JaneS ik zit ook te wachten hoor, net als jij hoop ik nog heeeel stiekem dat het zelf op gang komt, maar zo niet wil ik het perse achter de rug hebben. En narcose, die zijn enorm verbeterd. Vroeger mocht je bv geen melkproducten meer de dag voor de operatie. Dat mag nu wel. Ik doe het niet, nooit gedaan en ook nog geen enkele keer echt zwaar beroerd geweest. Mocht het wel gebeuren (je krijgt nog een voorgesprek op de afd waarschijnlijk) dan is daar medicatie tegen te krijgen en wie weet willen ze je die ook wel al preventief doen? Voor je eigen gevoel, want ze zijn daar echt niet met de bedoeling om je nog rotter te laten voelen. Misschien zijn we wel tegelijkertijd aan de beurt tzt want ik mag maandag voor de laatste echo en dan hopelijk dinsdag een plekje op de OK. Al hoop ik ook voor je dat je misschien wel al eerder aan de beurt bent want je hebt je besluit genomen dan maar niet te langen moeten wachten en er tegenop zien. :hug:
Sterkte dames!
o nee jij ook :hug: bah ik had je banner gezien en dan dit :hug:
Marieke hoop is heel natuurlijk hoor, hoe tegenstrijdig het misschien ook voelt voor je. It aināt over till the Red Lady singsā¦ :-* Al snap ik je dondersgoed dat je eigenlijk niet eens durft te hopen omdat de āvalā dan dieper is :hug: Maar ik zal je zeggen dat zelfs ik heeeeeel stiekem heeeeeel ver weg verstopt ergens van binnen hoop dat de arts een heel stomme kijkfout heeft gemaakt met de echo. :wall: Gevoel en realiteit kunnen mijlenver uit elkaar liggen. Morgen D-Day en hopelijk een heel mooie D-Day voor jullie!
Jane maf he hoe blij je kunt zijn dat je wat roze ziet! Maar oh zo logisch. Tipje wellicht, als je de mogelijkheid hebt een lekker warm bad met lavendel. Geeft rust en heel soms heeft je lijf die rust nodig om alles op gang te krijgen. Een beetje net als met bevallingen, want dat is een miskraam wel een mini-bevalling. Heb je iig wel al wat pijnstilling in huis? Je mag dat nemen mocht je het nodig hebben en soms is het wel prettig dat je vooraf weet dat je het hebt en je er niet midden in de nacht naar op zoek hoeft. Ik ga morgen ook even extra sterke paracetamol halen want aspirine is minder goed omdat het bloedverdunnend werkt. Maar ibuprofen mag ook. :thumbup:
JaneS ik zit ook te wachten hoor, net als jij hoop ik nog heeeel stiekem dat het zelf op gang komt, maar zo niet wil ik het perse achter de rug hebben. En narcose, die zijn enorm verbeterd. Vroeger mocht je bv geen melkproducten meer de dag voor de operatie. Dat mag nu wel. Ik doe het niet, nooit gedaan en ook nog geen enkele keer echt zwaar beroerd geweest. Mocht het wel gebeuren (je krijgt nog een voorgesprek op de afd waarschijnlijk) dan is daar medicatie tegen te krijgen en wie weet willen ze je die ook wel al preventief doen? Voor je eigen gevoel, want ze zijn daar echt niet met de bedoeling om je nog rotter te laten voelen. Misschien zijn we wel tegelijkertijd aan de beurt tzt want ik mag maandag voor de laatste echo en dan hopelijk dinsdag een plekje op de OK. Al hoop ik ook voor je dat je misschien wel al eerder aan de beurt bent want je hebt je besluit genomen dan maar niet te langen moeten wachten en er tegenop zien. :hug:
Sterkte dames!
Jeetje Rhi! Schrik van je bericht! Had dit nog niet gelezen. Potverdikkie, het zit jou toch ook niet mee he? :hug: :-*
Volgende keer doe ik net als Marieke, pas een banner weer aanmaken als ik rond de 10/12 weken ben. Dus ik hoop over een paar weekjes (of misschien morgenavond al als alles er top uitziet?) een mooie banner bij Marieke te zien!
Kantjeboord soms zit het (weer) tegen. Kan het toch niet veranderen dus probeer er maar weer het beste van te maken. Deze beeb was niet voor ons bedoeld maar we geven nog niet op. :thumbup: Volgend jaar een nieuw jaar met nieuwe kansen!
Volgende keer doe ik net als Marieke, pas een banner weer aanmaken als ik rond de 10/12 weken ben. Dus ik hoop over een paar weekjes (of misschien morgenavond al als alles er top uitziet?) een mooie banner bij Marieke te zien!
Kantjeboord soms zit het (weer) tegen. Kan het toch niet veranderen dus probeer er maar weer het beste van te maken. Deze beeb was niet voor ons bedoeld maar we geven nog niet op. :thumbup: Volgend jaar een nieuw jaar met nieuwe kansen!
Fijn dat je toch ook nog wat positiefs kunt zien Rhiannon. Het is waar, je moet door, maar om nu altijd te zeggen dat het gemakkelijk isā¦
Nee makkelijk is anders, maar jij bent het rondwandelend bewijs dat wonderen bestaan en hoe dat wonder er straks ook komt ieder hier ziet het nooit meer als āvanzelfsprekendā en net als jij nu hopelijk geniet (wauw mooie plaatjes van je gezien! Nu ja jullie beeb althans :inlove: ) gaan we dat hier hopelijk (snel?) ook doen.
Oooh ICL jullie zitten te MSN-en natuurlijk :o blont :shifty:
Die beeb is toch ook een plaatje en ik weet hoe ontzettend mooi pretechoās kunnen zijn. Zeker na een hele reeks medische is dat echt zoān moment om te koesteren en van te genieten. Dus ik hoop dat je er nog heel vaak met veel plezier naar kijkt! :inlove:
Ben zelf helemaal verslaafd aan pretechoās sinds Bregtje* echt iedere beeb die hier ooit gaat groeien die gaat al vroeg op de foto :mrgreen: