het redt qua afstand mocht ik eerder gaan bevallen. 3e bevalling duurde 2 uur en toen ik echt iets had van we moeten naar het ziekenhuis kwam ik daar al met VO binnen! Binnen 20 min was ze er toen. en mijn laatste bevalling duurde een uur. moest nog wachten op de gyn anders was Ninte* er nog eerder geweest.
ik zou nog reageren :mrgreen:
fijn dat goed gaat met beiden :-
vervelend dat ze telkens dingen vinden, hoe staat het er nu mee?
oh dat is wel erg spannend dan als je in het AMC moet bevallen terwijl je vrij snel VO hebt :shifty: waarom hebben ze besloten dat je in het AMC moet bevallen dan? :-
@Jane_S wrote:
tierr wanneer heb jij die afspraak bij de arts?
Maandagā¦ het schiet al op dus!! En dan direct ff bloed laten prikkenā¦ vitamine b12ā¦
oke dat schiet dus al op, spannend.
wat gaan ze precies doen?
Bepalen wat we gaan doenā¦
@Jane_S wrote:
@kantjeboord wrote:Jane het kan ook dat je cyclus nog een beetje van slag is hoor, ik heb het ook gehad dat ik na 2 weken alweer āongesteldā werd, en dat een paar maanden zo achter elkaar door. Misschien moet je juist vanaf deze bloeding gaan tellen.
Maar je kunt morgen ook even naar de poli bellen om te vragen hoe of wat.
Met mij en beebje gaat het goed, in zoverre dat ze nu weer wat te veel vocht in de darmpjes hebben gezien, dat zou kunnen wijzen op een mogelijke darmafsluiting. en ik zou te veel vruchtwater hebben? ( merk er niets van hoor, heb nog steeds een navel!)
Maar goed, lang verhaal kort, afgelopen week kregen we te horen dat ik nu wel in het AMC moet gaan bevallen. Hoop dat ik het redt qua afstand mocht ik eerder gaan bevallen. 3e bevalling duurde 2 uur en toen ik echt iets had van we moeten naar het ziekenhuis kwam ik daar al met VO binnen! Binnen 20 min was ze er toen. en mijn laatste bevalling duurde een uur. moest nog wachten op de gyn anders was Ninte* er nog eerder geweest.
ik zou nog reageren :mrgreen:
fijn dat goed gaat met beiden :-
vervelend dat ze telkens dingen vinden, hoe staat het er nu mee?
oh dat is wel erg spannend dan als je in het AMC moet bevallen terwijl je vrij snel VO hebt :shifty: waarom hebben ze besloten dat je in het AMC moet bevallen dan? :-
ivm mogelijke afwijkingen bij het kindje. Moet mogelijk kort na de geboorte geopereerd worden.
@Tierrr wrote:
Bepalen wat we gaan doenā¦
oke spannend! :mrgreen:
jeetje paula, das niet niets :hug: :-*
Paula, het blijft dus spannend bij jullieā¦mijn duimen draaien voor jullie!
Trouwens, voor iedereen die hier schrijft!
Vanochtend weer bloed geprikt. De waardes zijn goed gedaald :dance: . Vorige week vrijdag was de HCGwaarde 1028, vandaag is het gezakt tot 15 :dance:. Zoals het er nu naar uit ziet is dus al het placentaweefsel verwijderd. Nu wachten tot de cyclus weer op gang komt en dan kunnen we weer aan de toekomst denken.
Goh, dat ik ooit blij zou zijn van een dalende hcg-waarde , het voelt nogal tegenstrijdigā¦
Kom ook weer eens binnenvallen hierā¦
Mayo, hoe tegenstrijdig ookā¦Het voelt toch wel fijn om te weten dat je nu voorzichtig aan weer vooruit kunt kijken toch?
Ik had dat heel erg in de weken dat ik wist dat het mis was, maar de mk niet op gang kwamā¦Dat āin een bubbleā gevoel, alsof je je niet kan voorstellen dat er weer een toekomst komt.
Wat wanneer er weer voor gaan betreftā¦Nou, wij hebben (om verschillende redenen) onze tijd genomen. Heb ik me nooit heel druk om gemaakt, omdat ik voorheen altijd āsnelā zwanger was, maar dat blijkt nu niet meer op te gaanā¦ Ondertussen al weer een hele poos bezig (sinds afgelopen mei weer āechtā zeg maar), maar die zwangerschap lijkt maar niet te komen.
Wat ik dus wil zeggen isā¦Als ik nog eens zou moeten kiezen, zou ik er meteen weer voor gaan. De kans dat ik dan de mk nog niet helemaal verwerkt zou hebben bestaat, maar dat zou ik echt voor lief nemen geloof ikā¦Het zal nu ook altijd moeilijk blijven om een nieuw kindje te verwelkomen in de wetenschap dat er nog eentje had moeten zijnā¦
Kan het niet zo goed uitleggen op papier geloof ikā¦ :oops:
@mayo28 wrote:
Paula, het blijft dus spannend bij jullieā¦mijn duimen draaien voor jullie!
Trouwens, voor iedereen die hier schrijft!
Vanochtend weer bloed geprikt. De waardes zijn goed gedaald :dance: . Vorige week vrijdag was de HCGwaarde 1028, vandaag is het gezakt tot 15 :dance:. Zoals het er nu naar uit ziet is dus al het placentaweefsel verwijderd. Nu wachten tot de cyclus weer op gang komt en dan kunnen we weer aan de toekomst denken.
Goh, dat ik ooit blij zou zijn van een dalende hcg-waarde , het voelt nogal tegenstrijdigā¦
Ja gek he? Ik hield het in de gaten door om de 2 dagen een goedkope zwangerschapstest te doen. Was toen na een mk ook blij een negatieve test te zien. toen had ik ook het idee dat ik weer vooruit kon.
