Zwanger worden na een MA of MK deel 2

Pssst Tierrr kun je niet iemand strikken voor een (hoofd)massage? Helpt mss wat tegen de hoofdpijn. Of is het al een stuk gezakt?

spannend spannend spannend !!!

Mijn duimen blijven draaien :thumbup:

Ik denk dat ik zo lang kan wachten, omdat ik voor mezelf eigenlijk al wel weet wat de test als uitslag gaat geven… :mrgreen:

Maar goed, nog altijd niks aan het handje dus! Straks koop ik een test hoor!

*** Breekt in ***

Deb, wanneer ga je die gebruiken? :pray: :pray:

@Debke wrote:

Ik denk dat ik zo lang kan wachten, omdat ik voor mezelf eigenlijk al wel weet wat de test als uitslag gaat geven… :mrgreen:

:mrgreen:

Maar dan nog... sjonge jonge jonge... toen ik voelde dat ik zwanger was ging ik juist eerder een test doen dan NOD, haha! :roll:

Maar heb je ook al kwaaltjes dan?

mijn duimen draaien op volle toeren debke.

AAAHHHH Deb hou ons niet langer in spanning en dan kom je bij de okt mama’s :dance:

Ik wil ook bij de oktober mama’s!! :roll: :pray:

@Tierrr wrote:

je bent welkom hoor ik ga voor je duimen :-*

En?En?En?

Is het echt zo?

:pray:

Ik wil ook bij de oktobermama’s :pray: , maar die kans is echt maar klein…maar hij is er in ieder geval wel :angel: :wink:

meiden, ik denk dat Deb morgenvroeg pas test hoor… want ik dacht dat ze vanavond een verjaardag had…

(en ik zit net zo inspanning voor haar hoor hihi…)

We willen allemaal bij de oktobermama’s!!! :smiley: :smiley:

Deb, spannend!!!

Ik heb iig afgelopen week een eisprong gehad… Nu maar hopen dat alles z’n weg gevonden heeft zeg maar :slight_smile:

@Tierrr wrote:

ik oookkk :pray: :pray:

Good morning!

En goed is ie meiden! De test was overduidelijk knalpositief!!!

Jihaaaaaa!!!

Jane, Tierrr, Mayo, Sjimmy en alle anderen…Ik duim me te pletter voor jullie dat jullie ook bij de oktobermama’s mogen!

Ik ben even een beetje in hieperdepiepstemming, dus ik stuiter nog ff verder hier :mrgreen:

Dank jullie wel voor al jullie duimen hoor!

Jullie zijn lief! :-* :-* :-* :-*

heel erg gefeliciteerd :slight_smile: :dance: bSchrijf hier niet meer zo vaak mee, maar denk wel nog regelmatig aan jullie hoor!!!

groetjes,

louise

Debke, wat superrrrrrr!!! :dance:

Gefeliciteerd lieverd, ik ben zo blij voor je! :dance:

Geniet ervan meis :-*

Jaaaaaaaa, Debke!! Oooh, wat goed!!! :dance:

Sja, het kon ook al haast niet meer missen, he?! :slight_smile:

Nou, meid, heel erg gefeliciteerd!! Geniet ervan!! :-*

Ik mag volgende week zondag testen, en hoop me dan bij je te kunnen voegen… :pray:

@Debke wrote:

Good morning!

Jihaaaaaa!!!

Jane, Tierrr, Mayo, Sjimmy en alle anderen…Ik duim me te pletter voor jullie dat jullie ook bij de oktobermama’s mogen!

Ik ben even een beetje in hieperdepiepstemming, dus ik stuiter nog ff verder hier :mrgreen:

Jullie zijn lief! :-* :-* :-* :-*

Oh meid wat geweldig!! van harte gefeliciteerd! Lekker stuiteren hoor vandaag, dat mag. :dance:

@Debke wrote:

Good morning!

Jihaaaaaa!!!

Jullie zijn lief! :-* :-* :-* :-

:cry: zit gewoon te huilen van geluk voor je meid! Super GEFELICITEERD!!! :dance: :dance: WHAAA ik stuiter voor je!! :dance: :inlove: :-

ooo ik wil ook :shifty: :pray: :pray: :shifty:

nog een paar dagen… :pray: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty:

jaaaaaaaaaaa debke wat gaaaaaaaaaaaaaf. en jane ik duim ook voor jou.