Zwanger worden na een MA of MK deel 2

Jeetje mayo, dit had ik toch ook niet verwacht, laat staan jij! :shock:

Ik hoop maar dat vrijdag je HCG aan het dalen is.

Het wil trouwens niet zeggen, dat als je geopereerd moet worden per definitie je eierstok ook verwijderd wordt hoor, ligt er aan hoe groot dan het vruchtje is in je baarmoeder.

He meid, dikke knuffel voor jou! :hug:

mayo :hug: jeetje meid dat is schrikken :hug:

dat het mis gaat is al erg maar dan ook nog eens dit en de wetenschap dat je in 2010 geen kindje gaat krijgen :hug:

ik ben er echt even stil van gelukkig ben je naar de HA geweest en zijn ze er wel achter anders had je er misschien heel lang mee gelopen :hug:

Och Mayo even dikke :hug: wat een ervaring zeg. Sterkte morgen!!!

dankjullie :-*

ben nu nog redelijke rustig, hopelijk blijft dit zo. Ben druk aan het wassen en strijken voor het geval ik morgen moet blijven. Zal wel door dat stomme hormoon komen :wink:

Morgenochtend eerst bloedprikken, en dan wachten…

ik hoop toch zo dat het vanzelf afsterft :pray: , ook al kan dit lang duren en zal er dan zeker in 2010 geen brusje meer komen…

Mayo ik denk aan je vandaag! :-* Enneuh wellicht geen beeb in 2010 maar zwanger is evt nog wel een optie, zwanger het jaar uit is ook een mooi streven toch?

Iig voor vandaag heeeel veel succes!

UIt ons nov '07 topic een berichtje van Mayo.

Helaas... slecht nieuws per sms 20 minuten geleden...

Hoi. Ik word zo geopereerd. Helaas. Ik moet een nacht blijven. Het vruchtje leeft al niet meer. Groetjes M.

:cry:

Ach jee, wat een pech Mayo! :hug:

Hopelijk mag je snel weer naar huis en knap je snel op. Ik hoop ook dat ze je eierstok hebben kunnen sparen. :pray:

mayo :hug:

Getver Mayo toch onder het mes. Hopelijk is alles voorspoedig verlopen en ben je snel weer thuis! :hug:

Mayo… :hug: sterkte… ik hoop dat ze geen belangrijke zaken moesten verwijderen… :pray: :hug:

Mayo sterkte. Hopelijk idd geen andere dingen erbij nog :hug:

Mayo-update

Hoi, ik ben gisteren pas om half tien geopereerd. Gelukkig is de ei leider gespaard gebleven. Verder weet ik nog niks. Pijn valt mee, KS was veel erger. Waarschijnlijk vanmiddag naar huis. Groetjes M

Gelukkig is de eilleider gespaard gebleven!!!. Sterkte en hoop inderdaad dat je vandaag naar huis mag

@Mip wrote:

Gelukkig is de ei leider gespaard gebleven.

Gelukkig maar!! :-* :hug:

oh mayo wat fijn dat je eileider gespaard is gebleven :dance: :dance: :-* , heel veel sterkte :hug: :hug: :-*

en ik ben inderdaad thuis :angel:

Het gaat allemaal wel, kom wel een keertje updaten als mijn buik minder dik is 8)

En dankjulliewel voor jullie medeleven :-*

Mayo, dat is dan toch nog een beetje goed nieuws bij al deze ellende. :hug:

meisjes, help!!!

ik snap er niets meer van, de gyn verteld mij 6 jan dat ze me pas 4/5 weken later ongi verwacht… nu verlies ik al bloed en had vanochtend ook weer kramp (niet zo erg als normaal), maar ik had nu juist in de vruchtbare periode moeten komen :think:

kan iemand door me heen kijken en zien wat er gebeurt of misschien ideeen hebben wat er gebeurt, want ik snap er niets meer van :doh:

:-

hoe is het met jullie? this hier alweer eventjes stil :-

marieke , ik heb je tijdje niet meer gezien :cry:

gaat het een beetje met je? :hug: :hug: :-

moet veel aan je denken :-

mayo ben benieuwd hoe het nu met je gaat :hug: :-

tierr :hug: :hug: :-

Rhi hoe is het met jou?? :hug: :-

miss heb ik het gemist, maar hoe is het bij jou nu? is het helemaal losgekomen…? :-

kantje :-* alles goed met jou en beebje? :inlove:

Mayo toch een stukje positiviteit meis. :hug: Hopelijk kun je thuis wat rust vinden.

Jane beetje vreemd maar er zijn ook vrouwen die eisprongbloedingen hebben. Als het niet doorzet die 4 weken ong aanhouden en wanneer het doorzet mag je altijd om een nieuwe echo vragen om te kijken waar het weg komt. Hier ook idd niet helderziend dus dan blijft het gokken. Ellendig wel van die cyclussen die zich niet aan de regeltjes houden zeg.

Hier overigens nog steeds aan het wachten hoor. Niet alles was helemaal weg maar wel al een eisprong gehad. Dus 2 weken ‘extra’ wachttijd om te zien of mijn cyclus zich heeft hersteld.

Hier zometeen een verjaardag. Gezellig, even aankleden zo. Zondag he dan mag je langer in pyama. Manlief heeft al stof gezogen. Nu nog de kleedkamer een beetje op orde brengen als we terug zijn want morgen komen ze de ramen opmeten voor dubbel glas boven. En de keuken hebben we gisteren besteld. :shock: Beetje eng wel want we hebben nog nooit zoveel geld uitgegeven. Maar oh wat heb ik er zin aan dat ie geplaatst gaat worden. We hopen rond half tot eind september. Kunnen we BBQ-en evt ter overbrugging. En wat zal ik blij zijn als ie erin zit…eindelijk een ‘nette’ keuken die ik ook met plezier netjes kan houden. Nu staat het me te vaak tegen hoe gezellig ik hem ook probeer te maken. Ow kleine mannetje is wakker dus ik hops snel naar boven. Goeie zondag allemaal!

@Jane_S wrote:

kan iemand door me heen kijken en zien wat er gebeurt of misschien ideeen hebben wat er gebeurt, want ik snap er niets meer van :doh:

Ik denk eigenlijk dat je toch gewoon sneller een eisprong had dan de gyn dacht, dat daarom ook je temp hoog bleef en dat je nu dus gewoon ongesteld wordt??

Zo denk ik ook dat het bij mij is gegaan. de 31 zei de gyn nog dat er geen follikels waren, 5 dagen later was mijn temp hoger en nu ben ik ongi... bah... :?