Vooruitkijken betekend dat er weer hoop kan groeien (en meer hopelijk! :inlove: ) dus op naar de HCG van 0! :thumbup:
Debke misschien bedoel je dat het gemis van de miskraam niet minder is bij een nieuwe zwangerschap? Een miskraam is niet gelijk aan āniet zwanger gewordenā zoals bij een negatieve test. Het is meer; er was een kindje aan het groeien en die is niet verder gegroeit. Zo werkt het hier iig. Al ben ik ondertussen al bijna de tel kwijt en kan ik me de data niet precies meer voor de geest halen. Alleen de eerste heeft er hard ingehakt (aprilbeeb zou dat worden dat weet ik dus nog wel) daarna dus Bregtje* en nog een stuk of 5 of 6 miskramen zoveel iig dat ik ze niet meer (wil) tel(len) :oops:
Maar ja dat is dus meer uit eigen-bescherming geloof ik. Ik probeer weer zsm over te gaan naar het volgende stadium van het zwanger worden.
Kantjeboord, ik hoop dat je bevalling over een paar weekjes (oeeeeh zo snel al!) niet heeeeel erg snel gaat. Ik vind het altijd zoān bijzonder momentā¦echt een soort ātussenstadiumā tussen het zwanger zijn en het zien van je kindje. Dat hoeft niet met 2 weeĆĀ«n en 2 x persen gebeurd te zijn. Iets meer tijd om te āwennenā mag ook toch? :shifty:
Rhi, dat is me idd wel eens even wat te snel gegaan. Nou ja, het komt zoals het komt. ik zie wel.
Ik heb de uitslag van mijn bloed, na drie mk dus ā¦ Er is toch een stollingsstoornis ontdektā¦ dubbel nieuwsā¦ goed dat ze het ontdekt hebben en iets dat behandelbaar isā¦ maar toch, de vorige had zeker niet hoeven gebeuren als het eerder onderzocht was geweestā¦nu nog vijf weken wachten en dan opnieuw bloed laten onderzoeken en als het dan nog duidelijk te zien was heb ik dus die stoornisā¦
Gevoel van de mk-en wordt toch weer helemaal andersā¦ er was waarschijnlijk, zeker toen de laatste keer als we het hartje zagen kloppen, niks mis met onze kindjesā¦
Oh Vicky, dat moet hard aankomen dat besef dat jullie kindjes waarschijnlijk niets mankeerden. :hug:
Enig lichtpuntje is dan dat hoogstwaarschijnlijk de oorzaak is gevonden.
Maar wat een dubbel gevoel moet het voor je zijnā¦ :hug: :-*
vicky s :hug: jeetje dat is idd dubbel nieuws :hug:
ik weet een klein beetje hoe je je voelt bij mij was de oorzaak dat het zich niet goed had gedeeld dus ons kindje was wel in orde maar de placenta was niet goed aangelegd en dus met 10 weken als het kindje de placenta echt nodig gaat hebben is het gestopt met groeien want het kreeg geen voeding
maar in jou geval is het natuurlijk nog veel erger want bij jou is het al een paar keer gebeurt :hug:
aan de andere kant wel fijn dat het iets is wat ze kunnen behandelen en je dus de volgende keer wel zwanger kunt blijven :-* :hug:
Tjee, dat is ook niet niks Vicky :hug: :hug:
Als er over 5 weken weer dezelfde uitslag komt, kun je dan medicijnen of iets krijgen waardoor je wel gewoon zwanger kunt blijven??
Sterkte meid, want dit hakt er emotioneel weer flink in lijkt meā¦ :-*
Oh jeetje vicky, wat een dubbel nieuws inderdaadā¦
Super natuurlijk dat hier waarschijnlijk wat aan gedaan kan worden, maar heel erg naar ivm je vorige kindjesā¦
Dikke :hug: voor jouā¦
Hoe gaat het met de andere meiden?
Mayo, kun jij er wat mee omgaan?
En Jane en Rhiannon, hoe voelen jullie je nu?1
En Bianca, hoe gaat het nu eigenlijk met jou??
Met mij gaat het wel goed. Ik heb de laatste maanden heel erg gemerkt dat ik mezelf niet was, ik kon heel weinig hebbenā¦ niet echt handig als je middenin een reorganisatie zit, hahaā¦ Maar ik ben inmiddels weer āonder behandelingā bij de fertiliteitsarts en dat voelt wel goed. Om de een of andere reden geeft dat toch weer de hoop dat het nu misschien binnenkort echt weer raak isā¦
jeetje vicky wat een nieuws :hug: :-
ik had het er ook een beetje meoilijk mee om te lezen en wist niet hoe te reageren dus een dikke :hug: :-
tierr fijn dat je onder behandeling bent van de f-arts. hopelijk is het snel weer raak :-
hoe ik me voel, ik zit gewoon te huilen!
van geluk!! :mrgreen: mijn lichaam heeft zich netjes herpakt, vandaag heb ik mijn eisprong gehad :dance: :dance: en hij is goed benut :dance: :inlove: nu hopen dat het raak is, al durf ik daar niet voor te hopen. maar dat geeft niet, nou jawel!
maar ben allang blij dat mijn lichaam op cyclusdag 13 :shock: :dance: heeft geovuleerd! :dance: hoop dat we niet net zo lang hoeven te wachten als van ons :**: dat blijft wel spannend!
hoe is het met de andere meiden? :-
Wat super, Jane! Kan me voorstellen dat je daar heel blij mee bent!!
Nu de wachtweken weer in dusā¦
Wat goed Jane! Hier gaan de duimen volop draaien voor je hoor!