Zwanger worden na een MA of MK deel 2

oh Debke ik hoop het ook zooo :pray:

mijn lichaam is in ieder geval druk bezig.

heel de dag al krampen, begon met vage krampen, voelde wel als krampen maar niet zoals ik ze ken, heel de dag roze verlies gehad en bij plasbezoekjes donkerrood met van dat slijm heel donkerrood telkens.

en nu blijft het ook maar donkerrood verliezen, eigenlijk zowat de hele dag, niet als ik loop ofzo dan komt het haast niet :doh:

maar krampen blijven, ze zijn nu weer zoals bekend :dance:

ben trots op mijn lichaam als straks blijkt dat alles weg is en het zelf gedaan heeft :shock:

dus het blijft spannend.

morgen gesprek met de gyn. ben benieuwd wat zij te zeggen heeft.

Marieke hoe was de echo? :pray: :-*

@Jane_S wrote:

Marieke hoe was de echo? :pray: :-

Ja, daar ben ik ook wel heel erg benieuwd naarā€¦ :pray: :-

Jane, ik hoop zo dat alles komtā€¦ :pray: :-*

ah marieke :pray: :pray: :pray: :-*

Jane, het lijkt er nu toch op dat je lichaam het zelf gaat oppikken he? Hoop dat het nu vanzelf wil loskomen. Hoe laat moet je bij de gyn zijn morgen?

Marieke, kwam ook hier nog even kijken of er nog nieuws van je was. Het kan 2 dingen betekenen natuurlijk dat je hier nog niet was. :pray:

Jane, het begin is er bij je! Wat ā€œfijnā€ voor je, dat je lijf het in ieder geval zelf op begint te pakken.

Ik kwam ook even kijken naar nieuws van Mariekeā€¦

Helaas, wat we eigenlijk wel wisten is gisteren bevestigd.

Het is niet goed.

Weer geen hartactiviteit en het begon weer ā€œstreepvormigā€ te worden zoals dat in vaktermen schijnt te heten.

Hij heeft het nog wel opgemeten en het is zo goed als zeker gestopt net voor of met 6 weken. Dus net voor de tijd dat het hartje zou gaan kloppen.

Ik was de hele week vrij kalm maar gisteren toch ineens zomaar die tranen. Nu afentoe ook nog wel maar minder als bij de MA afgelopen mei. Toen zagen we ook echt een heel klein kindje zeg maar en nu niet. Maar oh wat doet dit toch weer pijn.

De echoscopist neemt contact op met mijn vk en die zullen vandaag weer contact met mij opnemen. Ik wil zsm een curretage, het liefst nog voor de feestdagen als dit kan.

Chemische curretage wil ik beslist niet, daar heb ik afgelopen mei genoeg ellende mee gehad.

Gisteravond een lekker glas wijn genomen, even tegen de spanning, hielp wel moet ik zeggen want ik heb prima geslapen vannacht.

Nu afwachten wanneer ik bij de gyn terecht kan.

:-*

He bah Mariekeā€¦ik had zo gehoopt dat de vorige echo te vroeg wasā€¦

Ik hoop dat ze je nog willen helpen voor de feestdagen (zal toch wel?). Dan kun je het nieuwe jaar in ieder geval beginnen aan die nieuwe start.

Hopelijk wordt 2010 voor jou (en ons allemaal) een heerlijk jaar.

Dikke knuffel!

he bah marieke :cry: niet alweer :cry:

ik weet niet zo goed wat te zeggen, in ieder geval een hele hele dikke :hug: en :-* , veel sterkte meis :-

this niet niets zo vaak achter elkaar :-

Marieke, ook hier nog ff een dikke :hug:

Jakkes, wat een naar topic is dit toch ook, word er helemaal verdrietig vanā€¦ :frowning:

Jane, hoe laat moet jij bij de gyn zijn?

om 15.40

het bloed en krampen zijn zowat gestopt :cry:

kan ze in ieder geval even echo maken :pray:

He bah Marieke, dus toch weer misā€¦ :cry:

Snap heel goed dat je nu gelijk voor curettage wilt, je weet wat je te wachten staat en idd ging die chemische curettage bij jou helemaal verkeerd.

Wat zal jij blij zijn als je 2009 achter je kunt laten. je hebt nogal wat voor je kiezen gehad. Hoop voor jou ( en de andere meiden) dat 2010 een heel vruchtbaar jaar voor jullie mag worden!

Dikke knuffel van mij! :hug: :-*

Jane, ik hoop dat ze op de echo kunnen zien dat het er uit is. Ben je al erg grote stolsels verloren?

nee helaas niet :cry:

this gewoon wat donkerder dan normaal, veel donkerroodbloed verloren. met wat slijmerig wat ook donkerrood was, voornamelijk gisteren, vandaag is het allemaal vrijwel oud, al begint er nu weer wat krampjes op te stapelen :shifty:

Jane ik hoop voor jou dat je lichaam het zelf ā€œoplostā€.

Juist omdat je zo geen zin hebt in een curretage.

Even afwachten wat je gyn vanmiddag zegt.

Hoe voel je je verder meis en dan bedoel ik niet alleen lichamelijk :hug: :hug:

Kantje ik wil 2009 inderdaad heel snel afsluiten. Ze zeggen dat je krijgt wat je kan dragen maar de laatste anderhalf jaar heb ik wel heel veel moeten dragen. Ik vind het wel genoeg zo eigenlijk.

VK heeft nog niet gebeld, als ze vanmiddag nog niet gebeld hebben bel ik ze zelf maar even denk ik.

Jane, misschien kunnen de pillen net het laatste zetje dat je nodig hebt geven? :pray: :hug:

Marieke, :hug:

Tierrr welke gyn had jij trouwens? Vergeet ik je al de hele tijd te vragen.

Ik had dokter Sp. heeft ook de curretage toen gedaan.

Ik heb bij verschillende gyns gelopen. Eerst van Selm, daarna Perquin, Wijnandts en als laatst Weber, hij heeft de curettage gedaanā€¦

Dus niet Spinder, hopelijk kan ik hem weer krijgen, ik vond het echt een lieve, begripvolle man.

marieke, het gaat wel.

voel me al paar dagen goed beroerd, misselijk enzo.

verder gaat het wel goed zolang het eruit komt voel ik me weer wat rustiger maar nu het weer op zich laat wachten wordt ik wel beetje onrustig.

marijke, ja ik misschien , ik heb daar ook aan zitten denken.

ben benieuwd wat de gyn straks zegt :shifty:

Janeā€¦ :hug:

Succes straks. Hopelijk kan je gyn je straks verder helpenā€¦