Zwanger worden na een MA of MK deel 2

En hoe zag het vruchtje eruit want dat is namelijk wat moeilijk te zien en was er toen hartactiviteit?

Heeft hij het trouwens wel op kunnen meten? M.artijn is hier volgens de echo 0,34 cm overigens (maar dat is op deze termijn echt nog heel moeilijk op te meten, er kan zomaar een mm of wat verschil in zitten en dan scheelt het zo een paar dagen)

Nee dat lukte niet, was Martijn op deze echo ook een garnaaltje?

Moet zo even Naat ophalen en heb alleen maar 2 verschillende handschoenen :wall:

@Marieke_5000 wrote:

En hoe zag het vruchtje eruit want dat is namelijk wat moeilijk te zien en was er toen hartactiviteit?

Dit was dus 10 dagen na de echo waarop een klein ringetje te zien was en er was volgens de echoscopiste waarschijnlijk ook nog maar net hartactiviteit.

Volgens mij zag het er inderdaad uit als een klein opgerold garnaaltje.

He Marieke,

Laten we duimen dat het wel goed zit. Ik duim met je mee>

Succes./Sterkte!!! Enne voorzichtig gefeliciteerd!!

Getty

Marieke… dus geen eisprong gevoeld… dan kán het allemaal nog goedkomen he? Oooh, ik hoop het zo voor je…

Al snap ik wel dat je er iet teveel op wilt hopen, om jezelf in bescherming te nemen… Dikke :hug:

Ik voel me btw op het moment ook echt ff klote… vandaag onverwacht vroeg ongi geworden… en nu heb ik pijn, voel me belabberd en ben verdrietig… :?

Marieke, ik ben hier al lang niet meer geweest, maar ik zag dat er flink gepost was. Niet zonder reden dus…

Alles wat gezegd kan worden is al gezegd, maar ik wil je toch ook nog even laten weten dat ik keihard voor je ga duimen nog en dat je de moed niet op moet geven! Er zijn net zoveel goede als slechte verhalen met het scenario wat jij nu omschrijft he!! Ik begrijp maar al te goed dat je jezelf wilt beschermen tegen nog een teleurstelling, maar hoop is een goed ding he…Hang in there! :hug: :hug: :hug:

Tierrr…ook voor jou een extra :hug:

Het is niet fijn om weer ongi te worden, zeker niet als je hoopt op wat anders. Maar meis, het is ook een teken dat je lijf het weer doet en da’s ook wat waard he! Even lekker zwelgen in zelfmedelijden en dan de draad weer oppakken. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Het komt goed!!!

Hier zit ik weer eens op het wachtbankje. Ik heb het gelukkig heel druk met andere dingen (zie www) en dat is een goede afleiding, maar toch…toch wordt het weer spannend.

:-* :-* :-*

@Debke wrote:

Maar meis, het is ook een teken dat je lijf het weer doet en da’s ook wat waard he! Even lekker zwelgen in zelfmedelijden en dan de draad weer oppakken. Nieuwe ronde nieuwe kansen! Het komt goed!!!

Mjah, das dus wat ik me afvraag... Ik heb niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam. Deze cyclus verliep raar.. rond de eisprong rare pijntjes en wat bloedverlies (anders dan de 2 goede cycli die ik afgelopen jaar heb gehad) en ik had nu ineens maar een korte lf, ook weer korter dan bij die 2 goede cycli. En ook de temperatuurcurve en ovu-test waren niet heel duidelijk.

Nu weet ik wel dat een lichaam misschien wat tijd nodig heeft om op gang te komen na een miskraam, maar gezien dat gedonder vóór mijn zwangerschap heb ik gewoon niet zoveel vertrouwen in mijn lichaam... en voel ik me nu even goed klote.... :cry:

Voor jou weer spannend dus... nog 4 dagen... ik duim voor je!!

voor marieke en tierr een hele dikke :hug:

ik ga heel hard duimen voor marieke en hoop voor tierr dat je lichaam even op gang moest komen en je deze ronde kan benutten en zwanger kan worden :pray:

zou leuk zijn als we samen in de maand zouden komen :inlove:

debke voor jou ga ik ook heel hard :pray:

welke ov testen koop je? en hoeveel heb je er nodig??

ik weet dus helemaal niet hoe het werkt en wil het wel eens proberen.

ga meteen zwangerschapstesten inslaan :mrgreen:

Tierrr…ik zal eerlijk zijn…Mijn lijf heeft na mijn ma een half jaar nodig gehad om het weer goed te gaan doen. Eerst bleeft er steeds maar tussentijds bloedverlies. Later was er wel weer sprake van een cyclus maar wel van een waar ik niet van opaan kon (tussen de 22 en de 31 dagen), uiteindelijk is hij nu sinds een maand of 4 stabiel op 27 dagen.

Ik was dit soort “gedonder” dus niet gewend van mijn lijf en werd er ook knettergek van.

Je lijf is echt wel herstellende, maar je kunt er nu nog niet op vertrouwen denk ik dat je cyclus regelmatig te noemen is. Frustrerend, absoluut, maar je bent echt echt echt wel op de goede weg hoor! :hug: :hug: :hug:

Bianca, :-*

@Debke wrote:

Tierrr…ik zal eerlijk zijn…Mijn lijf heeft na mijn ma een half jaar nodig gehad om het weer goed te gaan doen.

Dat geeft de burger moed… :?

De meesten zeggen juist dat een zwangerschap tussendoor heel goed kan zijn voor de cyclus… maar dat geldt dus kennelijk niet voor iedereen…

Lijkt me erg frustrerend als mijn cyclus maandenlang blijft kwakkelen, zeker omdat ik dus al zoveel ervaring heb met dat gekwakkel… heb er wel genoeg van inmiddels. Maargoed, hopen dat het meevalt!

Ik duim in elk geval voor jou!!

Bianca, ja, dat zou wel super zijn, samen bij de maand-mama’s!! :mrgreen:

meiden ik kom met jullie meeschrijven.

zit alleen nog te wachten tot het afkomt :cry:

:cry: :cry: :cry: :hug: :hug: :hug:

Het is verdorie niet eerlijk…

Ow Jane… :hug: :hug: :hug:

Ik las ergens dat jullie beebjes hartje gestopt is met 9w3d…Da’s gelijk aan de termijn van mijn ma…Hoe ver zou je nu zwanger geweest zijn?

Heel veel sterkte…

ja verschrikkelijk.

12wk en 1 dag…

@Jane_S wrote:

meiden ik kom met jullie meeschrijven.

zit alleen nog te wachten tot het afkomt :cry:

Jane, ik las het net bij je juni mama’s.

Wil je heel veel sterkte wensen! Jij moet wel heel veel geduld hebben he? :hug:

Jane, :hug: :hug: :hug:

Ik kan me nog zo goed herinneren hoe ik me voelde toen ik vorig jaar stond waar jij nu staat…

bedankt kantje, ja net zolang al als tierr :frowning: :hug:

debke jeetje ben je nog steeds zolang aan het wachten?? :shock:

wat triest dat je hetzelfde hebt meegemaakt :cry: :-*

Tot ik weer zwanger ben bedoel je?

Ja…Mijn lijf werkte niet bepaald mee na de ma zeg maar. Maar goed, nu is het allemaal weer zoals het was, dus ik hoop snel goed nieuws te hebben.

Heeft de vk je al een beetje verteld wat je kunt verwachten?