Zwanger worden na een MA of MK deel 2

@Rhiannon wrote:

Marieke voor morgen :pray: !

JaneS ik zit ook te wachten hoor, net als jij hoop ik nog heeeel stiekem dat het zelf op gang komt, maar zo niet wil ik het perse achter de rug hebben. En narcose, die zijn enorm verbeterd. Vroeger mocht je bv geen melkproducten meer de dag voor de operatie. Dat mag nu wel. Ik doe het niet, nooit gedaan en ook nog geen enkele keer echt zwaar beroerd geweest. Mocht het wel gebeuren (je krijgt nog een voorgesprek op de afd waarschijnlijk) dan is daar medicatie tegen te krijgen en wie weet willen ze je die ook wel al preventief doen? Voor je eigen gevoel, want ze zijn daar echt niet met de bedoeling om je nog rotter te laten voelen. Misschien zijn we wel tegelijkertijd aan de beurt tzt want ik mag maandag voor de laatste echo en dan hopelijk dinsdag een plekje op de OK. Al hoop ik ook voor je dat je misschien wel al eerder aan de beurt bent want je hebt je besluit genomen dan maar niet te langen moeten wachten en er tegenop zien. :hug:

Sterkte dames!

o nee jij ook :hug: bah ik had je banner gezien en dan dit :hug:

sterkte :hug:

@Marieke_5000 wrote:

Ach Rhiannon wat ontzettend sneu om te lezen dat jij ook een ma hebt :hug:

Heel veel sterkte meid!!!

Jane, lieve Jane, wat tegen je te zeggen? Ik hoop voor jou dat het snel loskomt want dit sloopt je geestelijk :hug:

Een lieve vriendin van me stuurde me vorige week een kaart met ā€œchocola helptā€.

Neem lekker een stuk chocola lieverd :hug:

Ik voel me lichamelijk heel goed eigenlijk, beetje verkouden maar wie is dat nu niet?

Geen bloedverlies, geen krampen, geen rugpijn ofwel niks wat op een naderende miskraam/afstoting wijst.

Mijn borsten zijn sinds een dag of 2 echt zeer gevoelig, tegen het pijnlijke aan maar hoop durf ik niet echt te hebben :?

Ook was ik vanmorgen voor het eerst wat misselijk toen ik opstond en sinds zaterdag ben ik wat meer aan het plassen.

Ja ik weet het, klinkt allemaal hoopvol maar wij weten allemaal hier dat dat niks hoeft te zeggen.

Morgenavond weten we meer :pray:

En verder gewoon even een hele dikke knuffel voor jullie allemaal :hug:

morgenavond pas? ik kom wel kijken hoelaat??

ik duim voor je :pray:

en helaas idd het zegt niks :cry:

bah bah Rhiannon jij ook :cry: :hug: :hug: :-* :-

Tja Marieke er valt weinig te zeggen he :stuck_out_tongue: er gebeurt vrij weinig.

al verloor ik net wat roze :shock: :dance: :pray: :pray: :smiley:

marieke wat spannend ik :thumbup: voor je! :pray: :pray:

hoe laat morgen?

hihi Marijke nee niet te ver weg :mrgreen: is ook weer niet zo best inderdaad :mrgreen: :-

oh zie het al morgeavond :doh:

pff ik ben overduidelijk nog zwanger! :doh: :mrgreen:

Rhiannonā€¦ :hug:

Marieke hoop is heel natuurlijk hoor, hoe tegenstrijdig het misschien ook voelt voor je. It ainā€™t over till the Red Lady singsā€¦ :-* Al snap ik je dondersgoed dat je eigenlijk niet eens durft te hopen omdat de ā€˜valā€™ dan dieper is :hug: Maar ik zal je zeggen dat zelfs ik heeeeeel stiekem heeeeeel ver weg verstopt ergens van binnen hoop dat de arts een heel stomme kijkfout heeft gemaakt met de echo. :wall: Gevoel en realiteit kunnen mijlenver uit elkaar liggen. Morgen D-Day en hopelijk een heel mooie D-Day voor jullie!

Jane maf he hoe blij je kunt zijn dat je wat roze ziet! Maar oh zo logisch. Tipje wellicht, als je de mogelijkheid hebt een lekker warm bad met lavendel. Geeft rust en heel soms heeft je lijf die rust nodig om alles op gang te krijgen. Een beetje net als met bevallingen, want dat is een miskraam wel een mini-bevalling. Heb je iig wel al wat pijnstilling in huis? Je mag dat nemen mocht je het nodig hebben en soms is het wel prettig dat je vooraf weet dat je het hebt en je er niet midden in de nacht naar op zoek hoeft. Ik ga morgen ook even extra sterke paracetamol halen want aspirine is minder goed omdat het bloedverdunnend werkt. Maar ibuprofen mag ook. :thumbup:

@Rhiannon wrote:

Marieke voor morgen :pray: !

JaneS ik zit ook te wachten hoor, net als jij hoop ik nog heeeel stiekem dat het zelf op gang komt, maar zo niet wil ik het perse achter de rug hebben. En narcose, die zijn enorm verbeterd. Vroeger mocht je bv geen melkproducten meer de dag voor de operatie. Dat mag nu wel. Ik doe het niet, nooit gedaan en ook nog geen enkele keer echt zwaar beroerd geweest. Mocht het wel gebeuren (je krijgt nog een voorgesprek op de afd waarschijnlijk) dan is daar medicatie tegen te krijgen en wie weet willen ze je die ook wel al preventief doen? Voor je eigen gevoel, want ze zijn daar echt niet met de bedoeling om je nog rotter te laten voelen. Misschien zijn we wel tegelijkertijd aan de beurt tzt want ik mag maandag voor de laatste echo en dan hopelijk dinsdag een plekje op de OK. Al hoop ik ook voor je dat je misschien wel al eerder aan de beurt bent want je hebt je besluit genomen dan maar niet te langen moeten wachten en er tegenop zien. :hug:

Sterkte dames!

Jeetje Rhi! Schrik van je bericht! Had dit nog niet gelezen. Potverdikkie, het zit jou toch ook niet mee he? :hug: :-*

Marieke, hoe laat heb je morgenavond de echo?

Rhiannonā€¦ pas geleden met veel genot je banner bekeken, en nu is het helaas mis, heeeeeel veel sterkte de komende tijd, :hug:

@kantjeboord wrote:

Ik zal het Marieke ff vragenā€¦ :mrgreen:

Rhiannon, ik zie nu pas dat je ook hier mee schrijft. :hug:

@ICL wrote:

@kantjeboord wrote:

Zitten jullie bij elkaar? :think:

Volgende keer doe ik net als Marieke, pas een banner weer aanmaken als ik rond de 10/12 weken ben. Dus ik hoop over een paar weekjes (of misschien morgenavond al als alles er top uitziet?) een mooie banner bij Marieke te zien!

Kantjeboord soms zit het (weer) tegen. Kan het toch niet veranderen dus probeer er maar weer het beste van te maken. Deze beeb was niet voor ons bedoeld maar we geven nog niet op. :thumbup: Volgend jaar een nieuw jaar met nieuwe kansen! :pray:

@ICL wrote:

@kantjeboord wrote:

Oooh ja, ze vertelde het zonet nogā€¦ om 18h45

@kantjeboord wrote:

@ICL wrote:
@kantjeboord wrote:

Zitten jullie bij elkaar? :think:

Zit een aantal kilometers tussen :mrgreen:

@Rhiannon wrote:

Volgende keer doe ik net als Marieke, pas een banner weer aanmaken als ik rond de 10/12 weken ben. Dus ik hoop over een paar weekjes (of misschien morgenavond al als alles er top uitziet?) een mooie banner bij Marieke te zien!

Kantjeboord soms zit het (weer) tegen. Kan het toch niet veranderen dus probeer er maar weer het beste van te maken. Deze beeb was niet voor ons bedoeld maar we geven nog niet op. :thumbup: Volgend jaar een nieuw jaar met nieuwe kansen! :pray:

Fijn dat je toch ook nog wat positiefs kunt zien Rhiannon. Het is waar, je moet door, maar om nu altijd te zeggen dat het gemakkelijk isā€¦

Nee makkelijk is anders, maar jij bent het rondwandelend bewijs dat wonderen bestaan :wink: en hoe dat wonder er straks ook komt ieder hier ziet het nooit meer als ā€˜vanzelfsprekendā€™ en net als jij nu hopelijk geniet (wauw mooie plaatjes van je gezien! Nu ja jullie beeb althans :inlove: ) gaan we dat hier hopelijk (snel?) ook doen.

Oooh ICL jullie zitten te MSN-en natuurlijk :o blont :shifty:

Lief van je dat je dat nu kunt zeggen in jouw situatie! :-* :inlove:

Die beeb is toch ook een plaatje :wink: en ik weet hoe ontzettend mooi pretechoā€™s kunnen zijn. Zeker na een hele reeks medische is dat echt zoā€™n moment om te koesteren en van te genieten. Dus ik hoop dat je er nog heel vaak met veel plezier naar kijkt! :inlove:

Ben zelf helemaal verslaafd aan pretechoā€™s sinds Bregtje* echt iedere beeb die hier ooit gaat groeien die gaat al vroeg op de foto :mrgreen:

Rhiā€¦ :hug: :hug: :hug:

Marieke, gaat het vandaag? Kom je een beetje door die spanning heen of valt het je mee?

Jane, roze verlies? Oh, ik hoop maar dat je lijf het op gaat pikken nuā€¦ :pray: